סודות היופי של אווה לונגוריה: כוכבות הוליווד חושפות

אווה לונגוריה התפרסמה בעולם בעקבות השתתפותה בסדרה "עקרות בית נואשות". דמותה של גבי סוליס, דוגמנית לשעבר שנישאה לגבר עשיר וחיה ברווחה כלכלית, עד אשר עולמה מתהפך עליה, הפכה לשם דבר בעולם והפנים של לונגוריה, הפכו למוכרים בכל בית.

 

בעקבות הופעותיה בסדרה בבגדים מינימלים, הוכרזה לונגוריה כאחת הנשים הכי סקסיות בעולם על-ידי המגזינים מקסים ו-FHM וכאחת מהנשים הכי יפות בעולם על-ידי מגזין Peaple לאורך השנים.

 

בהמשך, הפכה לונגוריה לפנים של מותג האופנה לוריאל פריז. היא פירסמה את ליין המסקרות Voluminous Million Lashes, ו- Extra Volume Collagene, ובאופן כללי, ידועה בתור אחת הנשים עם עור הפנים הכי מושלם בהוליווד.

 

אז איך היא עושה את זה?

 

אווה לונגוריה – אחת הנשים עם העור הכי יפה בהוליווד

 

אם הבסיס לא טוב – שום דבר לא יעזור

המנטרה של לונגוריה גורסת כי חייבים לשמור טוב על עור הפנים שלנו. זה לא באמת משנה מה נשים עליו – אם הבסיס עצמו לא טוב, שום דבר לא יעזור.

 

לא מפספסת טיפולי פנים כל שבוע

אווה לונגוריה סיפרה שבעקבות השתתפותה בסדרה "עקרות בית נואשות", במשך שנים היא היתה כל יום, כל היום, עם שכבות עבות של מייק אפ. כתוצאה מכך, היא התחילה להתמיד בשני דברים: האחד – היא רוחצת כל יום את הפנים ביסודיות עם מי פנים, ושמה כל ערב קרם לחות, ויטמין C  ושפתון לחות. השני – היא עושה טיפולי פנים כל שבוע, בלי לפספס.

 

שמן תינוקות על כל הגוף

אווה לונגוריה מעידה על עצמה שהיא מוכרה לקרמים מכל סוג שהוא, פנים, צוואר, ידיים, רגליים, הכל. ובנוסף, היא מספקת טיפ טיפוח לעור גוף חלק: "אחרי שאני מתקלחת אני שמה שמן תינוקות על כל הגוף ואז מייבשת. זה הופך את העור לחלק ורך".

 

שפתון מועדף – מיוחד לנשים עם עור כהה

ביום יום לונגוריה אומרת כי היא משתמשת במייק-אפ של לורה מרסייה ובשפתון של Color Riche Accords Naturals Lip Brush שנועד לנשים בעלות גוון עור כהה.

 

לונגוריה מאוד מודעת להבדלים בין מה שאנחנו רואים על השטיח האדום ומה שקיים במציאות, היא אומרת "זו אשליה שנוצרה על ידי גדודים של אנשים: סטייליסטים, מעצבי שיער, מאפרים ועוד. אני לא באמת מתייחסת לאיך שאני נראית כמו אנשי היח"צ שלי".

 

אווה לונגוריה: יודעת שהיא לא נראית ככה על בסיס יומי

 

הסוד לצללית המושלמת:

לונגוריה אומרת שהמאפרת שלה לימדה אותה שהסוד באיפור הוא לערבב בין צבעים. בין אם זה בצלליות או בסומק, כל פעם שהיא יוצאת החוצה, יש עליה לפחות 10 צבעים שונים שמשתלבים יחד.

 

הסוד לשיער בריא – שמפו בלי סולפטים

אווה לונגוריה מאוד אוהבת להיות ברונטית אך היא צובעת את השיער על בסיס קבוע, ולכן, היא משתמשת רק בשמפו וקונדישנר בלי סולפטים כד לשמור על בריאות השיער. כדי להעניק לו את המראה הגלי, לונגוריה משתמשת במסיכה לשיער מבית לוריאל פריס, בעלת פורמולה שמעניקה לחות ונפח לשיער.

 

למה היא היתה צריכה ליצור בושם:

במשך שנים לונגוריה לא השתמשה בבושם, כי היא לא נתקלה בבושם שלא גרם לה להתעטש. זו הסיבה גם שהיא פיתחה במשך יותר משנה בושם משלה, EVAmour, עם תערובת ניחוחות של תפוח, גזר, וניל, אמבר ומאסק.

 

והסוד הכי גדול של אווה לונגוריה הוא:

בהיותה אחת מהפנים של חברת לוריאל פריז, והפרזנטורית של המסקרות, לונגוריה מאוד נאמנה למוצר ומעידה על עצמה שתיקח את המסקרה של לוריאל איתה גם לאי בודד. אבל כשדוחקים אותה לפינה, לונגוריה מגלה שהסוד הכי גדול שהיא יכולה לתת לנשים, הוא לשים ריסים מלאכותיים. מאחר והיא חושבת שיש לה עיניים קטנות ולא מספיק בולטות, לאירועים מיוחדים ולשטיח האדום, היא שמה ריסים מלאכותיים של Shu Uemura false eyelashes.

תגובות (0)
הוסף תגובה