לוח נשים ועסקים של אונלייף: חדש, חינם ובשבילך

קידום נשים – זו אחת המטרות החשובות שהצבנו לעצמנו כאתר התוכן והאקטואליה לנשים המוביל בישראל. היום, עם השקתו החגיגית של לוח נשים ועסקים, לוח העסקים החדשני של אונלייף ו-Skinny Cow – אנחנו עושות צעד אחד נוסף בדרך להפיכת הנשים בישראל לכוח משמעותי, משפיע וקובע.

 

 

לוח העסקים שמקדם את הנשים בישראל 

 

אונלייף ו-Skinny Cow גאים להציג את לוח נשים ועסקים החדש, הראשון מסוגו בישראל. בלוח עסקים ונשים של אונלייף תוכלו למצוא כל בעלת מקצוע וכל בעלת עסק שתרצו – בעזרת מנוע חיפוש פשוט וקל. העסקים המופיעים בלוח מסודרים ומקוטלגים על פי תחומי עיסוק ואיזורים בארץ, על מנת שתוכלו לאתר את העסק המתאים ביותר לצרכיכם. את מנוע החיפוש תמצאו בראש כל ערוץ, מדור, כתבה או בלוג באונלייף. נוח וזמין לשימושכם.

 

 

 

מחפשים פסיכולוגית מצוינת או עורכת דין מעולה?

לוח נשים ועסקים של אונלייף ו-Skinny Cow לא רק מאפשר לכם לאתר בעלות עסק ומקצוע כפי רצונכם – הוא עושה צעד אחד נוסף בקידום עסקים קטנים של נשים:

כל אישה בישראל שהיא בעלת עסק או עצמאית – שרוצה (כמובן) לקדם את העסק, לשווק ולהתפתח – מוזמנת לפתוח אתר עסקי כאן באונלייף – בזריזות, בקלות ובחינם לגמרי!

 

האתר העסקי המשודרג והחינמי, מאפשר לכל בעלת עסק אפשרויות רבות לקידום ושיווק העסק:

  • הצגה של בעלת העסק ותחום התמחותה והופעה בלוח נשים ועסקים
  • קידום בגוגל של האתר העסקי ובעלת העסק בעזרת תגיות ומילים מחופשות בגוגל
  • בניית רשימת מנויים ולקוחות לאתר העסקי
  • הסבר ופירוט לגבי השירותים או המוצרים שהעסק מציע
  • הצגת דרכי יצירת הקשר ועוד
  • הוספת תמונות מפרויקטים שונים
  • כתיבת בלוג מקצועי 
  • אפשרות לתקשור הטבות ומבצעים לגולשים

 

לפתיחת אתר עסקי משלך – היכנסי ל"נשים ועסקים" ולחצי על "פתיחת עסק משלך".

 

האתר "שוקויה" בלוח נשים ועסקים של אונלייף ו- Skinny Cow

 

האתר "אננדה" בלוח נשים ועסקים של אונלייף ו-Skinny Cow

אתר עסקי משלך – בשתי דקות וזהו

2 דקות. זה הזמן המדויק שייקח לך לפתוח את האתר העסקי החדש שלך. גם אם את בעלת אתר משלך – הופעה בלוח נשים ועסקים של אונלייף תאפשר לך להיותר חלק מכוח גדול של עסקים בבעלות נשים וכן להיות מקודמת בגוגל בצורה יעילה ומשמעותית יותר. ככל שתגיעי ללקוחות רבים יותר, כך תוכלי לקדם ולפתח את העסק שלך. אז למה את מחכה?!

 

מדברות עסקים – הקהילה לעצמאיות ובעלות עסקים בפייסבוק

כל בעלת אתר עסקי באונלייף מוזמנת להצטרף לקהילה המתגבשת בימים אלה בפייסבוק – קהילת "מדברות עסקים". חברות הקהילה יהנו מעדכונים שוטפים, ממידע רלוונטי לקידום ושיווק העסק ברשת, ויוכלו ליצור קשרים עסקיים ונטוורקינג לקידום העסק.

 

 

קישורים שימושיים:

 

תגובות (0)
הוסף תגובה