שמלות חורף 2013: המחמיאות, המגניבות, הוינטג' והמחממות

החורף הגיע ואחרי שהחלפנו (סופית הפעם) את ארון הקיץ וארון החורף, גילינו שחסרות לנו כמה שמלות שוות לעונה הקרה. אמנם תמיד כיף לנו ללבוש ג'ינס, סוודר ומגפונים, אבל מה לעשות שבא לנו לגוון?

 

עוד ב-Onlife:

 

אז נכון, כל שמלה יכולה לעבור מטאמורפוזה ולהיות "חורפית" עם גרביונים נכונים ועבים  ועליונית מתאימה, אבל למה לפגוע בקווי המתאר של השמלה או להסתיר אותה עם סוודר גדול? בשביל זה בדיוק יש את שמלות החורף, שמלות ייעודיות, מבד מעט יותר מחמם, ועם קצת מקום אקסטרה ברגליים לשכבת הגרביונים שמכסה אותם.

 

אלו סוגי שמלות החורף שאנחנו ראינו:

 

השמלה הצבעונית

שמלה שלא נכנעת למזג האוויר האפרורי ששולט ברחובות. אז מה אם חורף 2013 כבר פה? אנחנו לא מוכנים לוותר על הצבעים של הקיץ. בין אם בהדפס שמח או בצבעים עליזים, השמלה הזו מתאימה לכל הנשים שלא אוהבות את המראה השחור האחיד ששולט ברוב המלתחות בישראל.

 

משמאל בכיוון השעון:

שמלת משבצות של לורד קיטש, מחיר: 190 שקל ; שמלה הדפס ורודה של PIPAFASHION.CO.IL ; שמלה מודפסת של גולף, 220 שקל ; שמלה אדומה של forever 21, מחיר: 100 שקל

 

 

השמלה המחמיאה

למרות שמדובר בעונה הקרה, בה אנחנו מעמיסות על עצמנו כמה שיותר שכבות, אין סיבה שלא נחמיא למבנה הגוף וננסה להוציא את המירב גם מהחורף. באופן גורף, שמלות מעטפת מחמיאות לרוב הנשים (לא סתם דיאן פון פורסטנברג עשתה מזה קריירה), בנוסף, משחקי צבע וחלוקה גאומטרית, מחמיאה ויוצרת אשליה של גוף צר יותר.
 

משמאל בכיוון השעון:

שמלת מעטפת מדגם קימברלי של דפנה לוינסון, מחיר: 350 שקל ; שמלה של רונן חן, מחיר: 600 שקל ; שמלה של לאורל לבית האופנה מילוס, מחיר: 1600 שקל ; שמלה של קרייזי ליין, מחיר: 300 שקל

 

 

השמלה הוינטג'ית

לא כל אחת יכולה לגרום לשמלת וינטג' לעבוד (כמו שניסתה כותבת שורות בעצמה וגילתה שהיא נראית כמו הגירסא הפחות אופנתית של סבתא שלה), אבל למי שכן, קבלי ח"ח על מראה רומנטי במיוחד.

 

משמאל בכיוון השעון:

שמלת וינטג' של לורד קיטש, מחיר: 220 שקל ; שמלה וינטג' של קאלה, מחיר 450 שקל ; שמלה של רנה לאנגה בלעדי למילוס, מחיר: 3200 שקל ; שמלה של פרנץ' קונקשן, מחיר: 1488 שקל

 

 

שמלת הג'ינס

נכון, המטרה היתה להיפטר מהג'ינס לכמה ימים, אבל אנחנו לא באמת יכולות להיגמל לגמרי. אז החלטנו לשלב – גם ג'ינס וגם שמלה. הבד שהכי מזוהה עם ה"ישראליות" עובד בחורף אפילו יותר טוב מבקיץ, ואפשר ללבוש בגדים מג'ינס בלי לחשוש להזיע בכל רגע נתון.

 

משמאל בכיוון השעון:

שמלת ג'ינס של לי קופר, מחיר: 200 שקל ; שמלת ג'ינס מקסי של H&M, מחיר: 250 שקל ; שמלת ג'ינס של קסארה, מחיר: 360 שקל ; שמלת ג'ינס עם ניטים של קסטרו, מחיר: 300 שקל

 

 

השמלה הרצינית

שמלה שמתאימה לנשים שרוצות לשדר מראה שאומר"I Mean Business". שמלה רצינית, בלי מחשוף עמוק מדי, תתאים לכל שיחה עניינית, פגישה עסקית, ראיון עבודה או אפילו אם רק בא לך להרגיש ממש חשובה.

 

משמאל בכיוון השעון:

שמלה של ZIP, מחיר: 280 שקל ; שמלה של פרופיל, מחיר: 300 שקל ; שמלה של ML, מחיר: 500 שקל ; שמלה של קאלה, מחיר: 360 שקל

 

 

השמלה לסילבסטר

 

השמלה הכי סקסית שיש לכן בארון, מתאימה לדייט רומנטי, ארוחה במסעדה או למסיבה. בין האלמנטים הפופולריים ביותר נמצאים התחרה, הפאייטים, צבעי הזהב והכסף וכמובן אפשר גם מחשוף נדיב. כך או כך, השמלה הזו ממש לא חייבת להישאר עלייך בסוף הערב.

 

 

משמאל בכיוון השעון:

שמלת פאייטים של רייצ'ל זו למישל שואורום, מחיר: 3480 שקל ; שמלת סריג של twentyfourseven, מחיר: 300 שקל ; שמלה כסופה של Adikastyle.com, מחיר: 300 שקל ; שמלה של H&M, מחיר: 120 שקל

 

 

שמלת המקסי המושלמת

מקסי היה טרנדי בקיץ, אבל יש לו מקום גם בחורף. שמלות המקסי החורף משלבות בין מראה דרמטי לאורבני, בין קלילות לסקסיות ובין צבעוניות למראה אחיד. מתאים למי שאוהבת תשומת לב ומחמאות.

 

משמאל לימין:

שמלת מקסי מפליסה של דורין פרנקפורט, מחיר: 600 שקל ; גלבייה אדומה של עלמה, מחיר: 890 שקל ; שמלה קטיפה של רונן חן, מחיר: 890 שקל.

תגובות (0)
הוסף תגובה