ג'ניפר אניסטון: טבעת אירוסין ששווה 75 מיליון דולר

לפני חודשיים סיפרנו לכם שהשחקנית ג'ניפר אניסטון התארסה לבחיר ליבה, השחקן, במאי ותסריטאי ג'סטין ת'רו, והשבוע נחשפה גם טבעת היהלום שחתמה את העסקה. סליחה, אמרתי טבעת יהלום? יותר כמו הקרחון שריסק את הטיטאניק.

 

עוד ב-Onlife:

 

אניסטון, עד לאחרונה הרווקה הכי פופולרית באמריקה, צולמה על סט הצילומים של סרטה החדש בתמונה אינטימית, בה היא מלטפת את פניו של ארוסה, וחושפת לראשונה את הטבעת האימתנית.

 

לפי הערכות, הטבעת של אניסטון עלתה בסביבות מיליון דולר והיא שוקלת 10 קראט. אז לא, להבדיל ממה שטוקבקים רבים טוענים, זו לא הטבעת הכי גדולה או יקרה בעולם, אבל היא בהחלט נועדה להצהיר כוונות.

 

לאניסטון ות'רו, ביחד כבר שנה וקצת, יש הרבה מה להוכיח. בראש ובראשונה לאניסטון, שנבגדה ונעזבה ע"י הגרוש בראד פיט, לטובת אנג'לינה ג'ולי, מי שנחשבת עד היום לאישה הכי יפה בעולם. לת'רו, להיכנס לנעליו של בראד פיט? בהצלחה עם זה גבר. מדובר בנעליים גדולות ויפות במיוחד. הראשון והאחרון שעולה לנו לראש בתור מועמד הוא ג'ורג' קלוני, ואיך לומר בעדינות, ג'סטין ת'רו הוא ממש לא ג'ורג' קלוני. 

 

בקיצור, בפני שניהם ביחד ובפני כל אחד לחוד, עומד בפני שק של ציפיות – אחד מהשני, מהסביבה – ואולי בגלל זה בדיוק, כרע ת'רו תחת הלחץ וקנה לארוסתו את טבעת היהלום הגדולה ביותר בהוליווד.

 

טבעת האירוסין הענקית של ג'ניפר אניסטון

צילום מסך: יוטיוב

 

עד כאן, לכאורה, הכל בסדר. הזוגיות נראית פורחת, יש דוברים על חתונה סודית (מדברים על האחוזה של ג'וליה רוברטס בניו מקסיקו) והם מעולם לא נראו מאוהבים יותר. רק שבימים האחרונים צצות שמועות שגורסות כי למרות מה שפורסם בעבר, אניסטון לא תבקש מג'סטין ת'רו לחתום על הסכם טרום נישואין. בתחילת אוגוסט פורסם כי המאורסת הטרייה תדרוש את חתימתו וכעת מסתבר ששינתה את דעתה. חבריה של אניסטון (תמיד יש כמה ששמחים להתראיין לתקשורת) אומרים כי היא רומנטית מאוד ורוצה להוכיח (למי בדיוק?) שהנישואין האלה לא יעלו על שרטון, והיא לא תעשה שום דבר שיסכן אותם.

 

עכשיו, אפשר להסתכל על המחווה של ג'ניפר אניסטון בצורה בה תוארה על ידי חבריה, כרומנטית, מאמינה באהבת אמת וכו' וכו', ומצד שני, מה את סתומה?

 

כלומר, באמת, אני שמחה לשמוע שאניסטון מאמינה אמונה שלמה בעוצמת הרגשות ביניהם ומוכנה לקחת את הסיכון, ואני ממש לא מפקפקת בגודל אהבתו של ת'רו כלפיה, והייתי רוצה להאמין שהם יחיו עד גיל 100 באושר ועושר, ונכון שאם "מזמינים" מחשבות חיוביות, הן קורות וכל החרא הזה, אבל גברת, באמת, את סתומה?

 

עם כל הכבוד לג'סטין ת'רו ולהצלחה שלו כתסריטאי, במאי ושחקן מוכשר, בואו לא נשווה אותו ואת ההון שצבר, לאימפריה הכלכלית שהיא ג'ניפר אניסטון. היא צברה הון שמוערך ביותר מ-150 מיליון דולר, ועכשיו היא עלולה להפסיד חצי מזה, רק בגלל שהיא ממש רצתה טבעת על האצבע. עכשיו, נכון שאני לא יהלומנית, אבל גם בשביל הסלע שהפפראצי הצליחו לתפוס על האצבע שלה (למרות שעם יהלום בגודל הזה, לא היה צורך בעדשה גדולה כ"כ), לא נראה לי שווה להפסיד חצי מכל רכושך.

 

בין אם מדובר ברעיון של ג'ניפר אניסטון עצמה ובין אם זו בקשה של ת'רו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהטבעת הענקית הופיעה בסמיכות חשודה להכרזה על הויתור על הסכם הטרום נישואין. עם כל הכבוד לרומנטיקה, אניסטון עבדה שנים, עמלה על כל פירור של הצלחה וזכתה לקצור את הפירות, בהחלט. יש לה בתים מסביב לעולם, היא חיה חיי שפע כמו שרק הכוכבים ההוליוודים הגדולים ביותר יודעים ובלי ספק יכולה להרשות לעצמה לצאת לפנסיה מוקדמת. אז נכון, גם אם היא תישאר עם חצי מהונה, זה עדיין סכום מכובד מאוד, אבל למה בכלל להיכנס למשוואה הזו? למה לאבד את כל זה בעוד שנתיים, או אפילו בעוד 30 שנה, בגלל הרצון להוכיח משהו? או בגלל שת'רו ביקש? 

 

ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו

צילום: רויטרס

 

גם בעולם שלנו, בני התמותה הרגילים שעובדים משמונה עד חמש, וחוזרים לבית שלא ממוקם בגבעות הוליווד, יש הסכמי ממון. אנשים שמגיעים עם רכוש רב יותר מבן זוגם, יודעים כי הסטטיסטיקה לא משקרת, וכשאחד משלושה זוגות מתגרש, אין שום סיבה לסכן את הירושה המשפחתית. בין אם אתה הבעל או האישה. על אחת כמה וכמה, בהוליווד, איפה שנישואים לגיטימיים אורכים שנתיים וזוגיות ארוכת טווח, כמו של דני דה ויטו וריאה פרלמן, שארכה 30 שנה, נחשבת לנס רפואי. ואגב, גם הם נפרדו השבוע. 

 

בעולם שלהם, שהוא הגזמה והקצנה של כל דבר שקורה אצלנו, איפה שהנשים יפות יותר, הפיתויים גדולים יותר והנישואין קצרים יותר, איך יכול להיות שאניסטון, שנכוויתה בנישואיה בעבר, לא חותמת על הסכם ממון? בשביל מה, בשביל טבעת ענקית? בשביל ללבוש עוד פעם שמלה לבנה?

 

מאישה שמנהלת את עצמה בצורה עקבית ואינטילגנטית לאורך השנים, הייתי מצפה ליותר. עם כל הכבוד לזוגיות הטריה ולאופוריה שמגיעה איתה, צר לי להיות נושאת בשורות איוב, אבל הסיכויים שלך להתגרש הם אפילו גדולים יותר מאחד לשלוש, וכש- 75 מיליון דולר עומדים על הפרק, לא הייתי לוקחת את הצ'אנס. אני מצטערת לומר זאת ככה בפנים, אבל בשביל זה יש חברים.

מתנוססת בגאון הטבעת הענקית

וצלם הפפרצי שהיה בסביבה והצליח לקלוט את האבן (מצד שני, האבן כ"כ גדולה, שבטח לא היה צורך בעדשה גדולה מדי), יכול לנוח עכשיו על זרי דפנה, כי התמלוגים מהתמונה הזו, ירוצו עוד הרבה זמן.

 

תחת כל עץ רענן, או בגירסת שנות ה-2000 , בכל אתר רכילות, התנוססה תמונת הטבעת החדשה על אצבעה של אניסטון, ואנשים הסירו את חרצובות לשונם בכל הנוגע לדעתם על הטבעת. החל מהגודל, המשקל, כמה עלתה וכלה בהשערות מדוע היתה צריכה להיות גדולה כל כך.

מתנוססת בגאון הטבעת הענקית

וצלם הפפרצי שהיה בסביבה והצליח לקלוט את האבן (מצד שני, האבן כ"כ גדולה, שבטח לא היה צורך בעדשה גדולה מדי), יכול לנוח עכשיו על זרי דפנה, כי התמלוגים מהתמונה הזו, ירוצו עוד הרבה זמן.

 

תחת כל עץ רענן, או בגירסת שנות ה-2000 , בכל אתר רכילות, התנוססה תמונת הטבעת החדשה על אצבעה של אניסטון, ואנשים הסירו את חרצובות לשונם בכל הנוגע לדעתם על הטבעת. החל מהגודל, המשקל, כמה עלתה וכלה בהשערות מדוע היתה צריכה להיות גדולה כל כך.

תגובות (0)
הוסף תגובה