חורף 2013: הפריטים הקטנים שיעשו לך את ההופעה

כולם יודעים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אז אם טרם רכשת לעצמך מלתחה חורפית חדשה שתחמם אותך בעונה הקרה, הרשי לנו לחסוך לך קצת כסף. לפעמים, לא צריך יותר מפריט אחד, מיוחד, שכבר יעשה את כל העבודה עבורך.

 

עוד ב-Onlife:

 

לכבוד החורף שהואיל בטובו סוף סוף להגיע, יצאנו לחפש כמה פריטים מיוחדים, שיקפיצו בקלות גם את הבגד הכי חרוש בארון לכדי הופעה חדשנית ומגניבה:

 

1. כובע לבד

 

כובע לבד של אליז. מחיר: 450 שקל

 

בימי הסתיו והחורף של פריז, כובע לבד רחב שוליים הוא פריט חובה שתראו על ראשה של כל בחורה שנייה שחולפת ברחוב. לצערנו, בישראל הכובעים עדיין לא ביססו את מעמדם בקרב הפאשניסטות הצעירות (אולי כי אצלנו הם עדיין נופלים בקונוטציה של המגזר החרדי).

 

כל אישה שמרגישה שיש לה חוש אופנתי ולא מפחדת לנסות ולהעיז, כובע עשוי לבד בגוון בורדו או סגול חציל (הצבעים הכי נכונים לעונה), יקפיץ לך את ההופעה ברגע, וזה לא משנה אם את לובשת ג'ינס וסריג או שמלה קטנה וגרביונים מעניינים.

 

טיפ: אפשר להשיג כובעים בגרסאות זולות ולא פחות אופנתיות ברשתות האופנה.

 

 

2. גרביונים צבעוניים

 

גרביונים של זוהרה. 100 שקל

 

ברגע שימי החורף הראשונים הגיעו לישראל, צצו כפטריות אחרי הגשם, הטוניקות והטייצים, שבשנים האחרונות כמו הפכו ל"מדי החורף" של נשות ישראל (שכנראה מתקשות לייצר סטיילינג מעניין בימים הקרים).

 

אז נכון שטוניקה או שמלה קטנה ומגפיים זה נחמד, אבל תני לנו להציע שדרוג קל שיעזור לכל אחת לייצר סטיילינג שיקי עם אמירה אופנתית וסגנון אישי משלה. גרביונים צבעוניים עם הדפס מעניין – וכפי שהראינו לכם, יש הרבה אפשריות השנה – יקפיץ כל טוניקה סתמית ויהפוך את המראה שלך בשניה ל"אחת שיודעת".

 

3. כפפות עור

 

ככפות בצבע ורוד פוקסיה של H&M, מחיר: 120 שקל

 

הלהיט ההיסטרי ברחובות אירופה לחורף 2013 הוא כפפות עור ארוכות וצבעוניות שמגיעות עד המרפק. האמת, זה היה רק עניין של זמן, לאחר שבתצוגות של שבועות האופנה האחרונים לחורף, הן נצפו על מסלולי התצוגה של מגוון מעצבי העל.

 

עד כה המגמה האופנתית הזו חיה ובועטת בעיקר ברחובות פריז ומילאנו הקרירות, אבל אם את בעניין של להקדים את זמנך, אל תשכחי איפה שמעת על זה בפעם הראשונה.

 

4. נעליים הורסות

 

נעלי עקב של ג'פרי קמפבל. מחיר: 600 שקל

 

כשמדברים על נעליים כפריט שעושה לנו את ההופעה, אין צורך להכביר במילים. כל אישה (וכל גבר שיש לו אישה) יודעת שזוג אחד של נעליים שוות באמת יכול "להרים" גם את הלבוש הכי צנוע ופשוט שיש לנו בארון. יותר מזה, גילינו שלנשים הישראליות בדרך כלל יותר קל להתפרע ולהעיז עם נעליים מאשר עם הבגדים עצמם. והאמת, אנחנו בעד.

 

5. צווארון מתוכשט

צווארון של זארה. 140 שקל

 

צווארון פיטר פן הוא אחד הטרנדים הבולטים של השנה האחרונה, ואם קונים את הנכון, הוא מתאים לכל דבר ומשדרג כל הופעה ללא מאמץ. שמלה שחורה ופשוטה, חולצה לבנה או אפילו סוודר חלק, יהפכו בן רגע לפריט שאין לאף אחת.

 

היופי בצווארון הוא בדיוק זה – אפשר להעביר אותו מבגד לבגד, ועדיין לא לגרוע מהייחוד שלו, בעוד שלכמות החולצות והשמלות שאנחנו יכולות לדחוף בארון יש גבול.

 

 

6. מעיל טרנץ'

 

מעיל בצבע סגול חציל של קסטרו. מחיר: 360 שקל

 

תפקידו של מעיל הטרנץ' הקלאסי הוא לא ממש לחמם, בכל זאת, מדובר במעיל מבד דק שיכול לכל היותר למנוע מהרוח להעיף אותך. אבל זה בדיוק מה שהופך אותו למעיל המושלם בישראל, בה גם בעונת החורף אין צורך באביזרי חימום קיצוניים. 

 

הטרנץ' יכול לזרוק בכל הופעה מידה של אלגנטיות, קלאסיות ואם את מהמעיזות, גם הרבה צבע. והכי טוב – גם אם את לובשת מתחת לטרנץ' טרנינג, אף אחד לעולם לא ידע, ואת נראית כאילו יצאת מינימום מקזבלנקה.

 

7. משקפי שמש

 

 

משקפי שמש illesteva Haver Eyewear Boutique. מחיר: 2150 שקל

 

איזה כיף לנו שאנחנו חיים במדינה בה השמש זורחת כמעט כל השנה. עבורנו, זה התירוץ המושלם להמשיך וליהנות מהאקססורי הכי אולטרה שיק גם בעונת החורף הקרה. אין כמו משקפי שמש שישלימו מראה חורפי של מעיל אובר סייז טרנדי או שכמייה. ואגב, אם כבר משקפיים, אנחנו ממליצות לשים בצד את דגמי המתכת ולהתמקד בדגם דומיננטי ויצירתי מפלסטיק.

 

 

6. תיק איכותי

 

תיק של דניאלה להבי. מחיר: 590 שקל

 

אם יש לך תקציב מוגבל אבל את רוצה באמת להשקיע בפריט אחד על זמני, שבוודאות יישאר אופנתי ולא יאבד מאיכותו לאורך כל השנה, אנחנו ממליצות לך לקנות תיק אחד טוב.

 

התיק הזה של דניאלה להבי גם מתכתב עם חזרתו של הדפס הפפיטה לחיינו בעונת החורף הקרובה וגם שומר על שיק קלאסי ואלגנטי. למעשה, כשיש לך על היד כזה אקססורי לוהט, את יכולה להפסיק לדאוג איך את נראית, התשובה היא מיליון דולר. אה, ואין כמו ריח של עור אמיתי בכל פעם שרוצים להוציא משהו מהתיק.
 

7. שרשרת או ענק מאסיביים

שרשרת של מיכל נגרין. 900 שקל

 

במסגרת אירועי שבוע האופנה של תל אביב שהתקיים החודש במתחם התחנה, הזדמן לנו לחזות בהרבה הברקות אופנתיות ולקבל השראה מפאשניסטות מקצועיות שהוכיחו כי גם בישראל אפשר להתלבש ושווה להשקיע. במיוחד תפסה את עינינו במיוחד השרשרת המרשימה הזו ששולבה בסטיילינג מושלם עם חולצת אובר סייז מקטיפה סגולה וטייץ דמוי עור. התוצאה הייתה לא פחות ממהממת.

 

אבל גם אם את לא בקטע של מראה מתוחכם "למתקדמות", השרשרת הזו היא דוגמא לפריט שהוא לגמרי אמירה חזקה בפני עצמו וניתן לשלב אותה עם ג'ינס וטי שירט או עם שמלת ערב מהודרת – ובשני המקרים היא פשוט תעשה את ההופעה.

תגובות (0)
הוסף תגובה