שולטים ביוטיוב: גורואים האיפור שכל אחת צריכה להכיר

האובססיה שלי עם איפור החלה בגיל צעיר, רבות יגידו צעיר מדי, אבל עם המציאות אי אפשר להתווכח. כמו הרבה בנות בגיל ההתבגרות, לא הייתי מאלו שצלחו אותו כברבור, אני הייתי הברווזון המכוער. חוסר הביטחון הוביל אותי לחפש פתרון, וכמובן שהברור ביותר הוא איפור.

 

כך החל הרומן ביננו כבר מגיל 12 בערך. ניסיתי כל מיני סוגי מייקאפ, מותגי איפור ומה לא, רק דבר אחד לא השתנה, אהבתי להיות מאופרת. בעיני לדעת להתאפר יפה ונכון הוא כוח וידע חשוב לכל אישה, בין אם היא מתאפרת על בסיס יומי או לאירועים מיוחדים.

 

עוד ב-Onlife:

 

מאז עידן האינטרנט הקלפים נטרפו מחדש, וניתן ללמוד מהמומחים הגדולים ביותר בעולם, בבית, מול המחשב, בלי להוציא שקל, את כל הסודות וכל הטריקים, מהם המוצרים המומלצים ביותר ואיך כל אחת יכולה להיראות מיליון דולר.

 

תכירו את מומחי הטיפוח והיופי הגדולים ביותר, שנמצאים במרחק לחיצת עכבר:

 

1. ליסה אלדריג'

ליסה אלדריג' נבחרה למקום הראשון מתוך כל הבלוגים ליופי וטיפוח בבריטניה. אלדריג' מאפרת מעל ל-20 שנה, היא עבדה עם מגזינים בתחום האופנה וסלבריטאים ומגיעה בעיקר מתחום של עולם הזוהר.

 

היא עובדת עם חברת האיפור הגדולה No. 7 עד היום ואף עושה שיתופי פעולה עם שאנל בכתיבת תוכן עבור המגזין הדיגיטאלי שלהם “Make-Up Confidential”. בנוסף, היא כותבת תור חודשי עבור מגזיןELLE  הבריטי, שנקרא The Beauty Guru. בנוסף, יש לה בלוג מאוד מצליח וערוץ יוטיוב עם 335,776 מנויים.

 

ליסה אלדריג' – לא הכי יפה בעולם

 

למה דווקא היא: היתרון שלה היא העובדה שהיא לא ממש יפה, וקל לראות בסרטונים שהיא מדגימה כיצד איפור פשוט יכול לשדרג את המראה של כל אחת, לא רק הנשים הכי יפות בעולם.

 

 

2. lipglossiping

הבלוג הפופולרי של שארלוט תומסון מוכיח שלא צריך להיות איש מקצוע כדי להיות בלוגר מצליח. תומסון אינה מאפרת ואינה קשורה כלל לתחום הטיפוח, היא בכלל צלמת עצמאית.

 

הבלוג מתמקד בסקירה של מוצרי טיפוח: איפור, שיער, גוף וציפורניים, כשבכל סקירה מצורפות תמונות של המוצר וכיצד הוא נראה על הגוף. הסקירות של שארלוט מאוד אינפורמטיביות אך גם ממש לא מעייפות, כך שקל להבין כיצד זכתה לפופולאריות הגואה שלה.

 

שארלוט תומסון לבלוג lipglossiping

 

למה דווקא היא: הבלוג מתאים לכל הספקניות שאוהבות לחקור על המוצר לפני קנייה, במקום להוציא את הכסף ולקחת את הצ'אנס, ולהתאכזב.

 

 

3. Pixiwoo

Pixiwoo הוא הבלוג וערוץ היוטיוב של האחיות סמנת'ה וניקולה, שתיהן מאפרות מצליחות במקצוע., ערוץ היוטיוב שלהן עומד על 707,311 מנויים, וכל וידאו שלהן זוכה בלמעלה מ- 100 אלף צפיות.

 

רוב הסרטונים שלהן קצרים, לא יותר מעשר דקות כל אחד, עם הסברים ברורים וכריזמה שנשפכת מבעד למסך.

 

האחיות סמנת'ה וניקולה לבלוג pixiwoo

 

למה דווקא הן: נכון, אני מעט משוחדת, האחיות Pixiwoo הן ערוץ היוטיוב האהוב עלי, אבל אין ויכוח לגבי כמות הכישרון שלהן – הן מאפרות יוצאות מן הכלל.

 

 

4. קסנדרה בנקסון

לא קשה להבין כיצד זכתה קסנדרה בנקסון לפופולאריות גדולה כל-כך ברשת, וברחבי ארה"ב בכלל. הדוגמנית הצעירה סובלת מבעיות אקנה קשות מאוד, שאף גרמו לה לחוות בריונות בבית הספר, והיא בחיפושים מתמידים אחר פתרונות לבעיית העור שלה.

 

עם הזמן היא יצרה את מה שהיא מכנה Flawless skin עם מייקאפ, שבאמת מעניק לה מראה של עור חלק ללא אקנה כלל. הסרטונים שלה כוללים גם עידכונים מהחיים (Vlog), סקירות מוצרים אך רובם בעלי מיקוד עבור עור שסובל מפצעונים ואקנה.

 

קסנדרה בנקסון: כי אין לה עור מושלם (בתמונה עם מייק-אפ)

 

למה דווקא היא: כי אפשר באמת ובתמים להזדהות איתה ועם בעיות העור שלה.

 

 

5. מישל פאן

מישל פאן היא המלכה הבלתי מעורערת של גורואי הביוטי ביוטיוב. האמריקאית הצעירה לא למדה איפור, אלא אומנות ועיצוב באוניברסיטה. היא החלה להעלות סרטונים בשנת 2006 וכיום, יש לה 2,399,702 מנויים לערוץ ומעל 679,383,817 צפיות, מה שהופך את ערוץ היופי שלה למוביל ביוטיוב.

 

פאן בת ה-25 לא מסתפקת רק בערוץ היוטיוב שלה והיא בעלת מספר חברות, ביניהן Ipsy ו-FAWN Inc (ראשי התיבות For All Women Network).

 

צפייה בסרטונים שלה ממחישה מיד את ההסתכלות האומנתית ואפילו המדעית של מישל פאן כלפי איפור, היא מסתכלת על הפנים כקנבס ממש, מתעלמת מהנתונים שהטבע נתן  ויוצרת משהו חדש.

 

מישל פאן: הפנים כמו קנבס

 

למה דווקא היא: יש לה אישיות קופצנית ומקסימה והיא מגישה את הסרטונים בכישרון מובהק. כמו כן, בסרטונים שהיא מעלה, פאן משתמשת ב- Voice over וכתוביות על מנת להסביר את מעשיה, וזה יוצר רושם של סרטונים מאוד אישיים.

 

 

6. Bubzbeauty

הבלוגרית שמאחורי Bubzbeauty עוד לא בת 30 וכבר מככבת במקומות הראשונים ביוטיוב, מבחינת מנויים בתחום הטיפוח ויופי, עם 1,210,336 מנויים, וכ- 253,041,333 צפיות.

 

Lindy Tsang פונה לקהל צעיר, באזור גיל 25 ומטה, למרות שמבחינה עסקית היא לא היתה מביישת גם את דונלד טראמפ, עם ליין הביגוד ומברשות האיפור שלה.

 

באתר שלה ניתן לקרוא גם סקירות על מוצרי טיפוח ואיפור, תשובות לשאלות בנושאי טיפוח ופוסטים על חייה האישיים.

 

לינדי צ'אנג: יכולה ללמד את דונלד טראמפ דבר או שניים על עסקים

 

למה דווקא היא: עונה על הרבה שאלות שכל אחת מאיתנו נתקלת בהם ביום יום, ומהווה מענה זמין לקהל של נשים צעירות שרוצות ללמוד כל הזמן עוד דברים.

 

 

7. Makeup Geek

מדובר בבלוגרית חמודה בשם מרלנה, שהיא בעלת חברה שנקראת Makeup Geek, אתר וערוץ יוטיוב מצליחים.

 

האתר נוח לשימוש, וניתן למצוא בו סרטונים לכל דבר: איך ליצור מראה כמו של סלבריטאי כזה או אחר, סרטוני הדרכה למתחילות, למתקדמות, טרנדים באיפור, 10 המוצרים שכל אחת צריכה ועוד.

מרלנה: יש לה ליין מוצרי איפור במחירים שווים

 

למה דווקא היא: הסרטונים שלה מקסימים ומפורטים וכמו כל גורו טיפוח מצליחה ביוטיוב, גם לה כבר יש ליין מוצרי איפור שניתן לרכישה באתר. והאמת, אחלה מחירים.

 

 

8. אל ובלייר

אל ובלייר פאולר הן שתי אחיות אמריקאיות שהפכו לאימפריה ביוטיוב. אל היתה הראשונה שהחלה לצלם סרטונים שקשורים למייק אפ וסטייל ושיכנעה את אחותה, בלייר, להצטרף.

 

הן בעלות מספר ערוצי יוטיוב עם יותר מ-800 אלף מנויים לכל אחת, ולאחרונה גם פתחו אתר העוסק באיפור, ביגוד ובנושאים ברומו של עולם – הן עצמן. הן גם מיועדות להשיק קו איפור של עצמן ממש בקרוב.

 

האחיות אל (משמאל) ובלייר (מימין) פאולר

 

למה דווקא הן: האחיות מלאות חיים, ומסבירות בסה"כ לא רע, אבל הן קצת קיטשיות וצריך הרבה שלוות נפש לסבול את כל הפטפטת שלהן.

תגובות (0)
הוסף תגובה