יופי של שינוי: מתאילנד לישראל בעקבות האהבה

רטרי ברון בת ה-36 מתאילנד, התאהבה דרך האינטרנט בשגיא מישראל. לאחר תקופה ארוכה בה הם דיברו כל לילה, שעות על גבי שעות, לפעמים אפילו 14 שעות רצוף, למרות הבדלי השעות ביניהם, הם הבינו שלא יצליחו לברוח מהאהבה שגדלה ביניהם ושגיא הגיע לתאילנד בשביל רטרי.

 

כשנפגשו בתאילנד, הבינו שמדובר באהבת אמת ושגיא הציע לרטרי נישואין. החתונה נערכה בתאילנד, עם כל המשפחה של רטרי, ולאחריה, חזר הזוג המאושר לישראל. היום, שנתיים אחרי שהגיעה לישראל, רטרי בהריון, בשבוע ה-24.

 

עוד ב-Onlife:

 

"אני מאוד מתרגשת להיות בהריון, לא האמנתי שככה החיים שלי יתגלגלו, אבל אני לא אוהבת את איך שאני נראית עכשיו, אני לא מוכנה לשים אפילו תמונה בפייסבוק. אני מרגישה שאני צריכה לעשות שינוי כדי להרגיש יפה". צפו בשינוי שעברה רטרי עם אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף :

 

 

רטרי סיפרה לאפרת אצ'רקן כיצד הכירה את בעלה: "אני ושגיא הכרנו באינטרנט. רציתי ללמוד אנגלית אז נכנסתי לאינטרנט. מהיום שדיברנו בפעם ראשונה, התחלנו לדבר כל יום שעות ארוכות, לפעמים אפילו 14 שעות ביום. אנשים חשבו שאנחנו משוגעים. הייתי חוזרת הביתה מהעבודה, והיינו מדברים כל הלילה, אפילו קמנו ביחד בבוקר, כאילו הוא לא בישראל ואני בתאילנד".

 

רטרי ממשיכה לספר, "יום אחד שגיא החליט לבוא לבקר אותי בתיאלנד ואני רק חשבתי כמה שהבחור הזה חם וטוב לב. ואז הוא שאל אותי "תתחתני איתי?" בהתחלה, אמרתי לו שהוא משוגע, ושרק היכרנו. אבל גם אני משוגעת, אז הסכמתי" היא מוסיפה בהתרגשות.

 

רטרי ושגיא

 

על השוני הכי גדול בין הגברים התאילנדים לישראלים, מספרת רטרי כי "הגברים הישראלים מאוד שונים מהגברים בתאילנד, הם חמים יותר, ומדברים עם הידיים, כאילו הם רבים. שגיא גם עוזר בבית, ומפתיע אותי. כשהוא ראה שאני עובדת מול הלפטופ שעות ארוכות וכואבות לי העיניים, הוא קנה לי משקפיים. הייתי נשואה בעבר, ולאקס שלי מעולם לא היה אכפת שכואבות לי העיניים".

 

רטרי מאושרת שהגיעה לישראל והיא מקימה פה בית. "אני מאוד אוהבת את ישראל. אני חיה פה כבר שנתיים ובינתיים אני מלמדת ישראלים להכין אוכל תאילנדי. לפעמים אנשים מסתכלים עלי ברחוב כי יש לי פנים אחרות משלהם, אבל אני שמחה שבאתי לפה".

תגובות (0)
הוסף תגובה