אחרי ההתנצלות: קבלו את הדילים הזולים לפסח בטורקיה

עד שנת 2010 היוותה טורקיה היעד המוביל לחופשות של "עם ישראל". המוני ישראלים היו ממלאים מטוסי ג'מבו בדרך לנופש הכל כלול באנטליה, והבאסטיונרים בשווקים בערים הטורקיות ידעו עברית לא פחות טוב מאשר טורקית. בעקבות אירועי המשט הופסקה תנועת התיירים לטורקיה כמעט כליל, הביקוש ירד, ויחד עמו ירדו גם מחירי החבילות. התנצלות של בנימין נתניהו בפני ראש ממשלת טורקיה רג'ב טאיפ ארדואן רגע לפני החג עשויה לטרוף את הקלפים, ולהחזיר את חבילות הנופש, הטיסות, והקניות בבזארים הטורקיים.

 

"השאלה הגדולה ביותר היא האם כבר בקיץ הקרוב נראה את הישראלים חוזרים לאנטליה", אומר מרק פלדמן, מנכ"ל סוכנות הנסיעות ציונטורס. "אם רוצים שכבר בקרוב האפשרות של טורקיה תהיה שוב על השולחן הכל צריך לקרות מהר מאוד. צריך כבר עכשיו לחתום מחדש על הסכמים לטיסות ליעדים שונים במדינה ולהסדיר את פעילות הצ'רטרים. היום כבר אין כמעט הסכמים כאלו. זו הזדמנות, אך זה גם סיכון". למרות ההתבטאויות החיוביות של שני הצדדים, פלדמן מעריך כי חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות יחכו קצת בכדי לראות שהפשרת היחסים אכן יציבה.
 
"השאלה הגדולה ביותר היא האם כבר בקיץ הקרוב נראה את הישראלים חוזרים לאנטליה",
אומר מרק פלדמן, מנכ"ל סוכנות הנסיעות ציונטורס. "אם רוצים שכבר בקרוב האפשרות של טורקיה תהיה שוב על השולחן הכל צריך לקרות מהר מאוד. צריך כבר עכשיו לחתום מחדש על הסכמים לטיסות ליעדים שונים במדינה ולהסדיר את פעילות הצ'רטרים. היום כבר אין כמעט הסכמים כאלו. זו הזדמנות, אך זה גם סיכון". למרות ההתבטאויות החיוביות של שני הצדדים, פלדמן מעריך כי חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות יחכו קצת בכדי לראות שהפשרת היחסים אכן יציבה

חוזרים לעשות קניות? איסטנבול (צילום מתוך ויקימדיה)

 

לאלה שלא יכולים לחכות, אספנו עבורכם את הדילים הכי משתלמים לאלה שמתגעגעים לחמאמים – כבר בסוף השבוע הקרוב. באופן לא מאוד מפתיע, מתברר שחופשה בטורקיה תצא זולה יותר מאשר באילת. כך למשל מחיר לאדם בחדר זוגי במלון 5 כוכבים כולל הכל נע בין 419-442 דולר כאשר המחיר הזול ביותר הוא של אתר התיירות גוליבר.

 

 

אם תרצו לטוס גם עם הילדים המחיר לאדם נמוך יותר ונע בין 386 ל-403 דולר באותו בית מלון ובאותם תאריכים.

 

 

עוד מחירים בקלאבים המפוארים של אנטליה:

 


* המחיר מתייחס לסוף השבוע 28-31.3
* המחיר מתבסס על אתרי האינטרנט ונכון לתאריך 23.3

 

במלון קראון פלאזה באילת, לשם השוואה, תשלמו יותר. כך למשל, 3 לילות באותו סוף שבוע באילת במלון קראון פלאזה (5 כוכבים) יעלה בין 554-539 דולר לאדם בחדר זוגי כולל טיסות. כמו כן אם תרצו מלון 4 כוכבים באילת (אסטרל קורל או לה פלאייה) המחיר ינוע בין 525-520 דולר.

 

 

במבט כללי, מציין פלדמן, הפסח הנוכחי היה מוצלח במיוחד: "המחירים בפסח הזה נמוכים יותר ב-5% בהשוואה לפסח בשנה שעברה ולכן שדה התעופה יהיה עמוס מאוד במהלך החג", הוא אומר. "יוון, ארצות הברית וברלין היו המקומות המועדפים לחג עבור הישראלים".

 

לכתבה בפורבס ישראל

 

עוד בפורבס ישראל:

 

תגובות (0)
הוסף תגובה