גלובוס הזהב 2013: איך התאפרו הכוכבות הגדולות

אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, ישבה אתמול לראות את טקס גלובוס הזהב ה-70 שהתקיים בלוס אנג'לס, אבל מזווית מקצועית בלבד – כמאפרת של הכוכבות, שהיתה לא פעם במעמד המלחיץ של להכין אותן לשטיח האדום.

 

הנה מה שהיה לה להגיד על הכוכבות ההוליוודיות הכי גדולות:

 

ניקול קידמן

"ניקול קידמן והיא תמיד נראית מעולה עד הפרט האחרון – השמלה, השיער והאיפור. בטקס גלובוס הזהב הנוכחי, היא הלכה על מראה צעיר: איפור עדין אך מדוייק.

 

העיניים מאופרות עם תוחם חזק יותר בחלקן העליון, הגבות עדינות והשפתון עדין וזהוב, שהיה יכול להיות טיפה יותר זוהר אם היה בו עוד צבע. היא היתה יכולה להוסיף גם עוד סומק בצבע אפרסק, כדי לשוות לפנים שלה יותר חיים ולא את המראה הקפוא מרוב בוטוקס שהיא מדגמנת רוב הזמן".

 

צילום: רויטרס

 

קלייר דיינס

"אהבתי מאוד את השיער המטופח, אך האיפור שלה הוא פשוט פיספוס. יש לה יותר מדי שחור מסביב לעיניים שנמרח ונראה מאוד לא אטרקטיבי והעור שלה נראה מבריק מדי במקומות הלא נכונים. כמו כן, האודם יוצא מהקווים של השפתיים בצורה בולטת. למזלה, השיער קצת מחפה על העבודה המרושלת שעשה המאפר".

 

צילום: רויטרס

 

איימי אדמס

"עבדתי עם איימי אדמס מספר פעמים בעבר ואני יכולה להעיד שהיא כמו פסל שמאפר ומעצב שיער טובים יכולים לעצב במו ידיהם. יש לה נתונים מעולים וצריך רק לשדרג אותם. הכיוון שבחר מעצב השיער לטקס הנוכחי יפה, אך היה יכול להיעשות ברמה גבוהה יותר. גם האיפור, היה אפשר ללכת עד הסוף עם המראה הרטרו ולהשיג מראה מהמם, אבל הם בחרו ללכת על בטוח ולא מימשו את הפוטנציאל שלה במלואו. חבל".

 

צילום: רויטרס

 

קתרין מקפי

"המראה שלה בגלובוס הזהב פשוט מפוספס בעיניי. השיער נראה זוועה, ולחלוטין לא תואם את אפקט ה"וואו" שיוצרת השמלה הסקסית שלה, שכל כך מחמיאה לה, שזה פשוט חבל. השיער היה צריך להיות עשוי יותר וסקסי יותר, ואיפור העיניים הכהה בשילוב עם שפתון בהיר – לא מתחשב בשמלה. אני הייתי הולכת על שפתון בגוון יותר אדמדם שהולם את צבע העור שלה, וצלליות עם קצת ברק שהיו נותנות לה מראה שובבי בעיניים. מדובר בבחורה צעירה ויפה, אז למה לא לשחק עם זה? כאמור, המראה הכללי מפוספס".

 

צילום: רויטרס

 

זואי דנשל

"השיער של זואי דשנל נראה רך ונהדר, אבל האיפור קצת פחות. הריסים התחתונים נראים הרבה יותר מדי מאסיביים ומזקנים את המראה הכללי. בנוסף, הגוון של הליפסטיק קצת דודתי".

 

צילום: רויטרס

 

ג?וליאן יו

"שוב, מדובר בבחורה יפהפיה עם מראה מפוספס. האיפור לא עכשווי והגלוס על השפתיים קצת מוריד מערך השמלה – היא כל כך זוהרת ומנצנצת, אז למה להוסיף עוד על השפתיים? כמו כן, איפור העיניים היה יכול להיות הרבה יותר מדויק וכרגע נראה בעיקר כמו עיסה חומה. בגלל שהיא כל כך יפה, המראה כללי 'עובר', אבל היא היתה יכולה להיות מהממת".

 

צילום: רויטרס

 

ג?ניפר לורנס

"השיער שלה נראה פשוט זוועה. נורא קשה להתעלם מהשיער ולהתייחס רק לאיפור".

 

צילום: רויטרס

 

ג?וליאנה מרגוליס

"ג'וליאנה מרגוליס היא אישה מקסימה שאני מכירה כבר כמה שנים, וסוד מקצועי: אנחנו מטופלות על ידי אותה קוסמטיקאית, כך שאני יכולה להעיד שהעור שלה פשוט מטופח וללא עבודה חיצונית. היא חיה נכון ונראית נהדר. גם האיפור ושיער שלה היום מדוייקים. השיער עשוי אך לא מאבד מהנשיות שלו, והאיפור מדויק וללא טיפה מיותרת: שפתון אדום שמחמיא לשיער ולגבות הכהות שלה, איפור עדין אך בעל נוכחות בעיניים בתוספת ריסים מלאכותיים שמגדילים אותן ותו לא. פשוט מושלמת".

 

צילום: רויטרס

 

אן האת'וואי

"עם אן האתוו'אי עבדתי מספר פעמים וברמה האישית, אני נהנית לראות אותה עם שיער קצר. יש לה פנים כל כך יפות שהתספורת רק מבליטה אותן. בטקס גלובוס הזהב האיפור שלה נראה עדין ומקסים, השפתון מושלם ולמעשה הדבר היחיד שצריך לשים לב אליו הוא העיניים שלה, שנוטות טיפה למטה.

 

הייתי מתקנת את זה על ידי הוספת ריסים מלאכותיים ארוכים במרכז העין, ולא בסופה, כמו שמקובל, מה שהיה משווה לעין מראה יותר ישר ופרופורציונלי".

 

צילום: רויטרס

לסיכום:

"בסופו של דבר, צריך לזכור שהשמלות שהכוכבות לובשות נבחרה מזמן על ידי השחקנית וצוות יחסי הציבור שלה, וכמובן שלעתים רבות אלו החלטות פוליטיות (השחקנית רוצה לחתום עם בית אופנה כזה או אחר ולכן מאמצת את עיצוביו, הגם שאינם הולמים אותה).

 

המאפרים ומעצבי השיער מגיעים בערך ארבע שעות לפני הטקס, כדי שקודם כל אפשר יהיה לשתות קצת שמפניה ולחגוג את האירוע. לרוב, מדובר ביום שלם שמוקדש להכנות. מעצב השיער מתחיל לעבוד, וכשהוא מקבע את השיער אז מגיעה שעת האיפור. אם אין מספיק זמן – עובדים יחד.

 

בסופו של יום, המראה הכללי נתון לשיקול אנשי המקצוע שנבחרו למשימה, אך כמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש לפעמים פאשלות – בין אם השיער לא מתאים לאיפור או שיחדיו הם לא מתאימים למראה הכללי, לפעמים המאפר ומעצב השיער מעדיפים ללכת על בטוח ולא לחדש ולגוו באמת, כדי לא לעשות טעות. וכאן הפספוס האמיתי".

תגובות (0)
הוסף תגובה