מיקי בוגנים: טעויות האיפור הכי קשות של הישראליות

הבעיה הכי גדולה של האישה הישראלית היא שהיא מאוד מושפעת מטרנדים עולמיים, בלי להתייחס למראה האישי שלה. נשים מתייחסות למה ש"אופנתי" באותו רגע, וישר מנסות ליישם, בלי לחשוב איך זה יראה עליהן. היתה, למשל, את תקופת השיזוף ואז בכל מקום ראיתם נשים שזופות. שיזוף מלאכותי, שיזוף  בהשפרצה, ברונזרים, שימרים, בכל מקום ועל כל אישה. בלי קשר לגיל שלה, לגוון העור, למה שהיא לובשת. כולן נראו אותו דבר. 

 

עוד ב-Onlife:

 

אותו דבר קרה כשהאייליינר היה באופנה. נשים שמו אייליינר בכמויות מסחריות, בלי קשר לצורת העין שלהן, ובלי לבדוק אם המראה בכלל מחמיא להן. כמו עדר שהולך אחרי הטרנד. בלי לחשוב.אז אם אני צריך לבודד את הטעות העיקרית של הנשים בישראל, הייתי מבקש מהן לשים לב בראש ובראשונה למראה שלהן, למה שמחמיא להן, ורק אז ללכת לפי צו האופנה. וגם זה, בזהירות יתרה.פרט לטרנדים ואופנות חולפות, לישראליות יש עוד כמה טעויות איפור מחרידות:

 

הגלוסים

מדובר במראה שהכי אופייני לשנות ה-90, ובכל זאת, בישראל הוא עוד לא פג תוקף. למרות שכל המומחים הכי גדולים לאיפור, מזמן משתמשים באודמים, או מקסימום, בגלוסים עם פיגמנט – שייתנו מראה פחות עמוס על השפתיים, עדיין יש את הנשים שבוחרות לשים קילו גלוס ולהיראות כאילו הן ניפחו את השפתיים.

 

מיקי בוגנים בקמפיין של מייבלין ניו יורק. צילום: לם וליץ סטודיו

 

הגלוס נראה יפה כשלא מעמיסים אותו על השפתיים, ורצוי לבחור גלוסים שיש בהם טיפה של צבע, ולא יותר מדי ברק. הם מתאימים בעיקר ליום עבודה, כשלאישה יש גם ככה רק 5 דקות להתאפר בבוקר. אפשר לשלב את הגלוס עם איפור עדין, מסקרה (בנדיבות) ולסיים בטיפה של גלוס עם פיגמנט.

 

 

מייקאפ

האישה הישראלית אוהבת לראות את המייקאפ שהיא שילמה עליו את מיטב כספה – על הפנים שלה. כלומר, היא שמה בכוונה כמות גדולה של מייקאפ על הפנים, כדי שלא יהיה סיכוי שמישהו יפספס את האיפור שלה. כיום, כשיש מייקאפים נהדרים, עדינים, ובמראה טבעי יותר, אין סיבה להשתמש במייקאפ עבה.

 

בנוסף, הנשים הישראליות נוטות להתייחס רק לחלק העליון של הפנים שלהן כשהן מתאפרות. כלומר, הן שמות דגש על אזורי המצח, הלחיים והפה. אבל הן מזניחות את כל החלק התחתון – הצוואר, העורף, ואפילו האוזניים.

 

כדי למרוח את המייקאפ בצורה מאוזנת, שתשלב בין צבע הפנים לצוואר ולחזה, צריך למצוא את הגוון הקרוב ביותר לצבע העור של כל אחת, ולמרוח אותו בצורה אחידה על כל הפנים. גם על החלק התחתון שלהן. לא להוסיף עוד צבע ברגע שמגיעים לצוואר, ולא צריך להשתמש בכמויות מוגזמות. צריך לעבור על האוזניים ועל הצוואר עם מברשת מיוחדת, ולנסות לאזן בין הגוונים. אגב, כשבודקים מייקאפ בסופר-פארם, זה רק מתבקש לצאת החוצה ולראות איך הצבע נראה עלייך באור טבעי (שהוא לא פלורסנט), לפני שאת קונה אותו.

 

מיקי בוגנים בקמפיין של מייבלין ניו יורק. צילום: לם וליץ סטודיו

 

שימרים וצלליות מבריקות

שימרים וצלליות מבריקות מתאימים רק לנשים עם עור חלק וצעיר, מאחר והם מאוד מדגישים אותו. כל מי שרוצה להסתיר משהו, צריכה לעזוב את הגוון המבריק ולהשתמש במרקם מאט אטום. אגב, צלליות מבריקות יכולות להתאים לנשים שיש להן עור מתוח בלי קשר לגיל (שלום בוטוקוס), אבל גם זה, במידה.

 

באופן כללי, כל דבר שעושים צריך להיות במידה ולפי מה שמתאים למבנה הפנים של כל אחת. למשל, המראה המעושן והמאוד פופולרי. הישראליות מאוד אוהבות את המראה המעושן (שוב, אוהבות כל דבר אופנתי), אבל הוא לא בהכרח מתאים לכל אחת. אז מה עושים?ככלל, המראה המעושן הכי מתאים לנשים שיש להן עיניים גדולות ובולטות, אבל גם לנשים בעלות עיניים קטנות וקצת קרובות אחת לשנייה, המראה יכול להתאים כל עוד הם ידעו להתאפר נכון.

 

אז נשים עם עיניים קטנות וקרובות, הקשיבו: יש לשמור על החלק הפנימי בהיר, כדי ליצור אשליה של עיניים רחוקות יותר, ויש לעשות את העישון של העין החוצה, ולמטה.

תגובות (0)
הוסף תגובה