מגפי פלסטיק: האם מצדיקים את המחיר הגבוה?

כשאומרים לנשים "מגפי פלסטיק" אפשר לראות את החלוקה הברורה בין שני מחנות. מצד אחד הנשים שמיד יתפרש על פניהן חיוך נוסטלגי ענק, ואפשר לראות איך הן מיד נזכרות במגפיים שהיו להן כילדות, איך הן קיפצו בין השלוליות בהפסקה או בדרך הביתה מבית-הספר ולא נעשו חולות גם כשנרטבו עד לשד עצמותיהם, ומנגד, הנשים הפרקטיות. אלו שמעקמות את אפן בסלידה כשהן נזכרות במי השלולית המטונפים ויודעות שאין סיכוי בעולם שהן יסכנו את האאוטפיט שלהן או ירטיבו את הפן, בשביל רגע של כיף טהור.

 

עוד ב-Onlife:

 

ובכל זאת, נראה כי מגפי הפלסטיק השתלטו על הרחובות ונשים בכל הגילאים שהחליטו לא לסכן את מגפי העור שלהן, מצטיידות במגפי פלסטיק בשלל הסוגים והצבעים. אז איפה הבעיה? במחיר. סקירה מהירה של מגפי הפלסטיק בישראל מעלה כי פרט למספר רשתות בודדות, רוב החנויות מתמחרות את המגפיים שלהן במחירים בלתי הגיוניים בעליל. מחנויות שמוכרות פריטים של מעצבי על ועד רשתות שפשוט הגזימו (שוב, בואו ניזכר שמדובר בפלסטיק), מדובר בסכומים שפשוט לא מצדיקים את היחס של עלות – תועלת.

 

מגפי הפלסטיק מתאימים למספר מצומצם של ימי גשם בשנה, הם לא מתאימים לכל בגד ובטח שלא בכל גיל, שלא לדבר על כך שהשילוב בין רגל חנוקה בגרביים לאורך מספר שעות ומגפי פלסטיק, לא יכול ליצור ארומה משכרת במיוחד. ובכל זאת, וכדי לא למנוע מחובבות הנוסטלגיה את התענוג, אספנו את מגפי הפלסטיק הכי יפים בישראל, התוצאות לפניכם:

 

היפים והשפויים:

 

1. מגפיים של סקופ. מחיר: 100 שקל.

 

 

2. מגפיים של גלי. מחיר: 140 שקל

 

 

3. מגפיים של ספרינג. מחיר: 200 שקל.

 

 

מעמד הביניים:

 

1. מגפיים של מליסה לרשת Story. מחיר: 500 שקל.

 

 

 

2. מגפיים של מסימו דוטי. מחיר: 495 שקל.

 

 

3. מגפיים של דיזל. מחיר: 620 שקל.

 

 

העשירים והמוגזמים:

 

1. מגפיים של רד ולנטינו לפקטורי 54. מחיר: 900 שקל.

 

2. מגפיים של ראלף לורן. מחיר: 1500 שקל.

 

 

3. מגפיים של מארק ג'ייקובס לבוטיק מיכל ומורן. מחיר: 1780 שקל.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה