חרדית תובעת את לנקום בגלל מייק-אפ שלא מחזיק מעמד בשבת

חרדית מניו יורק תובעת את אימפריית הקוסמטיקה של לנקום ובית לוריאל על הבטחת שווא ופירסום כוזב לאחד המוצרים שלה.

 

רורי ווייסברג (Rorie Weisberg), תושבת אפ-סטייט ניו יורק, קנתה את המייק אפ החדש – Teint Idole Ultra 24H מבית לנקום (45 דולר), בעקבות ההבטחה המופיעה בשם המוצר, שהמייק אפ נשאר על הפנים במשך 24 שעות.

 

ווייסברג, חרדית שומרת שבת, קנתה את המייק אפ של לנקום בעקבות פרסום הבטחה כי יחזיק מעמד 24 שעות, בניסיון להעביר איתו שבת שלמה. היא מרחה אותו ביום שישי לפני כניסת השבת, אבל גילתה שהוא אינו מחזיק מעמד יממה. וכבר בשבת בבוקר, לא היה כיסוי  אחיד לפנים, שהמייק אפ היה אמור להעניק.

 

 

הטענה של ווייסברג היא שלמרות שידוע שמייק אפ דוהה בלילה, בעצם הפרסום של הבטחה ל-24 שעות, היו המפרסמים צריכים לקחת בחשבון כי נשים ישנו לפחות בחלק מהזמן הזה.

 

המייקאפ החדש של לנקום שמבטיח כיסוי מושלם ל-24 שעות

 

ווייסברג, שהבן שלה יחגוג בר מצווה ביום שבת בבוקר בחודש יוני הקרוב, סמכה על כך שתוכל להשתמש במייק אפ של לנקום לאירוע מאחר ולפי חוקי היהדות היא לא יכולה להתאפר בשבת בבוקר והיא רוצה להיראות במיטבה באירוע של בנה.

 

לפי פרסומים באתר האינטרנט של "הניו יורק פוסט", התביעה של וויסברג טוענת כי השם של המוצר, הפרסום המאסיבי סביבו וההבטחות על יכולותיו השלו אותה כצרכנית. לפיכך, לנקום ולוריאל עברו על החוק של מדינת ניו יורק בנוגע למרמה בעסקים.

 

התביעה עוד לא נקבה בסכום מדויק לפיצוי, אך בנוסף לסכום הכסף שהיא ומתלוננות נוספות שהצטרפו לתביעה דורשות, התביעה גם מבקשת כי מסע הפרסום למוצר ישונה באופן מיידי.

 

דובר מטעם לנקום שיחרר הצהרה לקונית בנושא ואמר כי "לנקום מאמינים שלתביעה אין בסיס והם ניצבים גאים מאחורי המוצר".

תגובות (0)
הוסף תגובה