אחרי החגים יתחדש הכל: כוכבי הוליווד בדיאטה

עמוק בערימת ההבטחות המבולגנת שדחפנו למגירת 'אחרי החגים', אולי המאיימת מכולן היא גם הנדושה ביותר – הדיאטה. כדי להתנחם בצרת רבים, הנה כמה מכוכבי הוליווד ושות' שנאבקים גם הם, מי בהצלחה ומי פחות, בבעיית המשקל.

 

הדוגמנית שהתחילה לאכול: טיירה בנקס

נראתה לאחרונה: אחרי תקופה ארוכה בה הסתפקה רק בטוק-שואו שלה ובהנחייה והפקת 'הטופ מודל הבאה', שבה טיירה לשורשים, סוכנות הדוגמנות IMG .

הדיאטה: לא פחות מחמישה עשר קילוגרמים, ובתרגום- ממרומי ה 46-44 ל 38-36.

טיפים: מלבד הקלישאה של כושר ותזונה נכונה טיירה לא סיפקה שום תגלית מרעישה.

בעיתונות: פרשת התמונה בבגד הים והקטע הנודע והדידקטי kiss my fat ass. הפכו אותה למלכת-המחאה-נגד-קידוש-הרזון. המהלכים האמיצים זכו כמובן לתמיכה עצומה לפחות מכל אדם שאין לו כרומוזום Y, והיה מדכא להיווכח לכניעתה ללחץ הפפארצי. טיירה הצטדקה ואמרה שאחרי השנתיים בהן הקפידה שלא להרזות לצורך המחאה, היא פשוט מרגישה יותר נוח בגרסה הדקה.

 

האישה הכי עשירה בעולם: אופרה וינפרי

נראתה לאחרונה: מובילה שיירת אמריקאים נרגשים ברחבי אוסטרליה.

הדיאטה: האישה שהגיעה בשיאה למשקל של 107 ק"ג הצליחה להשיל 39 קילוגרמים, ומאז היא הספיקה לעלות שוב במשקל. המשקל האידיאלי לדבריה יהיה 68 ק"ג.

טיפים: לגברת הראשונה של הטלוויזיה יש ארסנל שיטות מפואר – בעבר הייתה אופרה מעריצה של 'דיאטת התה הירוק', אחר כך סיפרה שהיא פשוט מקפידה על משטר חמור שעקרונותיו הם החרמה מוחלטת של פחמימות, ריצת 7 ק"מ ביום לפחות, וסגירת דלתות המטבח כל ערב ב-19:30. לאחרונה התחילה ב'דיאטת טיהור' – 21 יום של התנקות ממוצרים מהחי, וכמו כן גם התנזרות מסוכר, אלכוהול, גלוטן, קפאין ובאופן כללי כל דבר טעים.

בעיתונות: מאבקה של אופרה במשקל תמיד נשאר בכותרות והיא אף זכתה לתואר מלכת הדיאטות. לפני שנה חשפה במאמר את נבכי נפשה הקלוריים במגזין שלה "O", תחת הכותרת "איך נתתי לזה לקרות שוב", והודתה שהעלתה 20 ק"ג תוך שנתיים. היא סיפרה בגילוי לב שהיא לא מאמינה שאחרי כל השנים האלה וכל המידע שצברה היא עדיין עוסקת במשקל שלה, ואף הודתה שמטרתה כיום היא לא להיות רזה, אלא להיות שלמה עם גופה ולחיות בצורה בריאה ונכונה.

הנשיא שרצה לשמח את ביתו: ביל קלינטון

נראה לאחרונה: בחתונה המדוברת של הבת צ'לסי

הדיאטה: 'דיאטת סאות' ביץ'', שפותחה ע"י קרדיולוג ובמקור יועדה רק לחולי לב, ואשר מבטיחה ירידה של 6 ק"ג כבר בשבוע הראשון. קלינטון סיפר שהוא השיל 11 קילוגרמים וחזר למשקלו מימי התיכון (!) ושאט אט בעקבות הדיאטה גם הפך לטבעוני.

טיפים: צר לנו לאכזב אתכם, זה לא מרעיש כמו שזה נשמע. הדיאטה בנויה משלושה שלבים כאשר בראשון מחמירים ומחרימים כל מאכל משמין, בשלב השני מוסיפים שני מאכלים אהובים, והשלב השלישי הוא בעצם שמירה על המשקל הקיים ע"י אורח חיים נכון. 

בעיתונות: משל היה דוגמנית אנורקסית, קלינטון זכה לסיקור רחב ולראיונות רבים שהתרכזו בתזונה שלו ובעיקר זכה לתגובות נלהבות מארגוני-טבעונות שלא חלמו על פרזנטור בקנה מידה שכזה.

חופשיה על הבר: קירסטי אלי

נראתה לאחרונה: בין סדרת הריאליטי שלה לג'וגינג בשכונה

הדיאטה: אחרי דיאטות חוזרות ונשנות ומשקל של יותר מ 100 ק"ג, קירסטי הורידה קרוב ל35 ק"ג תוך 10 חודשים בלבד, אך העלתה תוך שלוש שנים את כל המשקל פלוס חמישה נוספים ומאז היא במאבק תמיד. היא סיפרה שבשנה וחצי האחרונות היא שוקדת על פיתוח דיאטה מקורית משלה שבזכותה הצליחה לרדת עשרה קילו תוך חמישה שבועות.

טיפים: התחייבות למיליוני צופים- אלי הודתה שאחד מהדברים שדירבנו אותה לא לוותר היה ההבטחה שנתנה בתוכניתה של 'אופרה'- להופיע ולפרסם את תכנית הדיאטות 'ג'ני קרייג' בביקיני בפריים טיים- מה שאכן קרה.

בעיתונות: קירסטי אלי בהחלט יכולה להעביר סדנאות על 'הפיכת הלימון ללימונדה', וגם לרווחי מאוד. היא יצרה את הסיטקום הארספואטי – "שחקנית שמנה" וגם את תוכנית הריאליטי בכיכובה "החיים הגדולים של קריסטי אלי" המתעדת את תהליך ההרזייה שלה. לפני שנה חזרה לתוכניתה של אופרה כשהיא עדיין עם עודף משקל והודתה שקשה לה עם הידיעה שהיא איכזבה אנשים רבים ששימשה להם השראה. השאיפה שלה לדבריה היא לחזור למשקלה מימיי 'חופשי על הבר'- 61 ק"ג.

 

אוכלת, מתפללת, אוהבת ושוב אוכל: ג'וליה רוברטס

נראתה לאחרונה: אוכלת מתפללת, אוהבת וקצת נכשלת בביקורות.

הדיאטה: חוץ מתמונת פפארצי אחת או שתיים שהיו לא מחמיאות, רוברטס שומרת על גזרה חטובה לאורך השנים, אולם הודתה שלצורך התפקיד האחרון נאלצה לעלות כמה קילוגרמים בהתאם לדמות.

טיפים: מאמנת הכושר האישית שלה חשפה שהיא בעיקר מתאמנת בבריכה שבביתה במליבו (אחד מתוך השלושה, אם דאגתם) וכמו כן מרבה גם לעשות ג'וגינג, סקי ויוגה.

בעיתונות: אין צהובון שלא נהנה לראות את האישה שזכתה לא פעם בתואר היפה בעולם עם עודף של כמה קילוגרמים, ובכל ראיון או כתבה על הסרט עלה נושא המשקל. רוברטס הדפה אותו בקלילות וסיפרה שהיא נהנתה מהתפקיד שדרש ממנה לאכול פיצה גלידה וכו', אבל שהיא באופן כללי כמובן שומרת על אורח חיים בריא ומאוזן. לא חשבנו אחרת.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה