ל"ג בעומר: 10 הפריטים שכל אישה צריכה לשרוף

ל"ג בעומר הוא חג שכולם אוהבים עד גיל 20 בממוצע ואח"כ הוא הופך להיות מועקה: בין אם אתם הזוג שמנסה לארגן את כל החברים מסביב ובסוף נדפק עם איסוף הקרשים ובין אם אתם צריכים להתרוצץ אחרי הילדים שלכם בין המדורות השונות. האוויר מלא העשן, תפוחי האדמה שאף אחד לא אוכל והמרשמלו שאי אפשר לשרוף בלי לקבל כוויה. יש הרבה סיבות לשנוא את ל"ג בעומר, אבל אנחנו דווקא מוצאות בו משהו מאוד משחרר.

 

כמו בכל שנה, בל"ג בעומר אנחנו מקיימות את מנהג ה"השליכהו לאש" (מטאפורי כמובן, כן?) ושורפות את עשרת הטרנדים הכי מיותרים שתפסו להם השנה מקום בארון שלנו (לא בהכרח מדובר בארון האישי, יותר קולקטיבי לאומי). אלו הם 10 הפריטים שיש להוציא מהארון לאחר כבוד ולהעיף אותם למדורה הקרובה (או לביגודיות של ויצ"'ו, אבל גם נזקקים  לא צריכים ללכת עם הזוועה הזו):

 

1. חולצות בטן

הטרנד המיותר הזה חוזר הקיץ בגדול וכאילו כדי להקל עלינו – נשים שעברו את גיל 12,    עכשיו זה "מקובל" ללכת עם גופיה מתחת לחולצת הבטן, כדי שלא יראו לנו את הבטן ממש, אלא רק נוכל להשתתף באורגיית הקניה של חולצות הבטן. כאילו היינו אחרונות הטינאייג'ריות שנכנעות ללחץ החברתי, גם אם אין לנו בטן שטוחה וקוביות למכביר.

 

אז לא, זה לא בסדר ללבוש חולצת בטן, גם אם את מתכננת ללבוש גופיה מתחת (זה אפילו יותר גרוע).גם לא בפורים או "רק למכולת". כל הנשים שיש להן חולצת בטן בארון, בין אם הן שריד של שנות ה-90 ובין אם רכישה מהעונה הנוכחית – מהר לאש.

 

אף אחת לא צריכה ללכת עם חולצת בטן. גם לא דוגמנית.

מתוך הקטלוג של אווה מנדלבאום

 

 

2. מכנסונים

מכנסונים הם עניין מסובך: מצד אחד, אישה שניחנה בגוף ארוך וחטוב כשל קופצת לגובה, לא באמת צריכה להפסיק לחשוף את נכסיה לעיני כל, רק בגללנו, בנות התמותה האחרות.

 

הבעיה מתחילה כשלא רק המתעמלות החתוליות לובשות מכנסונים, אלא כל אישה וילדה אחרות, חושפות רגליים לא בהכרח ראויות ואולי גם פיסת לחי שמתגנבת לה אל החופש. לים זה אולי נסבל, אבל בכל שאר המקרים- זה פשוט לא נראה טוב. לשרוף, ומהר.

 

מכנסונים של לי קופר

 

 

3. פריטים בצבע ניאון

אני מתה לדעת מי היה הגאון שהחליט שנשים נראות טוב בצבע צהוב זוהר? אז נכון, אף אישה לא דומה לאחרת ויש מאות ואלפי גוונים שונים של צבע עור, אבל אין אישה אחת שתעיד בפה מלא שחולצה או מכנסיים בצבע ניאון באמת ובתמים מחמיאים לה. 

אף אישה לא נראית טוב בגופייה בצבע ניאון. גולף

 

 

4. כל דבר עם ניטים

אני מודה, חיבבתי את טרנד הניטים בתחילת דרכו ואפילו התחדשתי לי בכמה פריטים מחודדים. אבל יש הבדל גדול בין רכישת חולצה עם ניטים סולידיים או נעל שמדגמנת שלושה ניטים קטנטנים מאחור, לבין מה שקורה בחנויות בחודשים האחרונים. התוצאה: כל בחורה מתכסה באגרופן אלים וכל ג'קט נראה כמו קיפוד עצבני. 

 

כמו בכל תחום אחר בחיים, מדובר בעניין של מינון והיום אחרי כמעט שנה של התקף דוקרנים פסיכוטיים, אנחנו באוברדוז מטורף והגיע הזמן להירגע. לשרוף.

 

צמיד ניטים של H&M

 

 

5. מכנסיים עם פסים בצדדים

אני לא יודעת מאיפה הטרנד הזה בא ומי אחראי לו אבל הוא יכול לקחת את עצמו מפה מהר ככל האפשר. בדה וויס זכינו לראות את אביב גפן מדגמן את המכנסיים עם הפסים לאורך 4 פרקים רצופים (בכל זאת, הם מקליטים כמה פרקים ביחד) ומאז הם בכל מקום. מדובר במכנסיים בצבע שחור או לבן, עם פסים מבריקים בצדדים. או באותו צבע של המכנסיים או בצבע המנוגד לו.

 

במקרה הטוב זה נראה כמו מכנסי אימון שהתבלבלו באירוע ובמקרה הרע זה ניסיון להעלות באוב את רוחו של מייקל ג'קסון מן המתים. אם אתם מאוד מתגעגעים אליו, פשוט שימו את BAD ותרקדו. את המכנסיים – לא ממש צריך.

 

מכנסי פיג'מה חגיגיים. לאורל למילוס

 

6. משקפיים עגולים

כמו הרבה טרנדים שחוזרים השנה כל הדרך מהסיקסטיז, גם משקפי השמש של ג'ון לנון, הספיקו לעשות סיבוב ולחזור. משקפי השמש העגולים החלו לצוץ השנה בכל מקום, ובחודשים האחרונים אין כבר פרצוף אחד ברחוב שלא מתהדר בהם. גם אם הסימטריה בפנים שלו ממש לא מצדיקה משקפי שמש עגולים.

 

אז אם אלו מוכרי המשקפיים שצריכים ללמוד לא לדחוף את הטרנד החדש לכל לקוח או קורבנות האופנה שמאמצים ישר כל סגנון חדש, משקפי השמש העגולים כבר כ"כ מאוסים, שבא לנו לשרוף אותם.

 

משקפי שמש עגולים של קרולינה לימקה. ג'ון לנון מתהפך בקברו

 

 

7. שחור לבן

לכאורה, אין לי שום דבר נגד טרנד השחור לבן: הוא קלאסי, הוא תמיד רלוונטי והוא מחמיא לרוב הנשים. הבעיה מתחילה, כמו בכל דבר אחר בחיים, עם נושא המינון (ראה סעיף 3).

 

וכשבכל מקום בישראל נשים נראות כמו לוח שחמט במקרה הטוב או האסיר X במקרה הרע, מתחילות לכאוב לי העיניים. חוץ מזה, האביב כבר פה, וזה בדיוק הזמן לשלוף את הבגדים הצבעוניים מהארון ולזרוק את השחור-לבן המדכאים למדורה.

 

מכנסיים שחור-לבן של עונות

 

8. מטפחת ראש

סיון טלמור היא בחורה חמודה. באמת. אין לי שום דבר נגדה ואני חושבת שהיא מאוד מוכשרת… אבל אם אני רואה עוד אישה אחת קושרת מטפחת על הראש כאילו היא מינימום הכלאה בין נערת פין-אפ משנות ה-50 והיפסטרית מגניבה, אני פשוט תולשת לה אותה מהראש ומדליקה עם מצית. לשרוף ומהר.

 

סיון טלמור ומטפחת הראש הידועה. צילום יח"צ

 

 

9. נעלי פלסטיק

נעלי הפלסטיק של המותג מליסה הפכו כבר מזמן לשם דבר בת"א עם גיחות גם מחוץ לעיר הגדולה. מפה לשם, אלפי נשים מסתובבות בקיץ עם נעלי פלסטיק, בלי לחשוב שמשהו לא בסדר בתמונה. אז בואו נפתח את זה: נעלי פלסטיק. בקיץ. הישראלי. המהביל.

למי זה נשמע הגיוני? זה הרי כמעט גרוע כמו ללכת עם נעליים צבאיות ושם לפחות היו לנו גרביים, פה הריח פשוט נשאר על הרגל. אם את במקרה מבנות המזל שהרגליים שלהן לא מסריחות, מה עם הזיעה שגורמת לרגל להחליק בתוך הנעל, היבלות על הרגל והעובדה שאת הולכת בתוך גוש פלסטיק??

 

שימו לב: את נעלי המותג לא רצוי להשליך לאש, בכל זאת, פלסטיק לא נשרף טוב וזה עושה ריח נוראי, אבל הבנתן את הפואנטה.

 

נעלי פלסטיק של ויויאן ווסטווד למליסה

 

 

10. מכנסי בויפרנד

אני משוכנעת שלא חסרות הנשים שיקפצו עכשיו ויגידו שנמאס כבר משלטון הסקיני ו"אנחנו בסה"כ רוצות לנשום ולהתיישב בנוחות". אז נכון, לא חייבים ללבוש מכנסים שאת לא יכולה לנשום בהם, אבל בין סקיני לבויפרנד יש עולם ומלואו של ג'ינסים. אף אחד לא אמר שאם את לא רוצה ללבוש סקיני, את צריכה ללבוש ג'ינס שגנבת לבן הזוג מהארון, ויושב עלייך הכי לא נכון בכל המקומות החשובים. גם פה את לא חייבת לשרוף פיזית, אפשר פשוט להחזיר למדף שלו, ולגמור את הסיפור.

 

מכנסי בויפרנד של ZAP

תגובות (0)
הוסף תגובה