סוף סוף התגרשתי, אני מרגישה שיצאתי לחופשי

לפני חצי שנה התגרשה מירב רייניש (34) סוף סוף מבעלה. "הסיפור שלנו התחיל רגיל. התאהבתי, נולדה לי ילדה, ראיתי שאני במערכת יחסים לא טובה ואיבדתי את עצמי, וכמו כל זוג שלישי בישראל, החלטתי להתגרש".

בעלה, שסירב לתת לה גט, נעלם מעל פני האדמה, ותוך כדי שהיא מוגדרת עגונה, השקיעה מירב אנרגיה וכספים לא מועטים כדי לאתר אותו. "זה היה פשוט סרט מתח בלשי תורכי", היא מספרת.

 

היום, מירב בשלה להתחיל להשקיע בעצמה, אחרי שנים שבוזבזו. "אני רוצה להתחיל מחדש את החיים, להגיע לזוגיות ממקום שלם, שאף אחד לא ישלוט בי, ולא ירצה לשנות אותי". צפו בפגישה של מירב עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, ובחיים החדשים של מירב שמתחילים בדיוק היום.

 

"מאוד חשוב לי לדבר על עגינות ועל המצב האבסורדי הזה בישראל", מירב מסבירה. "מעולם לא חשבתי שלי זה יקרה. זה קורה לנשים מהשוליים, לא יכול שלי זה יקרה".

 

במשך חמש שנים נזרקה מירב מבית דין רבני אחד לשני, כרעה תחת נטל הבירוקרטיה ובעיקר ניסתה לשרוד, עבור ילדתה הקטנה. "אני לא מאמינה שהיום אני חופשיה סוף סוף. החוויה הזו לא שברה אותי, היא חיזקה אותי ונתנה לי כוח לעזור גם לנשים אחרות. צריך לשבור את קשר השתיקה, זו לא בושה". 

 

 

עוד ב"יופי של שינוי"

תגובות (0)
הוסף תגובה