דרמוקוסמטיקה: המוצרים שיעשו יותר ויעלו פחות

כשנכנסים לסופר-פארם, הדבר הראשון שמכה בנו הוא דוכני הקוסמטיקה. מגוון הצבעים, תמונות הדוגמניות היפות ושפע המוצרים, גורמים לסינוור מיידי, ולמי שלא בקיאה ברזי הטיפוח – אפילו לבלבול.

 

בין שלל שמות המותגים המפוצצים כמו לנקום, אסתי לאודר או כל ענקית קוסמטיקה אחרת, אפשר למצוא גם מותגים לא פחות טובים, אולי אפילו יותר, פחות מוכרים ובעיקר, לא פחות אטרקטיביים מבחינת המחיר.

 

עוד ב-Onlife:

 

מדובר במוצרי הדרמוקוסמטיקה, סוד לא סודי בכלל בקרב יודעי דבר, שמחפשים לרכוש מוצרים שעושים יותר, בהרבה פחות. למה הכוונה?

 

דרמוקוסמטיקה היא שילוב בין המילה דרמטולוגיה (רפואת עור) וקוסמטיקה, ומוגדרת במשרד הבריאות כקוסמטיקה ייעודית שנועדה לפתור בעיות עור נפוצות (כמו קשקשים, אדמומיות, פריחות ועוד) או רגישות יתר בעור שמתבטאת בתחושת בעירה, גירוד, עקצוץ ואדמומיות. רגישות היתר של העור נובעת מירידה בסף הסבילות של העור המובילה לתגובת יתר, ולכן מוצרי הקוסמטיקה הרגילים לרוב אינם מתאימים לעור מסוג זה.

 

 

מאחר ולחלק מהבעיות אין מענה תרופתי מובהק, השימוש בדרמו קוסמטיקה הוא הפתרון האידיאלי, מאחר והמוצרים מסייעים בשמירה על מצב סטטי, ומראה הולם, ועדיין, הדרמוקוסמטיקה מלווה (לרוב) בייעוץ מקצועי של רוקח, ולא בדיילות יופי, כמו בקוסמטיקה.

 

הנקודה האחרונה שאסור לשכוח, נוגעת במחירים של מוצרי הדרמוקוסמטיקה. מאחר והשיווק של המוצרים נעשה דרך רופאי העור והרוקחים, הפרסום, יחסי הציבור וקידום המכירות באופן כללי, נעשה פחות רלוונטי, וכתוצאה מכך, המחירים של המוצרים לא גבוהים כמו קוסמטיקה רגילה ומדובר ברווח נקי לכיס של הצרכן.

 

אז איזה חברות ומוצרים יעלו לכם פחות ויעשו יותר, בשמירה על העור שלכם:

 

סבוקלם (Sebocalm)

סבוקלם היא החברה הישראלית הראשונה למוצרי דרמוקוסמטיקה, וקיימת בשוק יותר מ-20 שנה. סבוקלם הוקמה ע"י הרוקחים הרמן וייס ואמנון בכר, שהכירו במהלך שנה א' ללימודי הרוקחות, ובשנה ב' כבר הקימו את החברה.

 

סבוקלם מבססת את עצמה לאט ובהתמדה כחברה בינלאומית שמשלבת מומחיות רפואית עם יתרונות קוסמטיים ומקפידה להמשיך ולפתח מוצרי דרמו-קוסמטיקה לעור רגיש. אגב, כל המוצרים של חברת סבוקלם לא נבדקו על בע"ח.

 

ביודרמה (Bioderma)

ביודרמה היא מותג דרמוקוסמטיקה בינלאומי מוביל, המתמחה ברתימת מדע הביולוגיה לשירות רפואת העור. ביודרמה פותח על בסיס מדע הביולוגיה ומחקרים פיזיולוגיים על העור.

 

מדעני ביודרמה מאמינים כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור וכי יש ללמד את העור כיצד לאזן מחדש את התהליכים הפיזיולוגיים הטבעיים שלו. לפיכך, הם מציעים פתרון הוליסטי ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור.

 

על פי גישה זו, פותחו תכשירי טיפוח והיגיינה הפועלים בסינרגיה מושלמת בכדי לטפל הן בגורם והן בתוצאה של בעיות העור.

 

 

וישי (Vichy)

וישי נחשב למותג הדרמו-קוסמטיקה מס' 1 בארץ ובעולם. בישראל, מוצרי וישי נמכרים בבתי מרקחת פרטיים ומלווים במתן ייעוץ ואבחון על ידי הרוקח. מוצרי וישי עושים שימוש במי המעיינות של העיר הממוקמת בלב צרפת, הידועים כבר למעלה מ-1000 שנים בתכונות המרפא שלהם. המותג נוסד בשנת 1931 ונקנה ע"י קונצרן לוריאל בשנת 1955.

 

 

 

לקטופיל (Lactofil)

לקטופיל הנה סדרת מוצרי טואלטיקה טיפולית מבית חברת התרופות כצט, המהווה פתרון מצוין לתופעת העור היבש, הסדוק והמגורה. זוהי סדרת מוצרי הטואלטיקה הטיפוליות היחידה שמוצריה הם בעלי רמת p.H 3.5 – רמת החומציות המתאימה והטובה ביותר לעור הפנים.

 

מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי בין רכיבים טבעיים המופקים מחלב, ובניהם: לקטווקס, לקטוסרום וחומצה לקטית. סדרה לקטופיל כולה מאושרת ע"י א.י.ל – האגודה הישראלית לסוכרת.

 

 

ד"ר פישר GENESIS ?
המותג ד"ר פישר GENESIS, משלב במוצריו טכנולוגיה דרמוקוסמטית מדעית, ומציע את התכשירים החדשניים ביותר תוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. בנוסף, כל התכשירים של ד"ר פישר GENESIS מכילים מסנני קרינה להגנה מהשמש (UVB & UVA) וקומפלקס אנטי-אוקסידנטים לטיפול בנזקי סביבה ואקלים.

 

א-דרמה?? (A-Derma)

א-דרמה הוא המותג הדרמטולוגי הקוסמטי הראשון שמבוסס על צמח טבעי, שיבולת שועל מזן ריהלבה, אשר לא רק מרגיע גירויים ועור פגום, אלא גם מטפל ומגן על עור שברירי ועדין. המדענים שפיתחו את א-דרמה הפכו למומחים בשיבולת השועל מזן ריהלבה, הצמח הייחודי נבחר מתוך 80 זנים של שיבולת שועל וממנו פיתחו המעבדות מרכיבים פעילים ייחודיים העוזרים בהרגעה וריכוך העור.

 

מדעני החברה הלכו רחוק יותר וגילו כי שיבולת השועל מזן זה, אפקטיבית ביותר בשלבי החיים הראשונים שלה מאחר והנבטים הצעירים מלאים במרכיבים פעילים מרוכזים, אשר דרושים לגדילת הצמח. תמצית הצמח עשירה בפלבונואידים ובספונינים ועל כן הוכחה כפעילה בטיפול בעור מגורה ויבש במיוחד.

 

 

 

אוון (Avene)

אוון נחשב לאחד המותגים הדרמו-קוסמטיים המובילים בעולם. הוא מיוצר במפעל תרופות בצרפת. המוצרים מבוססים על מים טרמליים ממעיינות "אוון" אשר תכונותיהם ידועים כמרגיעים גירויים ואדמומיות, מרככים ומרעננים את העור.

 

המים הטרמליים של אוון מכילים 100% מים טרמליים המועברים בצורה סטרילית ממעיין "אוון" ונשאבים ישירות לבקבוקים. המים הטרמלים הינם נקיים מבקטריות ומכילים מינרלים בכמות נמוכה ומועשרים בסיליקה שמסייעים לעור לא להתייבש. בנוסף, המים מכילים יסודות קורט. מוצרי אוון מתאימים לכל סוגי העור: לעור רגיש, רגיש במיוחד ואלרגי.

 

 

 

מורז (Moraz)

מורז צמחי מרפא היא חברה ישראלית המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים פרא רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור. המוצרים מבוססים על מיצוי צמחי מרפא, כשבראשם צמח הפוליגונום (ארכובית הציפורים), בשילוב מיצוי צמחי מרפא נוספים הגדלים על ידי החברה ובפיקוחה בשדות גידול אורגניים בעמק יזרעאל ובגליל.

 

צמחי המרפא של החברה גדלים באקלים הצפוני של ישראל ובאדמות עשירות מינרלים של הגליל הקסום. כחברה ירוקה הדואגת לאיכות הסביבה, מורז מחויבת למסחר הוגן ולשמירה על כדור הארץ. מפעל החברה, מתקניה והליך הייצור אינו מזהם, ואריזות המוצרים ידידותיים לסביבה. מוצרי מורז אינם מכילים כל חומר מן החי ואינם מנוסים על בעלי חיים.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה