מהם 5 פריטי האיפור שכל אישה חייבת להכיר?

בין אם את מהנשים שמעריצות נשים אחרות שחולפות מולן ברחוב, ותמיד נראות כאילו נשלפו מדפי מגזין עם פוטושופ בילט אין, מאופרות בשלמות בכל שעות היום, בעוד את מפחדת אפילו לשים אודם, או אפילו מהנשים שכן יודעות את חשיבותו של איפור אבל מוכנה לוותר על הכל בשביל עוד 5 דקות של שינה בבוקר, אין זה משנה. עבור אותן נשים שאין להן את הזמן, הידע או הניסיון באיפור, אספנו את מומחי האיפור הישראלים, שימליצו על 5 פריטים בסך הכל, שיכולים להפוך כל אישה, למטופחת בשניה.

 

הנה ההמלצות שלהם:

 

1. מסקרה

 

המסקרה היא פריט חובה כי היא נותנת ברגע אחד מראה של עיניים מודגשות, שמבליט את העין. ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית ספר מס' 1 למקצועות היופי, אומר "באיפור העיניים ניתן לוותר על הכול. רק לא על מסקרה. שקופה או שחורה, היא יוצרת מראה רענן ו"מאירה" את העיניים".

 

חזי חממה, סגן מנהלת שיווק וסחר של תחום הקוסמטיקה ברשת סופר-פארם אף מוסיף "מדובר באחד המוצרים הכי נמכרים ברשת, ובעיקר מסקרה שחורה. זה תכשיר שאין בעיה לשים אותו, גם אם אין לך שום ניסיון קודם (להבדיל ממייק אפ לדוגמא), אין בעיה של התאמת צבע – כי רוב המכירות סובבות סביב שלושה גוונים (שחור, חום וכחול)".

 

המסקרות מתחלקות לשני סוגים: המסקרה המאריכה והמסקרה המעבה. מסקרה מאריכה מתאימה לנשים שיש להן ריסים קצרים ולא מעוגלים, והמסקרה המעבה מתאימה לאלו שיש להן ריסים דקיקים ודלילים.

 

מסקרות מומלצות:

 

מסקרה מעבה: million leshes mascara של לוריאל

מסקרה מאריכה: lash architect 4d של לוריאל

 

 

 

2. עפרון עיניים

 

עיפרון עיניים מדגיש את העין, מבליט אותה ויכול לעשות את ההבדל בין מראה עייף ושקוע למראה רענן ש"יוצא" וקורן מהפנים.

 

ירין שחף אומר "עפרון עיניים הוא מאסט – כמו שאין ציור ללא מסגרת כך גם בעיניים. העיפרון מקיף את העיניים, תוחם אותן, מדגיש והופך אותן לנקודת מיקוד בפנים".

 

חזי חממה מוסיף: "עפרונות העיניים של היום מאוד רכים, לא כמו פעם שהיו מחדדים אותם והם היו יכולים להכאיב לנשים מסוימות. היום מדובר בעפרונות שניתן לסובב, עפרונות רכים, היפואלרגניים, שמאוד נעימים לעין".

 

רוית אסף, מאפרת ובעלת רשת בתי ספר לאיפור מקצועי, נותנת טיפים למריחה נכונה:

"תיחום העין מלמטה – בעיקרון אם כולנו נבין שבהיר מגדיל וכהה מקטין, נדע לעשות את הסימולציות המתאימות. אישה שיש לה עין קטנה, לא צריכה לשים עיפרון שחור בעין, כי זה יקטין אותה עוד יותר. עדיף להשתמש בעיפרון לבן ש"פותח" את העין ונותן אשליה של גודל.

אישה שיש לה עיניים גדולות באופן יחסי, צריכה לשים קו כהה בעין, על מנת לאזן את הפרופורציות בפנים".

 

"תיחום העין מלמעלה נוגע בעיקר במרחק בין העיניים. איך מודדים את המרחק בין העיניים – באמצעות "העין השלישית". מודדים את גודל העין ומנסים "להכניס" אותה בין שתי העיניים שלנו. אם היא נכנסת בדיוק, זה אומר שהעיניים שלנו בפרופורציות נכונות. אם המרחק בין שתי העיניים קטן מגודלה של עין אחת, זה אומר שהעיניים קרובות מדי, ויש למרוח את הקו מהשליש החיצוני של העפעף העליון כדי ליצור אשליה של מרחק".

 

עפרונות עיניים מומלצים:

 

עיפרון לעיניים של לייף.

 

 

עיפרון עיניים מסדרת גלאמור דייז של מאק.

 

3. ליפ גלוס

 

מאחר ואודם זה יותר עניין של התאמת צבע, וחייבים להקפיד על מריחה מאוד מדויקת, להרבה נשים הפתרון של ליפגלוס הוא הרבה יותר יעיל נוח. לא חייבים להשתמש במראה, לא מפחדים ש"יברח" מגבולות השפתיים ואפשר להתפרע עם הצבעים.

 

כמו כן, הגלוס מחייה את השפתיים ואפילו מעט צבע ורדרד או שקוף, נותן גוון זוהר לשפתיים ולפרצוף. ירין שחף מוסיף ואומר כי הגלוס מתאים לכל אחת ללא קשר לצבע העור בעיניים או הבגד. "הגלוס מותיר מראה שפתיים בוהק וחושני. בנוסף, הינו עתיר לחות  וכידוע השפתיים הינם האיזור היבש והקמיט ביותר".

 

ליפ גלוסים מומלצים:

 

סדרת הגלוס של לוריאל

 

 

ליפגלוס של מייבלין

 

4.      פודרה

בניגוד למייק אפ, שניתן לפסוח עליו, הרי שהפודרה היא הבסיס לאיפור הפנים. היא משווה לעור מראה אחיד וחלק, מונעת הברקה וסופחת זיעה. כל מה שצריך זה להעביר פידור קל על הפנים וזה כבר יקבע את האיפור שלנו טוב יותר לכל היום.

 

חזי חממה מוסיף: "עדיף גם פודרה אבן, כלומר לא באבקה. בנוסף, אפשר לבחור בפודרה שקופה, עבור נשים שלא יודעות איזה צבע הכי מתאים להן, והיא תמזג הכי נכון עם הגוון של העור".

 

פודרה מומלצת:

פודרת אבקה של קרליין

 

פודרת אבן של קרליין

 

 

5. סומק

הסומק מבליט את עצמות הלחיים ונותן אור לפנים. יש היום סמקים שמשמשים גם כברונזר (הברונזר כשמו כן הוא, נותן מראה שזוף), ולא חייבים למרוח אותם רק על הלחיים, להפך, זה נותן מראה חי וקורן לכל הפנים.

 

רוית אסף אומרת: "הסומק הוא מוצר חובה. גם במצב הכי חיוור והכי עייף שלנו, הסומק נותן ורדרדות ללחיים ונותן אור בפנים". ירין שחף מוסיף "כשאנחנו שמחים או עצבניים, צץ לו אותו כתם טבעי על הלחיים וחושף את כל הרגשות שלנו. בדיוק בגלל זה, נשים רבות מוותרות על איפור העיניים אך לעולם לא "תתפסו" אותן בלי סומק. ישנם שלושה סגנונות עיקריים להנחת הסומק:

 

סומק למראה פנים רזה יותר לנשים שפניהם עגולות: מניחים סומק או פודרה כהה מאוד בצידי הפנים מתחת לעצם הלחי. האפקט יוצר הצללה ומראה פנים חטוב ומאורך יותר.

 

סומק כאפקט משזףלכל חברת קוסמטיקה יש ברונזר שתפקידו להעניק מראה שזוף  לפנים. לרוב סומק זה מבריק ויכול להתאים גם לערב. ניתן לפזר אותו כסומק רגיל באזור עצמות הלחיים אך גם על כל הפנים. בעלות עור יבש יעדיפו ברונזר בעל מרקם קרם.

 

סומק על תפוחי הלחיים הינו האופנתי מבין השלושה ומתאים לגיל הצעיר יותר ולבעלות פנים רזים וארוכים.מניחים אותו במרכז הלחי בתנועה סיבובית של עיגולים.

 

סומק מומלץ:

 

ברונזר של לוריאל

 

 

סומק של לנקום

 

תגובות (0)
הוסף תגובה