שרה ג'סיקה פרקר וליה מישל: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

באותה שמלה: ג'נט ג'קסון VS אולגה קורילנקו

בלק או ווייט? שתי הנשים לבשו שמלה של פוצ'י בצבע אחר, ואולגה קורילנקו נראית הרבה יותר אצילית. כנראה שזה החזה של ג'נט ג'קסון שפשוט נראה נורא במחשוף הזה.

 

שחור ולבן: אולגה קורילנקו וג'נט ג'קסון

 

המתלבשות הרעות של השבוע

 

עוד ב-Onlife:

 

ליה מישל, אירוע הנשים של ELLE בקליפורניה

יש הופעות שלא צריך לכתוב עליהן  – מספיק מבט אחד קליל כדי לראות כמה הן מזעזעות. אז בעוד שמישל הודתה השבוע שהיא חובבת שמלות מיני קטנות, היא בחרה באירוע עתיר הסלבס במין שילוב בין קצר לארוך שבעיקר נראה מוזר. אולי הוא היה מתאים על שחקנית יותר מוזרה בלוק כמו אן הת'וואי, אבל על מישל זה לא נראה קשור. השמלה צריכה להתכתב עם שפת הגוף והאופי שאת מנסה להציג – והבגדים שליה מישל לובשת כמעט תמיד לא מתאימים לתדמית שיש לה.

 

ליה מישל. מזעזעת

 

ג'נה דוואן, פרמיירה של "אמריקן הורור סטורי" בלוס אנג'לס

השחקנית והרקדנית החצי לבנונית ג'נה דוואן בבכורת הסדרה שהיא משחקת בה לבושה באורך מאוד משונה של שמלת כאילו-סטרפלס, שמשום מה אהוב מאוד על כוכבות הוליווד. אז במקום שגזרת השמלה תעשה עם הגוף המאוד חטוב שלה חסד, היא נראית כמו פס אחד צר וארוך, בלי צורה, בלי קימורים, בלי חן. עם הפסים האלה בצדדים היא נראית למעשה קצת כמו כביש. לא כל אחת יכולה ללבוש שמלת סטפרלס, זו גזרה שמעטות נראות בה טוב מאוד, וג'נה דוואן היא לא אחת מהן.

 

ג'נה דוואן. אסוציאציה ראשונה: כביש

 

ג'וליאן יו, אירוע הנשים של ELLE בקליפורניה

בת כמה נראית לכם ג'וליאן יו, השחקנית-רקדנית הצעירה, בשמלה הזו? הרבה יותר מגילה האמיתי. כן, לא הייתם מנחשים שהיא בת 24, שכן השמלה והאיפור המוגזם מכבידים מאוד על הבלונדינית הדקיקה. מאוד לא מחמיא החלק העליון של השמלה, הוא מרחיב את כל האזור של הבטן וגורם לחזה שלה להיראות רופס, בעיקר בשל הצבע שמזכיר חזיות של סבתא שלנו. אם לפחות היא הייתה מגוונת בגזרת הנעליים – ולא משיכה את אותה משפחת צבעים, היה אולי הלוק הזה תופס מעוף. אבל לא, כלום.

 

ג'וליאן יו. החזה לא יושב טוב

 

המתלבשות הטובות של השבוע

 

שרה ג'סיקה פרקר, אירוע הנשים של ELLE בקליפורניה

איזה צבע נהדר לובשת שרה ג'סיקה פרקר בשמלה הזו של קלווין קליין. זה מין אפור-סגול, והוא נראה פשוט יפה על בלונדיניות בהירות עור כמוה. היא מאובזרת בהתאם – עם נעליים מאוד מוצלחות, שמאוד הולמות את הקלווין קלייניות של השמלה. בזמן שלפעמים בעלת הסטייל מס' 1 קצת מתפזרת, הפעם היא מציגה מראה מהודק ומאוד מכובד. כנראה שאחרי שנכנסה לתפקיד עורכת ווג ב"גלי", היא חזרה להיות ההשראה האופנתית שכולנו מצפות ממנה להיות.

 

שרה ג'סיקה פרקר. שוב מלכה

 

אמה סטון, אירוע הנשים של ELLE בקליפורניה

בלי צל של ספק – אמה סטון היא המתלבשת הטובה ביותר של השבוע. איזה סטיילינג מדליק, איזו בחורה מהממת. מי עוד הייתה יכולה ללבוש כזה ורוד משוגע ולצאת מזה לא רק בשלום – אלא בהצלחה כל כך מופלאה? ועוד דבר שפשוט חייבים להעריץ – הנעליים כל כך מגניבות ומשלימות את הלוק באופן מושלם. את צווארון הפיטר פן אנחנו מחבבות וגם מאמצות בחום, ואמה סטון היא הבחורה שנכנסת לצווארון הזה בצורה הכי נפלאה שיש. פשוט עונג מתוק וורוד.

 

אמה סטון הרבה יותר מיפה מוורוד

 

אמה ווטסון, אירוע הנשים של ELLE בקליפורניה

קלאסי, קטן וחמוד – השמלה של אמה ווטסון מאוד בסיסית, לא מפוארת, לא מראה את הניסיונות שלה להפוך לפאשניסטה מהעניין, אבל מתאימה לה מאוד ובהחלט הולמת את האירוע. זו שמלה שלגמרי אפשר לאמץ לשימוש גם אצלנו, חביבה ומוצלחת. האיפור של אמה ווטסון מוצלח במיוחד – המראה הטבעי וגווני האפרסק הולמים אותה מאוד.

 

 

רוצה להתלבש כמו אמה ווטסון?

 

HN

 

ימין: פיו פיו, 1150 ש"ח. צילום: ואלרי בלקינד

שמאל: FASHNET.COM, 350 ש"ח. צילום: דנה קרן

 

ימין: רנואר, 290 ש"ח, צילום: קית גלסמן

שמאל: רנואר, 300 ש"ח, צילום: קית גלסמן

תגובות (0)
הוסף תגובה