10 דרכים מקוריות להתגונן מפני קרינת השמש

כמה ימים של גשם לא הצליחו לטשטש את העובדה שהקיץ כבר כאן. מבחינת התאריך אנחנו אולי עוד רשמית באביב, אבל התחושה בכל הקשור לשמש הקופחת, השיזוף הכפוי, הלחות הדביקה והרצון העז ללקק כל דבר קפוא – מעידים חד משמעית על נחיתתה של עונת הרחצה.

 

שיזוף נותן לך אולי תחושה של 2 ק"ג פחות ומצטלם נהדר, אך אי אפשר להתעלם מכך שלשמש יש גם צדדים פחות פוטוגניים- נזקים כתוצאה מהקרינה והזדקנות מואצת של העור. קרם הגנה, משקפי שמש וביגוד המגן מפני השמש על- ידי חסימת קרינת UV, הם אמצעי חובה בכל חשיפה לשמש, אך כשיוצאים לטבע, לים ולכל מקום שעלול להיות בעייתי מבחינת הצללה, חשוב להצטייד באמצעי הגנה נוספים – כאלה שגם יגנו מקרינת UV וגם יהיו קלים לנשיאה.

 

עוד ב-Onlife:

 

מצאנו עבורכם 10 פתרונות אפקטיביים, מוצלחים ונוחים לשינוע – כאלה  שגם ישאירו אתכם מוגנים וגם יהפכו את השהייה בשמש להרבה יותר בטוחה. הנה מצעד 10 המגנים האפקטיביים והנוחים ביותר.

 

1.  Recline Chair & UV Canopyשל Kelsyus – כיסא מתקפל עם שמשיה מתכווננת, קל לקיפול ולנשיאה

 

מה זה: כיסא קומפקטי ונוח במיוחד לטיולים, קמפינג ורביצה בים. הכיסא העשוי מחומרים מתקדמים, שלד איכותי מפלדת אל חלד, עמיד בפני רוח, לחות ומלח, מתקפל בקלות ובמהירות וקל לנשיאה ישירות על הגב בתוך תיק ייעודי.

 

הכיסא מצוייד במספר כיסי איחסון לארנק, פלאפון ומפתחות ובגומחה ייעודית לכוס או בקבוק. השמשיה מתכווננת בהתאם לזווית הרצוייה, ובתום השימוש נכנסת בפשטות לתיק הנשיאה.

 

כמה: 299 שקלים. להשיג כאן .
 

 

2. Sumbrella LLC – שמשיה 'ירוקה' עם מטען סולרי לטאבלט וסמאטרפון, ועם 2 חיבורי USB

 

מה זה: שמשיה רחבה העשויה מאריג משולב אלומינים החוסם את קרינת UV, שמנצלת את אור השמש על מנת להיטען באנרגיה המתרגמת לחשמל. ניתן להשתמש בחיבורי ה- USB לטעינת טאבלט וסמארטפון, ולשימוש בהם או בכל מכשיר בעל כניסת USB.

 

האנרגיה הנצברת בפאנלים הסולריים, מאפשרת להמשיך ולהשתמש בחשמל גם בשעות החשיכה.

 

כמה: $300. להשיג כאן.
 

 

3. SunSafe – מגן שמש אישי

 

מה זה: הוא חמוד, קומפקטי וקל לנשיאה, ויכול בקלות להפוך לחבר הכי טוב שלכם לקיץ הקרוב.

המוצר המתקפל החביב הזה,40X40  ס"מ גודלו, עונה של שני צרכי חוף חשובים: כרית נוחה והגנה לאזור הפנים.

 

מקבעים את החלק המצל לכיסא באמצעות רצועות מתכווננות המתאימות לכל גודל, מכוונים לזווית הרצויה ונשענים אחורה על הכרית הרכה. ה- SunSafe עשוי בד בעל ציפוי נגד קרינת  UVוניתן לכיבוס במכונת כביסה, הכרית מתנפחת לנפח הרצוי, וכל העסק שוקל רק 230 גרם.

 

כשמסיימים את השימוש, מקפלים בקלילות ומכניסים לתיק הנשיאה הקטן.

כמה: 69 שקלים. להשיג כאן.
 

 

4. שמשיה נוטפת סטייל של חברת העיצוב Basil bangs

 

 

מה זה: השמשיה הצבעונית ורחבת הכנף הזו, הולכת להיות המרענן הרשמי של כל חוף ים שמכבד את עצמו. היא גדולה, עשויה מבד מהרכב אלומיניום, משולבת בחומרים המספקים הגנה של 50 UPF, ומגיעה במגוון דוגמאות משובבות נפש, סגנונות וצבעים.

 

כל המזמין מקבל בונוס: תיק נשיאה המעוצב גם הוא בקפידה.

 

כמה: $239, להשיג כאן.

 

 

5. wireless sound system – רמקולים ניידים המתלבשים על שמשיה

 

מה זה: הגאדג'ט המקורי הזה הפועל על בטריות, מתאים את עצמו לכל עובי של מוט שמשיה ומתקבע עליו בקלות.

 

הרמקולים תומכים כמעט בכל מערכת שמע, החל מTV, Hi-Fi, MP3, MP4, iPod, DVD, PC, ועד לנגני CD, ועוצמת השמע החזקה שולחת את הצלילים עד למרחק של 15 מטרים.

 

בנוסף לכל זה מצוייד הגאדג'ט ב-12 נורות לד סולריות מתכווננות הנטענות מאנרגיית השמש ומאירות באור נעים את האזור לאחר שהשמש שוקעת.

כמה: 29 פאונד. להשיג כאן.
 

6. Baby Spring Float של חברת Swim-ways – מצוף לתינוק עם מגן שמש אישי

 

 

מה זה: פטנט מתוק וצבעוני המאפשר ציפה בטוחה בים או בבריכה לתינוקות בגילאי 9-24 חודשים, תוך הגנה מירבית מקרני השמש.

 

המצוף עצמו מצוייד ברשת בטיחות, כך שהתינוק נמצא במצב יציב, השמשיה מתחברת בפשטות לגלגל ומספקת הצללה מירבית מהשמש, ועשויה מחומר איכותי ועמיד ומתכווננת בקלות לזוית הרצויה.

כמה: 209 שקלים. להשיג כאן.

 

7. מטריית שמש אלגנטית של המעצבת Lisbeth Dahl

 

כל מי שתחום העיצוב והסטייל הוא חלק בלתי נפרד מעולמה, תשמח להצטייד באחת ממטריות השמש המעוצבות של המעצבת, המגיעות במגוון צבעים ודוגמאות, ומקנות לכל המצטיידת בה מראה וינטג'י מהוקצע.

 

המטריה בעלת מנגנון פתיחה הידני, עשויה פוליאסטר, נפתחת לגודל 90 ס"מ ושוקלת 460 גרם.

כמה: 25 פאונד. להשיג כאן.

 

8. Solar Eclipz ezShade – "קיר" מגן נייד מגולגל

 

מה זה: המוצר הגאוני הזה מתלבש בקלות באמצעות קרסים על כל שמשיה, ומשמש חייץ רחב בין שוהה החוף לשמש האכזרית במרום. החומר ממנו עשוי ה"קיר" מספק הגנה של UPF 50מפני קרינת השמש, והוא מצוייד במספר כיסי איחסון שימנעו מהחפצים האישיים שלכם מגע כפוי עם החול.

 

בסיום השימוש כל שצריך הוא לגלגל את ה"קיר" שהופך בשניות לגליל קטנטן, נוח וקל לנשיאה.

כמה: $20. להשיג כאן.
 

9. SunWay – כובע "לגיונר" כתום חוסם קרינה

 

 

מה זה: הוא אמנם מאותגר אופנתית ובולט למרחקים, אך הכובע החכם הזה הוא הדבר הנכון בכל הקשור בהגנה מפני קרינה.

 

הוא עשוי בד אוורירי ונושם, מכסה את הראש בזכות מצחייה קדמית רחבה שמצלה גם על האוזניים, ומגן על אזור הפנים הצוואר והעורף בזכות בד הניתן לפריסה. הבד עצמו חוסם קרינה +50UPF וניתן להתאמה אישית על ידי רצועות כיווץ למגוון מידות וגדלים. בנוסף, בזכות היותו דק ניתן לחבוש אותו גם מתחת לקסדה.

כמה: 90 שקלים. להשיג כאן.
 

10. portabrella – שמשיה סופר מודולרית המתקפלת לגודל קטן במיוחד

 

מה זה: מדובר בלא פחות ממוצר פטנט. השמשיה החכמה המגיעה במצב מקופל, הופכת תוך פחות מדקה לשמשיה יציבה, חזקה ועמידה בפני רוחות.

 

את המוט מייצבים בחול באמצעות מוט תמך מסתובב, ולאחר בחירת הגודל הריצוי וקיבוע השמשיה, ניתן לכוון את הזווית של באמצעות מפרק הממוקם סמוך לראשה. שלדת השמשיה עשויה פלדת אל חלד, והחומר – תרכובת של אלומיניום, חוסם 100% מקרינת השמש. כיסי אוויר הממוקמים לכל קוטרה, מאפשרים לרוח לעבור דרכה ולא לזעזע אותה, כך שחווית ההצללה במקרה הזה, מושלמת ומצריכה מ"המרכיב" מינימום מאמץ וזמן. כל הכבודה זהו, אגב, שוקלת פחות משלושה ק"ג.

כמה: $40. להשיג כאן.

תגובות (0)
הוסף תגובה