איילת זורר גונבת את ההצגה מכוכבות הוליווד

איילת זורר  – המלכה האמיתית

תשכחו מאן הת'אוואיי בתלבושת אשת החתול, עזבו אתכן מג'ניפר לורנס ב"אקס מן": מי שתגרום למיליוני חנונים ברחבי העולם להזיל ריר בקרוב היא לא אחרת מאיילת זורר שלנו, שכבשה השבוע פסגה נוספת בקריירה ההוליוודית שלה – ועל הדרך גם עשתה לנו כבוד על השטיח האדום.

 

עוד ב-Onlife:

 

זורר, למקרה שנרדמתן מתחת לסלע בשנתיים האחרונות, מככבת בעיבוד החדש לקורותיו של סופרמן, "איש הפלדה". היא מגלמת שם את לארה לור-ואן, אימו הביולוגית של גיבור העל המפורסם בעולם, לצידו של ראסל קרואו. השבוע, הגיעה איילת זורר לפרמיירה העולמית של הסרט בניו יורק, והצליחה לעשות שם את הבלתי אפשרי: לגנוב את ההצגה על השטיח האדום מכל כוכבות הסרט, ביניהן גם איימי אדאמס, הלוא היא לואיס ליין החדשה.

 

צילום מסך, איילת זורר בפרמיירה של "איש הפלדה" בניו יורק

 

זה לא היה קל, אבל אין ספק שזורר לקחה בהליכה את התחרות הזו. מול שמלת הסטרפלס השחורה היפה – אך לא מספיק מיוחדת – של נינה ריצ'י שלבשה אדאמס, השחקנית הישראלית נצצה על השטיח בשמלה כסופה וסקסית של ארמאני (שהיא גם סיפרה בראיון שהיא קיבלה ממנו במתנה. שווה). הגוון המטאלי ה"קר" של השמלה עמד בניגוד מרהיב לשטיח האדום כמו גם ליופי האקזוטי של זורר (שאנחנו אולי קוראים לה "נסיכת הקרח" אבל נתפסת בהוליווד כאישה עם דם חם מהמזרח התיכון הסוער).

 

איימי אדמס, תאכלי אבק (רויטרס)

 

בכלל, הופעותיה של איילת זורר על השטיחים האדומים בהוליווד בשנים האחרונות מסבות לנו גאווה רבה ועושות לנו נעים בלב. להבדיל מכוכבות אחרות שנוטות להתפרע בפרמיירות, ההופעה של איילת זורר תמיד נקיה, קלאסית, ומשדרת אצילות שלא ניתן להשיג גם עם מיליוני דולרים. גם בפרמיירה שהתקיימה השבוע, הוכיחה זורר שממש כמו לאמא של סופרמן, גם לה יש כוחות על – היא מצליחה להיראות דרמטית, ולגנוב את כל תשומת הלב, בלי לחולל יותר מדי דרמה.

 

ג'ואן ריברס מתבאסת: אי אפשר לרדת על אנג'לינה ג'ולי יותר

הנשים המפורסמות והיפות בעולם חרדות מפניה, גורלותיהם של סטייליסטים ומעצבי אופנה נקבעים על פיה ומנתחים פלסטיים סוגדים לה: ג'ואן ריברס, האישה והפה הענק, חגגה השבוע יומולדת שמונים. האם ציון הדרך הזה יגרום לה להאט את הקצב? הצחקתם אותה.

 

ריברס היהודייה סללה דרך לקומיקאיות רבות כשהוכיחה שקומדיה נשית לא מיועדת לנשים בלבד. אבל בשנים האחרונות היא התפרסמה בעיקר בגלל תפקידה ככתבת השטיח האדום של ערוץ "E!" ומנחת "משטרת האופנה", ג'וב שאפשר לה לפתוח ג'ורה מטונפת על כל המפורסמים, מלינדזי לוהן ועד קייט מידלטון. לשמוע את ריברס מצווחת בחוסר טאקט בפאנל משעשע כמעט כמו לצפות בקולגות הדיפלומטיים שלה משתנקים בכל פעם שהיא משתלחת ללא רחמים בעוד כוכב אומלל.

 

ג'ואן ריברס: הפה שכל הוליווד מפחדת ממנו. צילום: Shutterstock

 

כך, למשל, בחרה השבוע ריברס להתמרמר על העובדה שלא תוכל להתבדח יותר על חשבונה של אנג'לינה ג'ולי בתוכנית, מאז שכוכבת הקולנוע הפכה לקדושה אחרי שעברה כריתת שד כפולה. "זה כל כך מעצבן. הכלבה המטומטמת הזו. שפתי הוואגינה הענקיות והמטופשות האלה, ואני לא יכולה לומר כלום", התלוננה ג'ואן.

 

כן, כנראה שגם בגיל שמונים ג'ואן ריברס לא מתכוונת להיכנע לתכתיבים ולהתנהג כמו קשישה חביבה, להיפך – אין ספק שהקומיקאית הוותיקה מנצלת היטב את גילה כדי לחמוק מביקורת על התבטאויותיה החריפות. אבל סוד הקסם שלה לא טמון ביכולת שלה לצחוק על אחרים, אלא דווקא בהומור העצמי המשובח שלה. כי אחרי הכל, מה נותר עוד להגיד למי שאמרה על עצמה: "עברתי כל כך הרבה ניתוחים פלסטיים, שכשאמות יתרמו את גופתי ל'טאפרוור'".

 

דבי רואו נלחמת על כבודה של בתה שניסתה להתאבד

משפחת ג'קסון המעורערת ממילא ספגה בשבוע שעבר מהלומה נוספת כשבתו של אליל הפופ, מייקל ג'קסון המנוח, פריס, ניסתה לשים קץ לחייה. הנערה בת ה-15 הובהלה לבית החולים עם חתכים בפרקי ידיה ומנת יתר של תרופות בגופה, אבל ניצלה בזמן וכעת היא מאושפזת במצב טוב.

 

אבל, בעוד שהזרקור התקשורתי והלשונות המצקצקות הופנו אוטומטית לעבר בני משפחת ג'קסון, פריס זכתה להגנה ממקור בלתי צפוי. דבי רואו, האחות הדרמטולוגית שטיפלה במייקל ג'קסון, נישאה לו וילדה שניים מילדיו, פרסמה השבוע פוסט לוחמני במיוחד בעמוד הפייסבוק שלה בנוגע לבתה: "לכל הפפראצי שממתינים מחוץ לחווה שלי – הסייחה שלי עדיין חיה ונאבקת על חייה. לא שאכפת לכם. אתם הרי רק רוצים לראות את ההרס שלכם נושא פירות. ולכל מי שאורב כמו עוף דורס במטרה לתקוף את ילדיי בכל דרך אפשרית – אתם יכולים ללכת לעזאזל".

 

דבי רואו – כמו לביאה שנלחמת על הגורים שלה. צילום: רויטרס

 

ההתלהמות הזו, שמגיעה שנים אחרי שרואו ויתרה על זכויותיה כאם ונפרדה מילדיה פרינס ופריס, אינה מקרית כלל וכלל. רואו חידשה את הקשר עם בתה המתבגרת בחודש האחרון והשתיים אף בילו את יום הולדתה של פריס יחד. אלא שהחום האימהי שקיבלה פריס אחרי כל השנים הללו לא הצליח למנוע ממנה לנסות לשים קץ לחייה, ומקורות טענו כי מאז מות אביה היא נזקקה ל"אהבה ללא תנאים". רואו, מצידה, הרגישה ככל הנראה אשמה חלקית במצבה של ג'קסון וכשנתקלה בצלמים התנהגה כמו לביאה זועמת ותקפה לכל עבר.

 

תגידו מה שתגידו על תפקודה של דבי רואו כאם, אבל למראית עין ניכר שהיא אחת מהאנשים המעטים בחייה של פריס שלא פועלים ממניעים כלכליים ואינטרסנטיים. דווקא ההתקרבות הפתאומית לבתה אחרי כל השנים הללו עלולה לסכן את השלווה שמצאה לה בשנים האחרונות ולגרור אותה אל הקלחת והתככים של משפחת ג'קסון, אבל אם לשפוט על פי תגובתה במקרה הזה – היא מוכנה לשלם מחיר כבד כדי להגן על הילדים שלה.

תגובות (0)
הוסף תגובה