אביזרים לאמבטיה שיצילו לכם את החיים

מקלחות, אמבטיות או ישיבה בשירותים מהווים הזדמנות מצוינת לזמן פרטי, למחשבות, משחקים וחלומות. אולם לצד רגעי ההנאה חדר האמבטיה עשוי להפוך לסכנה. במיוחד עבור ילדים ומבוגרים, אבל לא רק.סכנת החלקה וכוויות הן התאונות שעשויות להתרחש בכל חדר אמבטיה שלעיתים עולות בחיי אדם. 10  מוצרים חכמים שיכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם לחדר בטוח.

 

עוד ב-Onlife:

 

מגבת שאפשר ללכת איתה

למגבת הזאת, אותה מניחים על הרצפה, יש שני כיסים,במרחק מתאים לרגלים.אחרי רחצה אפשר להכניס את הרגלים הרטובות לכיסים וללכת עם המגבתלחדר.פתרון מקורי לילדים ומבוגרים שיוצאים מהאמבטיה ומרטיבים את הרצפה, רטיבות שעשויה לגרום להחלקה.יתרון נוסף, אפשר להכין לבד, אבל יותר כיף לקנות.

מחיר: כ-180 שקלים

 

 

אור משתנה לראש המקלחת

הטמפרטורה של המים שיוצאים מהברז היא ענין קריטי מבחינה בטיחותית.כדי להקל במקצת, הומצא אביזר שמורכב מנורות לד המתחלפות לפי טמפרטורת המים שעוברים דרכם.את האביזר מרכיבים על ראש הדוש או הברז,וכשהמים זורמים דרכו, הם כביכול משנים את צבעם.חשוב בשביל למנוע כוויות.

מחיר: כ-180 שקלים

 

 

מיכל אלקטרוני לסבון נוזלי

המצאה חכמה שתשמור על היגיינה ובזבוז.המיכל האוטומטי לסבון נוזלי פועל בדומה לברזים החכמים שנפתחים ברגע שהם מבחינים בתנועה.המיכל הזה ישפוך לתוך כף היד המוגשת אליו כמות מדודה של סבון, מבלי שיישפך.בלי מגע יד, בלי לכלוך של ידיים, בלי חיידקים.המיכל מופעל בעזרת סוללות ויש לו צג שמזהיר מתי נגמר הסבון או הסוללות ומה הכמות אותה ביקשתם.את הכמות אפשר כמובן לשנות.מצוין לילדים שמתקשים ללחוץ על מיכלי הסבון.

מחיר: 80-100 שקלים

 

 

תאורה אוטומטית לאסלה בלילה

לפעמים אנחנו צריכים ללכת לשירותים בלילה. זה קורה לכולנו ולא פעם אנחנו לא מדליקים את האור.המוצר הבא מיועד למקרים הללו: תאורה אוטומטית לאסלה שנדלקת על פי תחושת תנועה ומאירה באור עדין את האסלה.לחיישן שני סוגי אורות, אור אדום יואר כאשר מושב האסלה מורם, כאשר המושב במקומו האור יהיה ירוק.מצוין לגברים וילדים. וגם לנשים שחיות בבית שבו הגברים לא מורידים את מושב האסלה.

מחיר: כ-100 שקלים.

 

שטיח לאמבטיה לא סופג מים

ביטוח Family AIG מותאם במיוחד למשפחות, שכן מעניק קצבה חודשית לתקופה של עד 10 שנים במקרים של אירוע תאונתי. מטרת קצבה זו הנה לסייע במקרים של פגיעה בהכנסה, להקל במצבים בהם המפרנס נפגע ועשוי ליפול כנטל על המשפחה.

 

סכנת החלקה וחדר אמבטיה הם שני מושגים נרדפים.לשם כך פותח השטיח הזה.ניתן להניחו בתוך האמבטיה או המקלחת, יש לו תחושה נעימה של שטיח ומצד שני כל הנוזלים עוברים דרכו ולא מצטברים.ניתן לנקותו בקלות, ומשתמשים בו בעיקר ביאכטות, שם הרגליים תמיד רטובות.אפשר כמובן להניח את השטיח מחוץ למקלחת בכדי לספוג את הרטיבות מהרגליים.חשוב בשביל למנוע החלקה.

מחיר: כ-160 שקלים

 

 

אביזר למעקב אחרי טמפרטורת המים

מי לא מכיר את הפעמים בהם במקרה אנחנו מזיזים את ברז המים, והמים משנים טמפרטורה.זה מסוכן, במיוחד אם יש ילד באמבט.האביזר הזה מורכב מארבעה חלקים, שניים על ברז המים החמים והאחרים על הקרים, והוא דואג לקיבוע היחס בין המים החמים והקרים. לדוגמה – 9 יחידות של מים קרים על יחידה של מים חמים. כך תוכלו לדעת מה היחס בין המים החמים לקרים בזרם המים ולשמור על טמפרטורה רצויה.

מחיר: כ-25 שקלים

 

פיה מגומי גמיש לברז לשתייה ושמירה על היגיינה

פיה גמישה אותה מרכיבים על הברז ומאפשרת למים לזרום דרכה וכאשר לוחצים על תחתית הפיה, המים יוצאים בצורה קשתית המאפשר שתייה קלה ונוחה של המים, לאחר צחצוח שיניים למשל.

מחיר: כ-30 שקלים

 

 

מחמם מגבות

מגבת חמה, רכה ונעימה אחרי מקלחת כמו במועדוני הספא הגדולים בעולם,אצלכם באמבטיה.מחמם מגבות קטן ונייד אשר מיועד לחדרי אמבטיה פרטיים ויספק לכם מגבת חמימה תוךפחות מעשר דקות.

מחיר: 200 שקלים ומעלה

 

דיספנסר אוטומטי למשחת שיניים

מתקן בו נמצאת משחת השיניים החביבה עלכם, ופתח שבו מכניסים את מברשת השיניים ואז נמרחת המשחה בכמות מדודה על שערות המברשת.המיכל עוזר למנוע את הבלגן המוכר ליד הכיור, והוא מגיע גם עם מתקן נלווה למברשות השיניים של כל בני המשפחה.בנוסף מובטח מיצוי מקסימלי של המשחה בשפופרת.

מחיר: בין 50 ל-80 שקלים

 

פח אשפה אלקטרוני

פח אשפה עם חיישן תנועה, מתאים גם למטבח, אבל גם בחדר האמבטיה יהפוך את החיים לקלים הרבה יותר.בלי לגעת, בלי חיידקים, בלי לכלוך, בגודל שמתאים לשימוש בחדר האמבטיה ובצבעים שונים.

מחיר: כ-200 שקלים

 

תגובות (0)
הוסף תגובה