סקלט ג'והנסון וניקול קידמן: כוכבות הוליווד מגלות את סודות הטיפוח שלהן

סקרלט ג'והנסון

בתור מי שהוכתרה לא פעם כאישה הסקסית ביותר בעולם ופרזנטורית ליין האיפור המוצלח של דולצ'ה גבאנה, סקרלט ג'והנסון צריכה להישאר מתוקתקת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

עוד ב-Onlife:

 

בראיונות שנערכו איתה לאורך העשור האחרון היא מציינת לא פעם כי אין סיכוי שיתפסו אותה בטרנינג מהוהה או בפנים נקיות מאיפור. אחרי הכל "אין לדעת מתי תמצאי את עצמך בארוחת ערב יוקרתית שעשרות צלמים מסביב". צודקת, קורה לנו כל הזמן.

 

סקרלט ג'והנסון. צילום: Shutterstock

 

שיער: השיער של ג'והנסון ידע הרבה שינויים לרוב בשל דרישות תפקיד או גחמות של מעצב השיער שתיזז אותה בין ג'ינג'י, בלונדיני וברונטית. ג'והנסון מעידה כי היא מקפידה לחפוף את שיערה על בסיס יומי ולהעשיר אותו במרכך  Extreme Rescue Forceשל חברת REDKEN.

 

עור: מים והרבה. סקרלט ג'והנסון מעידה כי היא שותה לפחות שני ליטר מים ביום, לעיתים קרובות עם פלח לימון. היא לעולם לא הולכת לישון עם איפור ("גם אם אני חוזרת בארבע לפנות בוקר") ומשתמשת בקרם לחות Purely Age-Defying של חברת Jurlique עם מקדם הגנה 15. איפור היא מסירה עם ה-Bi-Facil של לנקום ואת הפנים עם תרחיץ פנים של חברת צטאפיל.

 

כדי להחזיר לחות לעור, היא מורחת פעם בשבוע מסיכת לחות HydraQuench מטהרת של חברת קלרינס. "אני מקפידה לנקות את מברשות האיפור שלי פעם בשבוע ובשטיפה יסודית. אנשים לא מתארים לעצמם כמה חיידקים מצטברים עליהם".

 

טיפ סודי: מסיכת דבש. לפני אירועים חשובים ג'והנסון דואגת לפתוח את כל הנקבוביות באמצעות מקלחת חמה ואז למרוח עליהן דבש מלכות למשך 10-15 דקות. "זה יוצר זוהר מדהים, עור רך ונעים וגם מנקה זיהומים".

 

שרה ג'סיקה פרקר

בואו נודה על האמת, מאז שהפציעה על המסך שלנו בסוף הניינטיז כרווקה הכיפית קארי ברדשאו בסקס והעיר הגדולה, שרה ג'סיקה לא ממש השתנתה. אותו שיער בלונדיני בגלים רכים, אותו איפור מעושן ושחור מסביב לעיניים ואותה דמות של ניו יורקרית ניורוטית בעשרות הזדמנויות חדשות. לזה קוראים טייפ קאסט. כדי לשמור על המראה האחיד משתמשת פרקר בשורה של תכשירים לא יקרים במיוחד ומפזרת התנגדויות פומביות לניתוחים פלסטיים ושימוש בבוטוקס. פייר, גאות בה.

 

שרה ג'סיקה פרקר. צילום: Shutterstock

 

שיער: פרקר הודתה לא פעם כי בנעוריה סבלה רבות משיער מקורזל ובעייתי. היום היא פשוט מסתובבת עם מעצבת שיער צמודה, אבל גם ברגעים הקשים תראו אותה צמודה למסיכות לחות ול-Tancho Stick. מוצר שיער בצורת סטיק, זול מאד (14$) שמחליק את השיער המתולתל ויוצר מראה מעוצב. היא משתמשת גם ב- Aubrey Organics Rosa Mosqueta, תמצית של שמן ורדים מהרי האנדים שמעירה מחדש שיער עייף ויבש ופועלת נפלא נגד קצוות מפוצלים.

 

עור: פרקר לא יוצאת מהבית בלי קרם הגנה, גם בימים גשומים ומעוננים ומקפידה לשתות הרבה מים. כדי לעמוד באורך החיים האינטנסיבי של כוכבת הוליוודית ואמא לשלושה ילדים קטנים (שתיים מהן תאומות) היא משתמשת בקרם ההסוואה הסודי של Laura Mercier שמסתיר עיגולים כהים ופגמים ולא נראה כמו איפור בכלל. השפתיים שלה מקבלות טיפול אישי בזכות הפילינג וניל של Sara Happ שמוריד בעדינות תאי עור מתים והופך את השפתיים היבשות לנחלת העבר.

 

טיפ סודי: "אנשים נוהגים להתיז בושם על פרקי הידיים ואז לשפשף אותם זה בזה. ואני שואלת למה? הרי אתם קורעים ככה את הריח. פשוט תנו לו לשבת זמן מה על העור שלכם, הוא כבר יתפוס את הניחוח הנכון".

 

נטלי פורטמן

אין ספק שהשנתיים האחרונות היו המוצלחות ביותר בחייה של השחקנית הצעירה ממוצא ישראלי. אוסקר על ברבור שחור, ילד בכור בשם אלף ובעל חדש וחתיך שאותו הכירה על הסט של ברבור שחור.

 

פורטמן, שמשמשת גם כפרזנטורית של "מיס דיור", היא טבעונית אדוקה שמקפידה להשתמש במוצרים שלא נוסו על בעלי חיים ומטיפה לחיים בריאים בכל ראיון שנערך עמה.

 

נטלי פורטמן. צילום: Shutterstock

 

שיער: נטלי פורטמן מקפידה לחפוף כל יום בשמפו טבעי נטול מרכיבים מקציפים כ-SLS. כדי לחזק את השיער היא לוקחת ויטמין B12 וויטמין D ומקפידה לשתות הרבה מים.

 

עור: באחד הראיונות עמה סיפרה פורטמן כי לא זזה בלי המוצרים האורגנים של חברת Pai organic והקפיצה את המכירות של החברה הקטנה לשמיים. היא מחבבת במיוחד את הקרם המבוסס על תמציות קמומיל. לשפתיים היא משתמשת במשחה מבוססת פפאיה של חברת Lucas’ Papaw Ointment האוסטרלית והיא מחבבת מאד את מוצרי חברת אהבה ים המלח ובמיוחד את מסכת Intensive Hydration וקרם הרחצה Mineral .Botanic Micro Peeling

 

טיפ סודי: "אל תגעי הרבה בפנים שלך, אל תמרטי את הגבות שלך בצורה מוגזמת כי הן לא צומחות בחזרה ואמצי לעצמך ניחוח מובחן שאנשים תמיד יזהו אותך על פיו". היא אף מציינת "כשצילמתי את מלחמת הכוכבים בתונסיה, ילדים ברחובות נהגו למכור לנו יסמין והתאהבתי בניחוח הזה. אפשר לומר שאני בחורה של ניחוח אחד".

 

ניקול קידמן

ניקול קידמן היא תופעת טבע נדירה. למרות שהיא באמצע שנות הארבעים לחייה, העור שלה נראה כאילו נלקח ישירות מבת עשרה שובבה, נטול פגמים או קמטים וזוהר כמעט תמיד. נכון, לבוטוקס יש חלק במגמה, אבל גם לשגרת טיפוח הדוקה ויקרה שקידמן מסרבת לחרוג ממנה.

 

ניקול קידמן. צילום: Shutterstock

 

שיער: קידמן היא חסידה של מוצרי השיער של חברת Phyto המבוססת על מרכיבים פעילים מהעולם הבוטני. כשהיא חוזרת לצבע האדמוני הטבעי שלה היא נוהגת לחזק אותו בסוף החפיפה עם כוס של מיץ אוכמניות. הצבע האדום מגביר את הברק ונועל את השורשים, ממש כמו מיץ לימון לבלונדיניות.

 

עור: נדיר לראות את ניקול קידמן מסתובבת מחוץ לסט הצילומים ללא כובע רחב שוליים וטונות של קרם הגנה מבית ד"ר האושקה. בלילה היא מתמרחת בקרם לילה של קלרינס ומשתמשת במוצרים תומכים של החברות הטובות בעולם כמו Ole Henriksen, AESOP, Jurlique,. ביום יום היא מסתובבת עם בקבוק התזה של קרם Jurlique Pure Rosewater Freshener כדי להתרענן בקלות.

 

סוד: "אני ישנה עשר שעות בלילה וזו התרומה הגבוהה ביותר שאני מרימה לכבוד עור הפנים שלי והשלווה הנפשית שלי. גיליתי שגם אכילה מתונה של שוקולד מריר מסייעת לי להרגיש ולהיראות טוב יותר. בשוקולד יש חומרים נוגדי חימצון שנאבקים נגד הרדיקלים החופשיים ומאיטים את תהליך ההזדקנות. הוא גם נורא טעים".

 

קמרון דיאז

עור הפנים של קמרון דיאז הפך במהלך השנים למשל ולשנינה בקרב רכילאיות הוליוודיות. מי שהחלה את הקריירה שלה כדוגמנית מבוקשת הפכה ליעד של צלמי הפפארצי שהתענגו לתפוס אותה בתמונות ללא מייקאפ, עם חצ'קונים והכל. יאמר לזכותה של דיאז שהיא אימצה הביקורת והפכה למודל אנושי ונגיש יותר של כוכבת סרטים שכמו כולנו, מתמודדת מדי פעם עם בעיות עור ופצעונים ואפילו מוכנה לדבר על זה.

 

 

קמרון דיאז. צילום: Shutterstock

 

שיער: השיער המושלם של דיאז נשמר ככה בשל שילוב מאוזן בין חומרים טבעיים וחומרים יקרים. היא חופפת מדי פעם בתה קמומיל, עושה לעצמה מסכות של אבוקדו ושמן זית ומשתדלת לא להכביד על הקרקפת עם חומרים לא טבעיים. באירועי שטיח אדום שדורשים לוק מהוקצע יותר היא משתמשת בסרום לשיער aftec kiwi color reflector blow שיוצר מראה אחיד ורך.

 

עור: עצת הביוטי הטובה ביותר של השחקנית היא להרבות בשתיית מים שמונעת חצ'קונים ועור יבש. היא משתמשת בקרם לחות  hydrasofteroשל סוניה דקר ובמי פנים של Bergamot. כדי להסתיר פגמים בולטים דיאז משתמשת באבקת מינרלים של חברת Colorescience בעלת מקדם הגנה ומקפידה להשתמש במוצרים נטולי שומן. בשביל להתפנק היא מגיעה לעשות טיפולי פנים אחת לשבוע.

 

סוד: "סקס, סקס, סקס. אנחנו לא עושות מספיק סקס וחבל, כי הוא משפר את מראה העור ואת גמישות הגוף באופן טבעי. הוא מהנה, מזרים דם לאיברים החשובים ומשרה שלווה ורוגע על הנפש וגם על הפנים. אם יכולתי לייעץ לכן איך להיראות נהדר הייתי פשוט ממליצה על עוד סקס".

 

צפו בתמונות של קמרון דיאז בפנים חפות מאיפור בפייסבוק של Onlife

תגובות (0)
הוסף תגובה