יופי של שינוי: הרגשתי מושפלת. ממש כאילו רצחו אותי

"עבדתי 40 שנה בענף שנחשב גברי לגמרי, ענף הבנייה. הייתי טובה, אפילו מצוינת במה שעשיתי, ואז קיבלתי את סטירת הלחי. כמו פצצת מצרר שמתפוצצת לך בגוף".

 

 

את מקומה של דורית תפס עובד צעיר יותר, והיא התחילה ניסתה להבין את המצב: "הרגשתי מושפלת. כשמפטרים אישה מבוגרת בגיל כזה, לא רק בגיל 60, גם בגיל 50, זה כאילו שהורגים אותה, זה ממש סוג של רצח. גם ההצעה המפתה מהמתחרים, שנתנו לי משכורת גבוהה יותר ותנאים טובים יותר לא הרגיעה אותי. הבנתי שאני צריכה לעשות את זה בעצמי, במו ידיי, ולא לעבוד יותר בשביל אף אחד אחר".

 

דורית פגשה השבוע את אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף. בואו להכיר את דורית וצפו בשינוי שהיא עושה – לקראת הדרך החדשה והמאתגרת שמחכה לה.

דורית מספרת עוד: "המתחרים הציעו לי משכורת יותר גבוהה ותנאים כדי שאבוא לעבוד אצלם ואחרי 4 חודשים בלבד הבנתי שזהו – אני צריכה להקים את העסק שלי, ולא לעבוד בשביל אף אחד אחר ואני צריכה להפסיק לפחד.

 

"במשך כמה חודשים מצאתי את עצמי שולחת קורות חיים ולא מסתירה את הגיל שלי, להיפך: שמתי תמונה והדגשתי בת כמה אני, כדי שלא תצטרכו לחשב בעצמכם. אף אחד לא חזר אליי.

"החלום שלי היום לפתוח עסק עצמאי, אני חושבת על לפתוח עסק שנותן עזרה ראשונה לנשים שיש להם ילדים קטנים ושמוזעקות SOS לגן מהעבודה, ואין להן מטפלת או מי שישמור על הילד.

 

"זו תהיה הדרך שלי, לעשות את מה שאני עושה הכי טוב, לבד, שיווק ומכירות, בלי לעבוד בשביל אף אחד יותר".
 

תגובות (0)
הוסף תגובה