מותג הלבשה תחתונה ויקטוריה סיקרט נלחם באונס?

עיתונאים בארה"ב הופתעו לגלות בתיבת הדוא"ל שלהם הודעה לעיתונות, ששיחררה "דוברת החברה" של מותג PINK, הליין הצעיר של ויקטוריה'ס סיקרט, שמבשר על הקמפיין החדש של החברה, שמתכוון להילחם בתופעת האונס.

 

הקמפיין המיוחד נועד לעורר מודעות ליחסי מין בהסכמה, בצורת קו חדש של תחתונים של המותג, עם מילים ומשפטים כמו "respect", "No means No" ועוד, בחזית התחתונים.

 

נשמע קצת מוזר? לא בכדי. גם כשנכנסים לאתר של המותג, תחת לשונית הקמפיין, האישה הצעירה שלובשת את "תחתוני המחאה" החדשים, ממש לא מזכירה את הדוגמניות הרגילות של ויקטוריה'ס סיקרט. היא מלאה למדי, לא גבוהה ובעלת איברים בלתי נגמרים כמו אלסנדרה אמברוסיו או מירנדה קר, ובאופן כללי, ממש לא נראית כמו דוגמנית.

 

כשנכנסים ללשונית אחרת באתר, תחת הכותרת "Then and Now" (אז ועכשיו), מתגלה הכיתוב הבא:

צילום מסך מתוך האתר של ויקטוריה'ס סיקרט

 

"פעם אהבנו סגנונות שהיו חלק מתרבות האונס. עכשיו, אנחנו אוהבים סגנונות שהם רק בהסכמה. בעונת החגים הקרובה, הצטרפו גם אתם לשינוי, בחנויות ליד ביתכם" (בתירגום חופשי – י.ב.כ).

 

בהמשך הלשונית, ניתן לראות השוואה בין ליין התחתונים הישן והחדש של המותג, עם הבדלי הגישה:

 

צילום מסך מתוך האתר

 

הרעיון שבבסיסו עומד הקמפיין הזה, הוא אכן רעיון מצוין. זה אולי נשמע לנו מופרך שצריך לעורר מודעות לכך שיש צורך בהסכמה אמיתית ושיוויונית בין בני זוג לפני קיום יחסי מין, אבל כפי שאנחנו לומדים כל יום, זה המצב. והרעיון של נשים לובשות תחתונים, שבמקום שיהיה כתוב עליהם "קלה" (easy), כתוב עליהם "כבוד", או במקום שיהיה כתוב עליהם "לא להציץ", כתוב "לא פירושו, לא", בהחלט יכולים לעשות שינוי בגישה ובמחשבה, אפילו אצל הנשים שלובשות אותם, ושירגישו קצת יותר כבוד כלפי הגוף שלהן.

 

כאמור, הקמפיין הזה, היה יכול להיות הצלחה מסחררת והפתעה גמורה מצד מותג ההלבשה התחתונה, שנחשב לאחד המיזוגנים בעולם. עכשיו, תארו לעצמכם, כמה מבאס היה לגלות, ש"קמפיין ההסכמה" של ויקטוריה' סיקרט, היה לא יותר מדאחקה. מתיחה. ואנחנו אפילו לא יודעים מי עומד מאחוריה. כשנשאלה בנושא, הדוברת של ויקטוריה'ס סיקרט, אמרה כי היא לא יודעת במה מדובר, ותברר.

 

צילום מסך מתוך האתר

 

יעשו בחוכמה האנשים שמאחורי המותג החזק הזה, אם יאמצו לליבם את מי שהגה את הקמפיין, ולא יתבעו אותו על שימוש לא חוקי בשם המותג (עניין של הפרת זכויות וכמה מיליוני דולרים יש להניח). אם ויקטוריה'ס סיקרט תשכיל להתנהג במקרה הזה, ותאמץ את היוזמה, היא תוכל להרוויח את יחסי הציבור הטובים בתבל.

 

מותג הלבשה תחתונה שאומר חד וחלק שלא משנה מה האישה לובשת, ואפילו אם הגעתם למצב אינטימי בו אתה כבר רואה לה את התחתונים, לא פירושו, לא – יזכה בקהל שמעולם לא היה לו. נשים שמכבדות את עצמן.

ורק עוד הערה אחת לסיום, אם באמת זה יקרה, וויקטוריה'ס סיקרט באמת יקחו חלק בקמפיין נגד אונס, נשמח לראות דוגמנית יפה לובשת את התחתונים שאומרים "לא פירושו, לא". אל תשתמשו באישה שמנה, אל תנסו להפחית בחשיבות של דוגמנית יפהפיה, בטוחה בעצמה ובגופה, שאומרת לא. תעמדו מאחורי היוזמה בכל הכוח. זה רק יגרום לנו להיות גאות שקנינו את התחתונים שלכם.

תגובות (0)
הוסף תגובה