במדינת הילדים – רעש מהומה

הנסיין בגובה 70 ס"מ שהוזמן לאירוע, הבריז. בהודעה רשמית שהוציא מטעמו נכתב: "צומחות לי שיניים, אין לי מצב רוח. תקני לי משהו". (תרגום חופשי מתינוקית מדוברת).

 

נשארתי אני. אמא קצת טרייה ובעיקר אנטיפאתית, שעד היום זכתה לענוד אות של כבוד:  "כבר  שמונה חודשים אמא ולא ראתה מקרוב  ג'ימבורי/ בייבי יוגה /חולצת הנקה. אחרי הכל, הנסיין ואני, אנשים של אאוטפיטים הולמים ומרחבים  (פארק  הירקון הוא האפליקציה החביבה עלינו).

 

הבייבי לנד, כיאה ל"מדינת ילדים"  צפוף ועמוס בעגלות מתנגשות. היתרון ברעש שלפעמים הוא  סוג של שקט (נפשי) – כשהקטנטן  מאדים ובוכה בבית קפה כולם מיד מטכסים עצה, מעקמים את האף ומביטים בך בסופר- נניות מכווצת. במתחם עם אקוסטיקה גרועה, שבו  אין ספור  ילדים צווחים, בוכיים, מקפצצים ורוטנים  "אאאאמממאאא", הילד הבוכה שלך הוא חלק מהפס קול.  

מתחילים את הסיור במדינת הילדים

אחרי שהחנינו, התחלנו את הסיור. אישית, במבט לאחור, הייתי מתחילה מהדוכן של פרינוק – בו מצלמים את ההורה והילד והופכים את התמונה למגנט חמוד למקרר. זמן ההמתנה עד שמתקבלת התוצאה הוא כ-20 דקות (לפעמים יותר תלוי בעומס), כך שכדאי להתחיל שם ולחזור אחר כך  לאסוף את המזכרת. ובכלל, כדי להצטלם בשלב שאתם עדיין מחויכים והילדים לא נראים כמי ששקית במבה לעסה והקיאה. לריגושים והוצאת מרץ יש טרמפולינות אישיות, ג'ימבורי, בריכות כדורים וגלגל ענק  (בגרסא מיניאטורית).  

 

גימיק חמוד נוסף בדוכן של קליה – עיצוב  חולצות או בגדי גוף (תלוי בגיל) במכונה מיוחדת המפזרת צבעים על הבגד, בהדרכת  הצוות במקום ולאחר מכן מקבעת אותם על החולצה באמצעות תהליך ייבוש. הבגד מוענק במתנה בסיום הפעילות. הצבע המפוזר משווה מראה ביטניקי מתוק , כך שרק  חסרים לפעוט משקפיים עגולים וגיטרה להשלמת מראה  ג'ון לנון בייבי. 

 

הצגת ילדים יש כל שעתיים והיא נמשכת חמישים דקות (מיועדת לילדים בגילאי 3-7) – כך שאפשר לתכנן מראש להגיע כשעה לפני ההצגה ליהנות  מהמגוון, להספיק למצות ואז לראות הצגה והביתה- קוטג', חביתה ולישון. לקטנטנים יותר, יש בייבי יוגה בעזרת כדורי פיטבול. 

בנוסף, יש דוכני פעילות ומכירות למיניהם – יש גם דוכן של עמותת "חיבוק ראשון" למי שרוצה  לתרום או  להתנדב לחבק, לערסל ולהעניק חום אנושי לילדים שננטשו בבתי חולים. כי זה אף פעם לא מאוחר לעשות מעשה טוב.

לסיכום- נחמד, מהנה, מתיש ילדים (למרות הפז"מ המקוצר שלי הבנתי שמדובר במטרת על).

 

בייבי לנד 2010

מתקיימת  ב-5.10- 7.10

במקום קיימים  דוכנים של כ- 80 יצרנים ומשווקים שמציגים  מגוון רחב של מוצרים וחידושים: מזון לתינוקות, בגדי תינוקות וילדים, צעצועים ואביזרים, מוצרי טואלטיקה, עגלות, ריהוט לגיל הרך, רפואת ילדים, תזונה, ספרות, בריאות האישה, בגדי הריון ועוד.

תגובות (0)
הוסף תגובה