מישל אובמה על שער ווג: על מה היא מדברת עם ברק?

בעוד פחות משבועיים, ב-26 במרץ, יצא לדוכנים גיליון אפריל של מגזין ווג, כשעל השער מככבת הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה.

 

זוהי הפעם השניה שמישל אובמה מככבת על שער ווג, הפעם הקודמת היתה בדיוק לפני ארבע שנים, במרץ 2009, מיד לאחר בחירתו של ברק אובמה לקדנציה ראשונה כנשיא ארה"ב.

 

את השער צילמה הצלמת המפורסמת אנני לייבוביץ', שניסתה לשכנע את מישל אובמה, שבצילום שני לשער המגזין, ועם הידיעה שמדובר בקדנציה שניה (ואחרונה), היא צריכה להשתחרר ולהצטלם בצורה קצת יותר נועזת מאשר סתם לשבת, והגדילה לנסות ולשכנע את אובמה להצטלם כמו לא מעט מפורסמים, באמבטיית חלב. מישל אובמה סירבה לרעיון.

 

מישל אובמה על שער מגזין ווג של גיליון אפריל

צילום מתוך מגזין ווג

 

בתוך המגזין עצמו, ג'ונתן ואן מטר ראיין את מישל וברק אובמה, בכתבה מאוד חד ערכית, על חשיבות המשפחה בחייהם. מישל אובמה הבהירה, כי למרות התפקיד המלחיץ ובעל החשיבות העליונה של בעלה (ושלה), בנותיהן, סאשה ומאליה, נמצאות גבוה בסדר העדיפויות, והם מקפידים לבלות כל רגע במחיצתן.

 

מישל אובמה הוסיפה ש-90 אחוז מהשיחות בינה ובין נשיא ארה"ב, נוגעות בנושאים הקשורים בבנותיהן – מה הן עושות, חברה של מי חוגגת יום הולדת והאם קנו לה מתנה כבר ועוד עשרות היבטים מעייפים של הורות.

 

מישל וברק אובמה בצילומים לכתבת השער במגזין ווג

מתוך אתר ווג

 

ברק אובמה אמר לא פעם, כי בגלל שגדל ללא אב, הוא לא מוכן להחמיץ אפילו רגע מתהליך ההתבגרות של בנותיו. אבל אולי כעת, כשהן נכנסות לגיל העשרה ואין להן זמן להוריהן, הוא ומישל יתחילו לבלות בלעדיהן.

 

מישל אובמה היא אשת הנשיא השניה שמעטרת את שער מגזין ווג, לפניה עשתה זאת הילרי קלינטון בשנת 1998, אבל אובמה היא היחידה שהצטלמה לשער פעמיים. אולי היותה של אנה ווינטור תומכת ידועה של משפחת אובמה ומגייסת כספים ראשית לקמפיין שלו, עזרו למישל אובמה לקבל את ההחלטה להצטלם פעם נוספת לגיליון.

 

לראיון המלא במגזין ווג

תגובות (0)
הוסף תגובה