סודות היופי של קלייר דיינס: כוכבות בנות 30

קלייר דיינס, שבאפריל הקרוב תחגוג יום הולדת 34, היא אחת השחקניות המוכשרות של דורה ואמא טרייה לתינוק בן חודש.

 

התוודענו לראשונה לדיינס בסדרת הקאלט לנוער "אלו הם חיי", ולאורך השנים היא כבשה בהדרגה את הקהל עם הופעות בקולנוע (רומיאו וג'ולייט) ועל המסך הקטן, עד שנכנסה לנעליה של סוכנת ה-FBI  קארי מת'יוס בסדרה הומלנד, המבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים".

 

לאחרונה, הופיעה קלייר דיינס על השטיח האדום של גלובוס הזהב (בו זכתה בפרס השחקנית על הומלנד) ונראתה נפלא, רק חודש לאחר לידת בנה הבכור. מגזרה ועד איפור. אז איך היא עושה את זה?

 

הסוד למתאפרת העצלנית – איפור עיניים

בהתלבטות בין איפור עיניים לאיפור שפתיים, דיינס מעידה על עצמה שהיא תמיד תעדיף להתמקד בעיניים, כי יש לה יותר "עם מה לעבוד" וכי ליפסטיק מצריך תחזוקה תמידית. ומאחר והיא מעידה על עצמה כ"קצת עצלנית" או פשוט לא צרכנית גדולה של איפור בחיי היום יום שלה – היא נאלצת להתאפר בכבדות בימי צילום, ומעדיפה לבלות את שאר הזמן ללא מייק-אפ.

 

בנוסף, דיינס אומרת שבעלה, יו דנסי, לא אוהב פנים מאופרות מדי, במראה "עשוי", דבר שמתאים מאוד לדיינס שנראית תמיד טבעית.

 

 

מסקרה שמאריכה ומעבה ריסים בצורה מדעית?

חברת לאטיס (Latisse) פנתה אל קלייר דיינס בשנת 2010 על מנת שתהיה הפנים של המסקרה שלהם, שמתחייבת להאריך ולעבות ריסים תוך 16 שבועות. דיינס התוודתה שהיא קצת סקפטית לגבי יכולות המסקרה, וניסתה אותה במשך ארבעה חודשים, ורק לאחר שהרגישה בעצמה בשינוי (ובאישור ה-FDA  כמובן), היא הסכימה להיות הפרזנטורית של המסקרה.

 

כיום, היא אומרת, השימוש במסקרה של לאטיס מקלה על שגרת היום שלה עד מאוד, כי הנפח והדרמטיות שהם מוסיפים לריסים שלה, מפחיתים את הצורך באיפור נוסף.

 

שגרת הערב של קלייר דיינס

בראיון למגזין ELLE משנת 2010 דיינס העידה על עצמה שיש לה עור רגיש ולכן שגרת הלילה שלה כוללת מוצרים של צטפיל, קרם לחות של Kiehl'sובאופן כללי מעדיפה מוצרים טבעיים.

כמו כן, היא מקפידה מאוד לנקות את הפנים כל ערב, ומקפידה לשים מי פנים וקרם לחות.

 

מוצרי האיפור האהובים על קלייר דיינס

מוצרי האיפור האהובים עליה הם של לורה מרסייה (Laura Mercier ) ולאטיס (Latisse), שגם הפכו אותה לפרזנטורית של ליין המסקרות שלהם, שמבטיח להגדיל ולעבות את הריסים.

 

 

טיפ האיפור הכי חשוב של קלייר דיינס

כמה שזה נשמע בנאלי, קלייר דיינס אומרת שהדברים הכי חשובים מבחינתה הם לישון, לאכול אוכל אמיתי ולהתאמן.

 

טיפ ביתי:

קלייר דיינס עושה לעצמה מסכות פנים מערבוב של מלפפונים, מיץ לימון (מלימונים אמיתיים, לא מבקבוק) ושמן זית אמיתי במיקסר.

תגובות (0)
הוסף תגובה