יופי של שינוי: הסיפור של חווה אל-על

Onlife וסופר-פארם מביאים לכם בסידרת כתבות חדשה, את סיפוריהן של נשים שונות מכל רחבי הארץ – שהחליטו להתחיל את השינוי. נשים הנמצאות בצומת דרכים בחייהן, שרוצות לשנות כדי להתחיל דף חדש – וצריכות את הדחיפה הקטנה, את הצעד הקטן הראשון – של להרגיש טוב עם עצמן, מבפנים ומבחוץ, כדי להתחיל את הדרך החדשה.

 

חווה אל-על חוגגת היום 31 שנות נישואין בדיוק. כדי לעשות הפתעה לבעלה, היא רוצה לחזור ולהיזכר ביום המאושר בחייה. בחייהם.

 

חווה אחרי ה"יופי של שינוי"

 

בואו להכיר את חווה, שהגיעה לפגישה עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, שלימדה אותה, בעזרת טיפים ועצות יעילות, איך להחזיר את עצמה 30 שנה אחורה. בואו וצפו בשינוי:

 

בימוי: דפנה פיליפ, צילום: עמית חכמוב, עריכה: יאנה לרנר, מוזיקה: מיכל גבע

 

"בדיוק לפני 31 שנים התחתנו, בעלי ואני. זה היה היום המאושר בחיי. אני מסתכלת היום אחורה, ורואה את כל מה שעברנו ביחד כזוג, כמשפחה, ומקווה שההפתעה שאני עומדת לעשות לו תהיה שווה את זה".

 

חווה אל-על, בעלת מכון כושר בת 55, אמא ל-4, עסקה במשך 23 שנים בחינוך עד שהבינה שהיא זקוקה לשינוי קריירה. השינוי הגיע בד בבד עם חזרתן בתשובה של 3 בנותיה. "אחת מבנותיי גרה ממש במאה שערים, ואנחנו למדנו לחיות ולקבל את השוני הזה ולכבד את הרצון שלהן", היא מספרת.

 

אחרי שנים של גידול ילדים והתמודדות פרנסה, החליטה חווה שהגיע הזמן שלה לעשות את השינוי. "היום אני מתכוונת לעשות את התסרוקת שהיתה לי בחתונה לפני 31 שנים, להתאפר ולהסתדר כמו שבחיים לא טרחתי לעשות. ביומיום אני מעולם לא מתאפרת ולא מתגנדרת, בגלל האימונים וההזעות, אבל הגיע הזמן – אחרי 31 שנים של זוגיות נפלאה, לעשות שינוי, לפתוח דף חדש, להתחיל לפנק את עצמי ולראות – אולי פספסתי משהו כל השנים?. אני מקווה שבעלי יזהה אותי כשייגמר היום הזה".

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה