סלמה הייק וקייט בלאנשט: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

הדו קרב: קלואי קרדשיאן VS  בריטני ספירס

מילא שמישהי לבשה את אותה שמלה כמוך, אבל כששתיכן משתתפות באותה תכנית? אז קרדשיאן וספירס לבשו שמלת מיני שחורה קטנה ל"האקס פקטור", אבל קרדשיאן לגמרי נראית כמו מיליון דולר, ואילו ספירס נראית כמו אגורה.

 

בריטני ספירס וקלואי קרדשיאן. מי נאה יותר?

 

המתלבשות הטובות של השבוע

 

עוד ב-Onlife:

 

קייט בלאנשט, בכורה של "ההוביט: מסע בלתי צפוי" בניו זילנד

לקייט בלאנשט תמיד יש דרך מקורית להוכיח כמה רב הסטייל שלה. השבוע, בבכורה של הסרט הכה מצופה הזה, היא מוכיחה שהקולור בלוק עוד לגמרי איתנו. וכיוון שזה טרנד שאנחנו אוהבות במיוחד, זה משמח אותנו באמת. מה גם, שבחירת הגוונים מוצלחת מאוד. בתספורת קצרה ומאוד חיונית, בלאנשט נראית פשוט מדהים. השמלה מבליטה כמה רזה היא, אבל היא עדיין כוללת את השיפון הטרנדי והנשפך, וחצאית מבד קשיח יותר, שמוסיפה גוון נוקשה.

 

 

איימי אדמס, פרסי הקולנוע העצמאי בניו יורק

אז חוץ מזה שהשבוע היא השתובבה עם הילדה שלה בגן השעשועים, והמיסה את הלב שלנו לגמרי, אדמס גורמת לנו לחרוג מהרגלנו, ולאהוב שמלה א-סימטרית. אפשר לסמן וי על הטרנד החם של העונה: הפפלום, ולהתפעל גם מאווירת האייטיז. פשוט מדהים לראות איזה שינוי עברה במהלך השנה אדמס בת ה-38, במידה מסוימת לייט בלומר, שמצליחה להפוך אט-אט למישהי שנעים מאוד לראות על השטיח האדום. שיקית במידה, לא מעיקה, ותמיד מלאת אור.

 

 

רוז ביירן, הקרנה של "הורג אותם ברכות" בניו יורק

אפשר בהחלט להגיד את זה: רוז ביירן היא אחת המתלבשות הטובות ביותר בהוליווד. היא כמעט אף פעם לא מפספסת, וגם השבוע היא עושה את זה נהדר, במראה שבהחלט אפשר לאמץ ליום-יום.

 

 

המתלבשות הרעות של השבוע

 

מריון קוטיאר, פרסי הקולנוע העצמאי בניו יורק

אם היינו מורה בבית ספר, היינו נותנות למריון קוטיאר כמעט טוב מאוד על המראה הזה. כי בסך הכול יש כאן פוטנציאל, אבל הביצוע לא מוצלח, ואולי הוא פשוט לא מוצלח על קוטיאר. אולי צריך להיות גבוהה יותר כדי לצלוח את השמלה הזו, ואולי צריך קצת יותר קימורים. כך או כך, השמלה יושבת עליה בצורה דודתית מאוד, ובכלל לא סקסית.

 

 

אליסון וויליאמס, פרסי הקולנוע העצמאי בניו יורק

שבוע עמוס עבר על אליסון וויליאמס, שהספיקה גם לקפוץ להשקה של הקולקצייה של ניימן מרקוס בטארגט.אולי מרוב שהיא הייתה עסוקה היא שכחה להסתכל במראה ולראות כמה נוראית השמלה שהיא לובשת.

 

 

סלמה הייק, טקס פרסי במבי לטלוויזיה בינלאומית בגרמניה

משהו מוזר עובר על סלמה הייק, שנראית השבוע כמו מישהי שברחה מבוליווד. מי שבדרך כלל היא אחת הכוכבות הסקסיות ביותר בהוליווד, פשוט נראית מרושלת. המחשוף הרבה יותר מדי רחב, והאבזור מאוד לא מתאים.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה