אשמח שתסתכלו עלי שארגיש יפה ומושכת

 

אני אוהבת גברים,תמיד אהבתי.אני מוצאת אותם מושכים,שונים,רגישים,ילדותיים,ושניים,מרוחקים,חכמים יותר או פחות-גברים.
נדיר,אבל יש בינהם דוחים,תסלחו לי,חרמנים שלא שולטים בעצמם.כאלה שמחמאה מפיהם נשמעת מצמררת במיוחד.כך היה וכך יהיה.
ואף כל זאת מעולם לא העליתי על דעתי להכליל את כיעור מעשיהם ודיבוריהם של חלק מהגברים על כלל אוכלוסיית הגברים.
 
בימים האחרוני הצטערתי נוכח לינץ' תקשורתי על עיתונאי המיוחסים לו מעשים של הטרדות מיניות.אינני נדרשת להתייחס לעיתונאי באופן ספציפי,אך ראיתי לעצמי חובה כאשה דווקא לומר בפה מלא כי אני נגד הרחבת חקיקה המשקפת הגנת יתר עלינו הנשים.
 
עוד באונלייף:
 
אני מתנגדת ונדחית מהתפיסה המכלילה נשים תחת קטגוריות של חולשה ונזקקות.
פטרנלזים יתר על אוכלוסיית הנשים גורמת לנו נזק אדיר מימדים אשר אנו רק בתחילתו.לא אתפלא אם בעת קבלה לעבודה עת יגיעו לקו הסיום גבר או אשה,הר וינתן משקל בכורה לגבר.כי אם בכל הזדמנות גבר חשוף בפני תביעה על הטרדה מינית,כל מילה שלו עלולה להתפרש כהטרדה,כניצול,אני מבינה את החשש להיוותר לבד בחדר עם עובדת,שלא לדבר על לנסוע לבד עם עובדת ברכב,מי צריך את הסיכונים הללו??
 
החוק למניעת הטרדה מינית קיצוני מדי
אנו בעידן בו נשים מצליחות,מוכשרות,מגיעות לכל תפקיד אפשר כשהמגדר כלל אינו אלמנט מכריע,אינו אלמנט כלל.והנה,אנו חוזרים שנות דור אחורה בהתייחסות כוללנית לנשים כקורבנות בפוטנציאל.
 
נכון,התנהגות מכוערת תמיד תהיה,אם מצד נשים ואם מצד גברים.לעולם יהיו שיחשבו כי בזכות מעמדם והונם כל אשה תיפול לרגליהם ולעולם תהיינה נשים אשר תעשינה שימוש בחיצוניותן להשגת גבר בעל מעמד.כך היה וכך יהיה.
אך רובינו אנשים,קודם כל אנשים.הנוטלים חלק בחברה מעורבת,שיוויונית המאפשרת פתיחת דלתות לנשים וגברים כאחד.
 
החוק למניעת הטרדה מינית אשר בבסיסו מגן על נשים או גברים מפני השפלות או ניצול על רקע מיני,הוא כה קיצוני עד כי נוטל ממני כאשה את הזכות לבחור להתאהב,לנהל רומןעם אדם במקום עבודה,עם אשר יש לו יחסי עובד-מעביד איתי.
 
המחוקק חושב כי אשה אינה יכולה להסכים לקשר זוגי עם הבוס שלה.החוק מתנשא ונוטל מאשה את זכות הבחירה,קובע מה נכון ומה טוב לה משל אינה חכמה להחליט לבדה.
 
 
מאסתי בהתעסקות מקוננת לכאורה על נשים מפני גברים.איני חשה צורך להצטדק בעיני אף אדם כי אני אישה ואיני מצפה מגבר להצטדק רק כי הוא גבר.
 
גם נשים עושות שימוש לרעה במגדר לקידום אינטרסים אישיים לא אחת,אם בהליכי גירושין,אם על דרך תלונות שוא ואלו הם הגברים אשר ידם על התחתונה ואלו הם גברים דווקא,המשלמים את מחיר קלות מעצר גבר בגין תלונת אישה.
 
התנהגות חסרת חינוך וכבוד תמיד תהיה אצל חלק מאיתנו ואין זה מתפקידו של החוק לרדת לרדת לרזולוציות כה נמוכות על מנת לחנך חברה שלימה.
 
גברים יקרים אני מפצירה בכם להיות גברים על כל המשתמע מכך.אשמח למחמאות,אשמח אם מדי פעם תסתכלו עלי כך שארגיש יפה או מושכת,וזה בסדר,זה הכי בסדר כי רובכם יודעים איך לדבר אלי כך שלא ארגיש אובייקט ולא ארגיש מושפלת.ואלו מבין הגברים הנוהגים בכיעור ובעלבון ראויים לכל גינוי לא רק מצד הנשים אלא גם מצידם של גברים שאני כה אוהבת שמוצאים עצמם נבוכים נוכח התנהגות של גברים חסרי חינוך וכבוד לאדם בכלל ולאשה בפרט
תגובות (0)
הוסף תגובה