בעקבות מישל אובמה – ניתוחים פלסטיים בזרועות

להיט חדש על שולחן הניתוחים, בנות: ניתוח זרועות, לקבל מראה שרירי א-לה מישל אובמה. על פי הנתונים, הדרישה לניתוח הזה בארה"ב עלתה בכ- 4,000 אחוזים במהלך העשור האחרון. סקר שנערך לאחרונה מגלה כי הזרועות שנשים הכי מעריצות שייכות, אכן, לגברת הראשונה, ואחריה ברשימה נמצאות הכוכבות ג'ניפר אניסטון, ג'סיקה בייל ודמי מור.

 

עוד ב Onlife:

 

איכשהו, מדובר בתופעה די צפויה. ביונסה וג'ניפר לופז מוציאות אותנו משלטון הרזון ומכריזות כי ישבן גדול זה יפה? אחלה. במקום ללמוד מהן לאהוב את הגוף של עצמנו ואיך הכל בעצם רק עניין של מיתוג, אנחנו רצות לבצע הגדלת ישבן. וחזה. והצרת וגינה. אחרי הכל, אנחנו לא רוצות לאכזב אף אחד.

 

אז בעצם זה היה רק עניין של זמן עד שהלוק המהמם של הגברת הראשונה, שהפכה למכתיבת אופנה, יגרום לנו לרוץ לא רק לקניות ולמספרה לעשות פוני, אלא גם אל שולחן המנתחים. "אני רוצה להיות כמו מישל אובמה", אני מדמיינת אותן עונות לשאלה למה הן באו.

 

לרוץ לקניות, למספרה ולשוחן המנתחים, רק כדי להראות כמוה. מישל אובמה

 

יש דברים הרבה יותר חשובים שכדאי לנסות לחקות

אני לא מנסה להיכנס כאן לדיון על התופעה של ניתוחים פלסטיים או על מודל היופי. ברור שלדעתי הדברים יצאו מזמן מפרופורציות, אבל מדובר בנושא מורכב מאד. מה שמעניין במקרה הזה הוא שהמודל שנשים מנסות לחקות כאן הוא מישל אובמה, לא סלינה גומז. כלומר, סוף סוף, בתוך ים של נשים שמוכרות סקס בעטיפות שונות, יש אישה כל כך מרשימה כמו הגברת הראשונה של ארה"ב, מודל חיקוי אמיתי, וכל מה שאנחנו רוצות ממנה זה את הלוק?

 

מישל אובמה נראית נפלא, אין מה להגיד. היא אולי לא האישה הכי יפה בעולם, אבל זה בסדר, היא לא דוגמנית. יש לה סטייל אמיתי, והיא נראית מהמם ולא במקרה היא הפכה לאייקון אופנה. לא יזיק לאף אחת ללמוד ממנה קצת חוש סטייל (בניגוד לפשוט להעתיק את הסטייל שלה ולנסות להראות כמוה). אבל מראה הוא לא הקלף החזק שלה, הוא לא מה שהביא אותה למקום שהיא נמצאת בו, היום ויש כל כך הרבה דברים חשובים יותר ללמוד מהאישה המרשימה הזאת.

 

מישל אובמה היא לא סינדרלה שגדלה בעוני והנסיך שלה הושיע אותה. האישה הזאת בנתה את עצמה בשתי ידיים ואמנם הגיעה לבית הלבן כ"אשתו-של", אבל עדיין מדובר באישה אינטליגנטית, הישגית ושאפתנית, שניהלה קריירה מרשימה וגם מכניסה. אין מה לעשות, זה עדיין מרשים אותנו כשאישה מרוויחה יותר מבעלה.

 

לא סינדרלה, אלא אישה שבנתה את עצמה. מישל וברק אובמה (צילום מתוך ויקימדיה)

 

מודל חיקוי בכל מובן אפשרי, גם בזוגיות

מישל אובמה נולדה וגדלה בשיקגו, הייתה תלמידה מצטיינת ומעורבת בשנות התיכון, סיימה בהצטיינות תואר ראשון בסוציולוגיה ולימודים אפרו-אמריקאים בפרינסטון ותואר שני במשפטים בהארוורד. בכל מהלך לימודיה היא הייתה פעילה במאבקים למען הקהילה האפרו-אמריקאית ולמען מיעוטים. לאישה הזאת תמיד הייתה אג'נדה ואת התשוקה לפעול למען קידום האג'נדה הזאת. את ברק אובמה הכירה מישל כשהייתה חונכת שלו במשרד עורכי דין גדול בשיקגו ובהמשך עבדה גם בעיריית שיקגו, בארגונים רבים והיא משמשת עד היום כסגנית נשיא רשת בתי החולים של אוניברסיטת שיקגו. וואלה, סחטיין על הזרועות והפוני והכל, אבל היא כנראה הייתה משיגה את כל זה גם בלי. ביונסה, למשל (האישה שמישל אובמה פעם אמרה שהיא הייתה רוצה להיות כמוה) היא אשת עסקים מופלאה שלא סיימה תיכון, וסביר להניח שרוב הנערות שלא יסיימו תיכון לא יגיעו למעמד שלה.

 

מעבר להישגיה בלימודים ובקריירה, יש מה ללמוד ממישל אובמה גם בכל הנוגע לחיי משפחה. הזוגיות עם בעלה תמיד נראית מלאה באהבה והערכה, המודל המשפחתי שלהם נראה כל כך נינוח, מן משהו בריא ומאוזן. כלומר, הייתי מעדיפה שנערות יסתכלו על הזוגיות בבית הלבן כמודל, ולא על הזוגיות של ריהאנה עם כריס בראון, למשל.

 

הזוגיות בבית הלבן נראית מלאת אהבה. התמונה שצייץ ברק אובמה ברגע זכייתו בבחירות

 

כוסיות יש מלא, אין מה להגיד, באמת שלא חסרות נשים יפהפיות שכולן רוצות להראות כמוהן. רובן גם נערות ונשים צעירות מאד שמבינות שחלק ניכר מהקריירה שלהן תלוי במראה והן מקדישות הרבה מאד זמן וכסף לנושא. אבל מתי בפעם האחרונה נתקלתם באישה עם כל כך הרבה הישגים מרשימים? למי אכפת איך הזרועות שלה נראות (מעבר לעובדה שיש גנטיקה בעולם, אפשר אולי דווקא ללמוד ממנה משהו על משמעת אימונים)? כמה מודלים ראויים לחיקוי כבר יש לנשים, שנורא דחוף לנו לחקות, מהכל, דווקא את הזרועות? 

תגובות (0)
הוסף תגובה