גטסבי הגדול: גם את יכולה להתלבש כמו בסרטים

גטסבי הגדול הוא אחד מהרומנים האמריקאים המפורסמים ביותר, שנכתב על ידי הסופר הידוע פ.ס. פיצג'רלד בשנת 1925. לאורך השנים נוצרו לו עיבודים קולנועיים מוצלחים יותר ופחות (הידוע מכולם הוא משנת 1974 בכיכובם של רוברט רדפורד ומיה פארו), אבל הסרט שיצא השבוע לאקרנים מסתמן כהצלחה מסחררת שתשאיר את כולם מאחור.

 

גטסבי הגדול בכיכובם של ליאונרדו דיקפריו, טובי מגווייר וקארי מוליגן, ובבימויו של באז לורמן, היה הסרט הפותח של פסטיבל קאן, ועם פס קול שרקח ג'יי זי באולפן ותלבושות מהפנטות שנרקמו בבית היוצר של פראדה (לנשים) והאחים ברוקס (לגברים), הסרט מהווה חוויה חושית מעלפת.

 

עוד באון לייף:

 

כמו לא מעט סרטים וסדרות טלוויזיה לאורך השנים, שקבעו אופנות חדשות (החל מ"ארוחת בוקר בטיפני" ועד "מד מן"), כך גם גטסבי הגדול מסתמן להיות הדבר הגדול הבא באופנה (אגב, טרנד שנות ה-20 שהחל בשנה שעברה סבב סביב ההפקה של הסרט הנוכחי).

 

הסרט גדוש אירועים נוצצים, נשים מקושטות במיטב אופנת שנות העשרים: פנינים, כובעי לבד, סיכות דש, כפפות וכמובן השמלות התקופתיות וחלוקי המשי, והגברים לבושים בחליפות בצבעי גלידה כשכל פרט בלבושם מוקפד ומסוגנן, מהכובע ועד לשרוכי הנעליים.

 

 

כדי שכל אחת מאיתנו תוכל לברוח קצת מהמציאות היומיומית ואולי אפילו לחיות קצת בסרט ולהתבשם באור הזרקורים, אספנו מגוון פריטים שיכולים להיות פרשנות אישית של כל אחת לרוח התקופה. בשילוב מתאים עם המלתחה הרגילה (אין צורך לקנות מלתחה חדשה), כל אחת יכולה לזרוק טיפה של גלאם נוצץ וחו"לי, בלי להפוך לקורבן אופנה.

 

אקססוריז:

 

פפיון

אמנם מדובר בפריט מהמלתחה הגברית, אך ניתן בקלות להשתמש בו כאקססורי לכל דבר ולשלב אותו במלתחה שלך בצירוף חולצה מכופתרת או בטוויסט עם חולצה טי שירט.

 

פפיונים של רשת אבגד. 6 שקלים לפפיון

 

כובע

עוד אלמנט ששייך למלתחה הגברית ויכולה לקבל זווית נשית ומיוחדת בן רגע, אם רק תבחרי בכובע מסוג boaters. יש בו משהו כל-כך דרמטי, שהוא מיד תופס את תשומת הלב, ויכול להתאים גם רק כקישוט.

 

כובע ברשת H&M. מחיר: 60 שקל

 

התיק

אחת הדרכים להכניס טרנד חדש למלתחה בלי באמת ללכת עד הסוף היא התיק. תיק תקופתי מאפשר לך לשלב פריט שממש נודף ממנו ריח של וינטג', עם מראה קז'ואלי, כמו שמלה קלילה או ברמודה וטי-שירט, ועדיין להיראות זוהרת.

 

תיק גדילים של ברשקה. מחיר: 200 שקל

 

נעלי שפיץ

נעלי השפיץ חוזרות העונה בגדול, במגוון אדיר ובלי סוף פרשנויות. מדובר בנעלי עקב סקסיות שכל אחת יכולה לאמץ למלתחה היומיומית, ובטח ובטח לערב ולאירועים מחייבים.

 

נעלי שפיץ של Nine West. מחיר: 480 שקל

 

תכשיטים:

 

פנינים

אין אישה שלא יודעת שפנינים הן תכשיט קלאסי, על זמני, שתמיד יתאים לכל אירוע ולכל גיל. מדובר בהשקעה שאין סיכוי שתצטערי עליה. המיתוס השכיח הוא שפנינים מתאימות רק בשילוב עם שמלה שחורה קטנה, אנחנו ממליצות דווקא לשלב אותן עם ג'ינס וטישרט, או שמלה במראה יומיומי, כך שלא תרגישי מהודרת מדי לרחוב הישראלי ועדיין תרגישי כמו כוכבת קולנוע.

 

שרשרת פנינים של פזית קידר. מחיר: 520 שקל

 

טבעת חותם

לאורך כל הסרט, מככבות טבעות הזרת בדוגמת חותם. לכאורה, טרנד גברי דומיננטי, אבל במבט נוסף, מדובר בתכשיט שלא מצריך מאמץ, נותן מראה אנדרוגני  (גרסת מרלן דיטריך) ומתאים לכל אירוע.

 

טבעת חותם של אגס ותמר. מחיר: 2250 שקל

 

סיכת דש

זה אולי נראה כמו משהו שמצאנו בקופסת התכשיטים של סבתא, אבל איזה פלא, בדיוק לשם כיוונו. סיכות דש למרכז הצווארון או על דש החולצה, הן תוספת מדליקה לשדרוג מראה פשוט.

 

סיכת דש של AMARO. מחיר: 120 שקל

 

תכשיטי פלסטיק צבעוניים

אופציה אחרת, קלילה יותר, לתחושה קיצית של מסיבת בריכה, מגיעה בצורת התכשיטים הצבעוניים מפלסטיק. מצד אחד הם מורידים קצת מהרצינות של בגדי הערב ומצד שני, הם מושכים את כל תשומת הלב.

 

שרשרת פלסטיק של אילי גורן – ניתן להשיג בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר

מחיר: 250 שקל

 

בגדים:

 

תחרה

למעשה, התחרה מעולם לא עזבה אותנו ובכל זאת היא "חוזרת" בהשראת הגטסבי הגדול והפעם – על כל דבר. החל מגופיות ועד שמלות במראה בייבי דול.

 

גופייה עם תחרה של קסארה. מחיר: 250 שקל

 

נוצץ

כל אישה צריכה לדעת לנצל את האפשרות להראות זוהרת. בשנות העשרים ידעו לעשות את זה בצורה נפלאה ואף אחד לא הרים גבה. מזל שעכשיו ניתנת לנו האפשרות להתלבש בהידור מוגזם (over-dressed) לכל מקום, ולא להרגיש אפילו טיפה אשמה.

שמלה נוצצת של ICE CUBE. מחיר: 800 שקל

 

הדפסי פרחים

לא חייבים ללבוש קימונו, חלוקי סאטן וקומבינזון כדי להרגיש באמת בשנות ה-20. חצאית מקסי עם הדפסי פרחים גדולים תעשה את אותה עבודה, ולא תרגישי מגוחכת או מוגזמת (כפי שאת עשויה להרגיש בחלוק סאטן). וכן, איתה גם אפשר לצאת מהבית.

 

חצאית בהדפס פרחוני של עלמה – ניתן להשיג בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר

350 שקל

תגובות (0)
הוסף תגובה