קייט מוס מצטלמת בעירום לשער של פלייבוי לכבוד יומולדת 40

טיילור סוויפט מתבגרת

המוזיקה של טיילור סוויפט היא אולי לא כוס התה של כולנו, אבל הסטייל שלה נחשב לקונצנזוס בקרב המבקרים. נסיכת הקאנטרי האמריקנית היא אורחת קבועה ברשימת "המתלבשות הטובות ביותר" במדורי האופנה, בעיקר בזכות הפריטים החמודים שהיא לובשת גם כשהיא סתם יוצאת לטייל עם הכלב. שמלות פיפטיז צבעוניות, שילובים של צבע והדפסים בשחור לבן וכמובן נצנצים וגליטרים לרוב, כמיטב המסורת בז'אנר.

 

עוד באון לייף:

 

אבל נראה שלאחרונה, סוויפט הולכת וזונחת את האאוטפיטים ה"חמודים" לטובת לוק מתוחכם ובוגר יותר. היא אמנם רק בת 23, אבל מי שהפכה לקולו של דור שלם של מתבגרות נטושות ושבורות לב, רוצה כעת לשחק במגרש של הגדולים.

 

טיילור סוויפט עושה מהפך אופנתי. משמאל: לפני. מימין: אחרי

צילום: shutterstock

 

הדוגמא האחרונה לכך היא השמלה שסוויפט בחרה לטקס פרסי המוזיקה בטורונטו בתחילת השבוע – שמלת מיני לבנה של הרווה לז'ה, עם פסים שחורים גיאומטריים וטרנדיים שהדגישו את גזרתה. היא השלימה את ההופעה הזו עם סנדלים שחורים ותיק של כריסטיאן לובוטין וליפסטיק אדום וסקסי.

 

אם לשפוט על פי הבחירות האופנתיות של טיילור בעבר, ניכר שהשינוי הזה נועד למכור אותה לקהל בוגר ומתוחכם יותר, כזה שלא יתרשם משמלות פרחוניות מתוקות. אבל כבר זכינו לראות את התהליך הזה קורה אצל הרבה כוכבות צעירות אחרות, ולפעמים החלפת המלתחה היא סימפטום לשינוי עמוק יותר – כזה שבסופו של דבר יהפוך את טיילור מנערת פופ סכרינית לאמנית אמיתית. האם הסוויפט הזה יצליח לה? בינתיים הוא בעיקר מאוד פוטוגני.

 

 

ברברה סטרייסנד מבקרת

הביקור המתוקשר והמיוחל של ברברה סטרייסנד השבוע בארץ גרם לנו להרגיש קצת כמו ילדות שמחכות בהתרגשות ובחרדה לביקור של הדודה המפורסמת מאמריקה. הבית נקי, המים בקומקום כבר רתחו ועוגיות החמאה ממתינות לה, רק שתבוא.

 

אלא שבניגוד לדודה החביבה שציפינו לפגוש, סטרייסנד (71) לא הסתפקה בנשיקות על שתי הלחיים ובחלוקת מתנות. היא הגיעה לארץ לבקר, תרתי משמע, ואת הביקורת שלה היא השמיעה בטקס קבלת תואר ד"ר של כבוד מהאוניברסיטה העברית בירושלים:

 

"מטריד לקרוא כיצד נשים בישראל נאלצות לשבת במושבים האחוריים באוטובוס, או על כך שמשליכים לעברן כסאות מתכת כשהן מנסות להתפלל בשלווה ובהתאם לחוק, או על כך שנאסר על נשים לשיר בטקסים ציבוריים", אמרה הזמרת, שגילמה ב"ינטל" אישה שמתחזה לגבר כדי ללמוד תורה. "אני יודעת שהפתרונות הם לא פשוטים, והם לא פשוטים גם בארצות הברית, בה נשים עדיין משתכרות 20 אחוז פחות מגברים, אבל לשתוק מול עוולות כאלה, זה כמו להשלים איתן. לכן אני לא מפסיקה לשאול: למה?".

 

ברברה סטרייסנד: הדודה מאמריקה שמצביעה על הפגמים האמיתיים

צילום: shutterstock

 

ה"למה" הביקורתי של סטרייסנד עדיין מהדהד – וימשיך להדהד גם מעל לקולה בזמן שתופיע בבלומפילד בסוף השבוע – בעיקר בגלל שניסינו להדחיק אותו בעשרות השנים האחרונות. נכון, מחינו נגד הדרת נשים בכותל, באוטובוסים, בהופעות ציבוריות, אבל הקול הזה הלך וגווע בסופו של דבר מול הסטטוס קוו שכבר למדנו לקבל בשתיקה. והנה מגיעה הדודה מאמריקה עם הפה הגדול ומציבה לנו מראה מול הפנים – כן, ככה אתם נראים ב-2013 בעיני העולם. אולי יש לכם "ווייז" ואיילת זורר וחגיגת יומולדת לנשיא שעלתה 11 מיליון שקל, אבל בסופו של יום אתם עדיין הדודנים ההיל-ביליס מהכפר, שלא מצליחים לוותר על ההרגלים הפרימיטיביים. ותכל'ס – אתם די עושים פדיחות למשפוחה.

 

קייט מוס לא עוצרת

איך אתן חגגתן את יום ההולדת העגול האחרון שלכן? כנראה שלא באותה דרך שבה בחרה קייט מוס לחגוג את שלה. אם להאמין לדיווחים ב"ניו יורק פוסט", קייט מוס תופיע בעירום על שער "פלייבוי" בגיליון ינואר, שיציין לא רק את יום הולדתה הארבעים אלא גם את חגיגות 60 השנה למגזין. כל הסיפור הזה בכלל נשמר בסוד, אבל מעצב השיער של מוס חשף בטעות שהצילומים הללו כבר נערכו, ומזל – כי מי יודע מה עלול לקרות לגוף המפורסם שלה בחצי השנה הקרובה.

 

קייט מוס – אין בעיה להצטלם בעירום. גם סתם בשביל הכיף

צילום: Shutterstock

 

העובדה שמוס החליטה לחשוף את גופה לכבוד חגיגות הארבעים שלה היא לא ממש חדשות. דוגמנית העל הבריטית הרי מצטלמת בעירום כבר שנים, ולאחרונה עשתה זאת בצילומים למגזין "V" ולקמפיין לקרם שיזוף. האמת? היא עושה זאת גם בכל חופשת קיץ, כשהיא בוחרת להשתזף טופלס בלי לחשבן למצלמות הפפראצי סביבה.

 

דווקא שיתוף הפעולה עם "פלייבוי" הוא זה שמפתיע כאן. מוס היא לא הסלבריטאית הראשונה שתככב על דפי המגזין אחרי גיל ארבעים – קדמו לה פמלה אנדרסון, שעשתה זאת בגיל 43, ג'ני מקארת'י (40), פארה פוסט (50) וננסי סינטרה (54) – אבל היא גם ממש לא הבחירה המתבקשת של יו הפנר. מי שהתפרסמה בשעתה בזכות קמפיין ל"קלווין קליין" וטבעה את המושג "הירואין שיק", אמנם הוסיפה למשקלה אי אילו קילוגרמים, אבל עדיין רחוקה מלהיראות כמו בובות הברבי המנותחות והשופעות של הף.

 

מימין: שער של פמלה אנדרסן לפלייבוי בגיל 43. משמאל: תמונה אופיינית של קייט מוס 

לא בדיוק כוס התה של פלייבוי

 

ואולי זה בעצם ה"תיקון" של מוס, שהואשמה לא פעם בכך שתרמה להנצחת הרזון והפיכתו של דור שלם של נערות לאנורקטיות ובולימיות. עשרים שנה אחרי שכיכבה באותו קמפיין של "קלווין קליין" היא הופכת למודל להשראה עבור נשים בנות 40 פלוס בכל העולם, שבחרו לא לעבור ניתוחים פלסטיים ולהגדיל את החזה והישבן כדי להיראות צעירות וסקסיות יותר. אולי, לכבוד פתיחת העשור החמישי בחייה, קייט החליטה להעניק להן את המתנה הזו.

תגובות (0)
הוסף תגובה