"בגיל 30, נשואה עם ילדים, יצאתי מהארון". השינוי של דבורה רייזברג

"תמיד ידעתי מי אני, אבל לא היה לי את האומץ", דבורה מספרת. "בגיל שלושים החלטתי שאני חייבת לנסות להיות עם אישה. זה היה מלחיץ ובאמת חשבתי שאני האישה היחידה בעולם שנשואה עם ילדים ורוצה להיות עם נשים".

 

הדבר הבא היה לחפש ברשת, אולי היא בכל זאת לא לבד. "הקלדתי אישה נשואה, לסבית וקבוצת תמיכה". מצאתי את קבוצת התמיכה בגן מאיר בת"א ובפגישה הראשונה שהגעתי, הייתי בשוק."

 

היום, אחרי שהתגרשה, והמשפחה והסביבה למדו לקבל את דבורה החדשה, היא מגיעה להתחיל את החלק החדש של חייה – מחוץ לארון, מאושרת ושלמה עם מי שהיא. בואו לצפות בפגישה עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף.

 

"ביום שהבנתי שאני רוצה לחיות את החיים האמיתיים שלי – הלכתי לבעלי דאז ואמרתי לו שהחלטתי, ואני רוצה להתגרש. הוא קיבל את זה מאוד קשה. המשפחה והסביבה קיבלו את זה מאוד בפתיחות ואמא שלי אפילו הממה אותי כשניחשה שאני מתגרשת בגלל שאני רוצה להיות עם נשים".

 

השינוי שדבורה עושה היום, מול המצלמות, חשוב לה בשביל כל הנשים האחרות שאולי חיות גם הן חיים כפולים, מבולבלות, שרוצות חיים אחרים אבל מפחדות. "כל החיים הלכתי לפי מה שמצופה לי מהחברה. ציפו ממני להיות אמא טובה, אשת משפחה, אישה טובה ורעיה, והרצונות שלי התבטלו. פשוט נמאס לי והחלטתי לקום ולהיות מי שאני ולא לפחד. אני יוצאת עם הסיפור שלי החוצה ולתת כוח לכל הנשים שאולי עכשיו קוראות וחוששות. אל תפחדו, תחיו את החיים האמיתיים שלכם".

תגובות (0)
הוסף תגובה