דרדס או פרפר: איך לאפר את הילדים בפורים?

חג פורים הוא ההזדמנות הכי טובה שלנו להיראות כמו מישהו אחר לחלוטין. אבל, בעוד שאת התחפושות ניתן לרכוש בקלות, על מנת שהשינוי יהיה מושלם, לפעמים צריך גם לשנות את הפנים. כשמגיעים לאיפור מדובר במשימה קצת יותר מסובכת, במיוחד כשהילד רוצה להתחפש לאנגרי בירד או כשהילדה מבקשת להפוך לפרפר או למלכת הפרחים ואת בכלל רוצה להיראות כמו מרלין מונרו.

 

אפרת אצ'קרן, מאפרת ראשית של מותג Life לבית סופר-פארם מסבירה כיצד לאפר שלב אחר שלב את שמונה התחפושות הפופולאריות ביותר לבנים, לבנות וגם למבוגרים: אנגרי ברדס, פרפר, מלכת הפרחים, גיישה, פיראט, דרדס, מרלין מונרו ופיונה (מהסרט שרק).

 

מדובר בטכניקות איפור פשוטות, את מרבית המוצרים ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם או בחנויות איפור: עיפרון שחור, ריסים מלאכותיות ואודם אדום המסייעים במרבית מלאכת האיפור. את צבעי הפנים ניתן לרכוש בחנויות המתמחות באיפור גוף. להלן כמה טיפים :

 

איפור אנגרי ברדס

 

מרכיבים:  אייליינר שחור, צבע גוף לבן, צבע גוף צהוב, צבע גוף אדום, מברשת לאיפור.

 

מציירים גבות עבות וישרות באמצעות אייליינר שחור, את הגבות יש להצמיד אחת לשנייה בקו האף ולמשוך אותן כלפי מעלה בקצה השני של העין. בשלב הבא מציירים עיגולים לבנים על ומסביב העיניים באמצעות צבע גוף לבן ומברשת גדולה. לאחר מכן תוחמים את העיגולים הלבנים באייליינר שחור. את שטח המצח, מקו הגבות המצוירות העליון ומעלה ממלאים בצבע גוף אדום באמצעות מברשת עבה. ליצירת מקור, צובעים את האף בצבע גוף צהוב בקו ישר ומציירים על אמצע האף פס שחור דק באמצעות אייליינר.

 

צפו בסרטון:

 

 

 

איפור דרדס

 

מרכיבים: צבע גוף כחול, צבע גוף לבן, ספוגית, אבקת נצנצים כסופים, אייליינר שחור.

 

צובעים את הפנים בצבע גוף כחול עד שמתקבל מראה אחיד. מציירים גבות עגולות וגבוהות מעל הגבות המקוריות באמצעות אייליינר שחור. את הגבות המקוריות ואת העפעפיים צובעים בצבע גוף לבן וכחול באמצעות מברשת. בשלב הבא מציירים ריסים מעל ומתחת העין באמצעות אייליינר שחור, צובעים את קצה האף ואת השפתיים בצבע גוף לבן. מציירים מקו האורך של השפתיים שני פסים ליצירת פה שמח ומחויך, באמצעות אייליינר שחור. ניתן לפזר אבקת נצנצים כסופים מעל העיניים ובלחיים. להשלמת המראה ניתן להניח פאה בלונדינית או כובע דרדסי לבן.

 

צפו בסרטון:

 

 

 

מרלין מונרו

 

מרכיבים: בסיס מבריק לפנים, מייק אפ, פודרה שקופה, צללית בהירה מנצנצת, צללית חומה, מברשת דקה, אייליינר שחור, מעגל ריסים, מסקרה, ריסים מלאכותיות, סומק ורוד, עפרון אדום לשפתיים, שפתון אדום.

 

מניחים על עור הפנים בסיס מבריק, לאחר מכן מניחים מייק אפ בצבע העור ומורחים עד ליצירת מראה אחיד. את המייק אפ מקבעים באמצעות פודרה שקופה. מניחים על העפעפיים צללית בהירה ומנצנצת, צללית מעט כהה יותר בגוון חום מניחים על עצמות הגבה. את הגבות ממלאים באמצעות מברשת וצללית חומה. בשלב הבא מאפרים את העין באייליינר דק, מעגלים את הריסים באמצעות מעגל ריסים ומניחים מסקרה שחורה מבסיס הריסים כלפי מעלה. ניתן גם להדביק ריסים מלאכותיות, יש לעשות זאת קרוב לבסיס הריסים המקוריות. לאחר מכן מניחים סומק ורוד על עצמות הלחיים, מציירים שפתיים באמצעות עיפרון לשפתיים בצבע אדום וממלאים אותן בעזרת שפתון אדום. לסיום מציירים נקודה שחורה מעל השפה באמצעות עיפרון שחור. כדי להשלים את המראה מניחים על השיער פאה בלונדינית.

 

צפו בסרטון:

 

 

 

פרפר

 

מרכיבים: צבע גוף ורוד, סגול, לבן וצהוב, אייליינר שחור, ספוגית, מברשת לאיפור.

 

כנפי הפרפר: בוחרים שלושה צבעי מים לפי צבע התחפושת, למשל: צהוב, ורוד וסגול, מניחים כל צבע בנפרד על ספוגית, טופחים על אזור הלחיים ויוצרים עיגולים צבעוניים בשתי הלחיים. מסביב לעיגולים מציירים את כנפי הפרפר באמצעות אייליינר שחור, הדיוק בשני הצדדים אינו הכרחי. ניתן לקשט את הכנפיים בנקודות לבנות, על ידי מברשת וצבע פנים לבן.

גוף הפרפר: מציירים עיגול בין שתי העיניים באמצעות אייליינר שחור וממנו מציירים שני מחושים מעלה וטיפה מוארכת על עצם האף.  בנוסף, מומלץ לצבוע את השפתיים בצבע מים ורוד.

 

צפו בסרטון:

 

צפו בסרטונים נוספים:

 

להתאפר כמו גיישה:

 

 

 

להתאפר כמו פיראט:

 

 

 

להתאפר כמו פיונה מ"שרק":

 

 

 

להתאפר כמו מלכת הפרחים:

 

תגובות (0)
הוסף תגובה