הקמפיין החדש של מרקס אנד ספנסר: כל אחת יכולה להיות דוגמנית

חברת האופנה מרקס אנד ספנסר, חרטה מזמן על דגלה את הצורך לייצג נשים אמיתיות. כעת היא מקיימת.מרקס אנד ספסנר העדיפו לוותר על שירותיה של הפרזנטורית, הדוגמנית רוזי וויטלי האנטינגטון, אחת הנשים היפות והרזות בתבל, ועל שמות מוכרים כמו טוויגי ומיילין קלאס, ולפרסומת החדשה השתמשו רק בדוגמניות לא מוכרות, בכל המידות, בכל הצבעים ובכל הגילאים.

 

הקמפיין החדש של מרקס אנד ספנסר:

 

בפרסומת החדשה, תחת שם הקמפיין "לכל אישה שאת", ולצלילי השיר "A Girl Like You", רואים את כל הדוגמניות צועדות על מסלול מדומה. כולן לובשות בגדים מהקולקציה החדשה, שבאמת ובתמים מתאימים באמת לכל אישה. כדי להבהיר את הנקודה, ושלא יהיו שום השגות בנושא, הדוגמניות השונות לובשות לעיתים אותו בגד, כדי לראות איך הוא נראה על מידה 0 ועל מידה 12, או בגיל 20 ובגיל 60. 

 

בנוסף לקמפיין אופנת החורף, שוחררו גם תמונות מקו ההלבשה התחתונה החדש, שנקרא "Sexy Shapewear a/w 2012" ומציג שש דוגמניות במידות שונות ובצורות גוף שונות, כשכולן לובשות את הלנז'רי השחור ונעלי עקב. 

 

מדוגמנית שדופה שאנחנו רגילים לראות בקמפיינים להלבשה תחתונה, דרך דוגמניות קצת יותר מלאות ועד דוגמנית במידה גדולה (מידה 12, לא באמת "גדולה"), מוצגים בפרסומת שישה סוגי גוף שונים. כלומר יש אחת עם רגליים קצרות, אחת עם ארוכות, לאחרת יש מעט בטן, לשנייה חזה גדול ובקיצור מגוון גופני ו"אתגר לבוש אמיתי", שנשים ברחבי העולם מתמודדות איתם מדי יום.

 

זו פעם ראשונה שמרקס אנד ספנסר משתמשים בדוגמניות בכל המידות לקו ההלבשה התחתונה, בקמפיין שנועד לדבר לכל הנשים, ולהבהיר חד משמעית שהבגדים שלהם חוצים את כל המגזרים. האמת, הצליח להם.

תגובות (0)
הוסף תגובה