חזיה לכל מידה. 5 הפריטים של השבוע

1. טי שירט של Peekaboo T-Shirt

Peekaboo T-Shirt הוא ללא ספק המותג הכי חם היום בשוק האופנה הישראלית. מדובר במותג שנולד מתשוקה לחבר בין אופנה עילית לבין אופנת קז'ואל בסיסית באמצעות חולצות עם ציטוטים מעולם האופנה וסיסמאות חצופות, המהוות מעין הומאג' למעצבי העל ותעשיית האופנה, שגרמו אפילו לבר רפאלי להתאהב.

 

מה שהלחיץ אותנו בהתחלה הייתה העובדה כי עבור נשים קיימות גזרות ONE SIZE בלבד (והרי ברור כי מדובר בעובדה קצת בעייתית) אבל כפי שבעלות המותג מצהירות, מדובר בגזרת פטנט והיא מתאימה למבני גוף שונים בטווח רחב של מידות והיקפים.

 

אנחנו יצאנו לבדוק והאמת שהחולצה באמת נראית טוב גם על נשים במידה L.

 

חולצה של פיקבו. מחיר: 190 שקל. ניתן להשיג באתר

 

 

2. חזיה בהתאמה אישית

לכל מי מתלוננת שכנפי החזייה מוציאות לה "צמיגים" בצדי הגוף – מצאנו חזייה מעולה שיודעת לאסוף ולארוז את הגוף מכל כיוון אפשרי, וכבונוס, היא גם בצבע אדום סופר סקסי.

 

מדובר בחזיה מושלמת לנשים בעלות חזה גדול במיוחד. באופן כללי, החנות "נועה חנות חזיות בהתאמה אישית", מוקדשת לנשים בעלות מידות חזה לא שגרתיות, ונעשית בה התאמת חזיות לגוף באופן אישי (אך לא מעיק) ובצורה הכי מדוייקת שאפשר. 

 

טווח מידות: היקפים 65-120  וקאפים בכל המידות. אזהרה קטנה: מדובר בחזיות שמיועדות למי שאוהבת "הרבה" חזייה (כלומר, יש הרבה בד. לא יהיה פה פוש-אפ חושפני).

 

חזיה בהתאמה אישית. מחיר: 385 שקל. לעמוד הפייסבוק

 

 

3. תליון של מיכל נגרין כתרומה לבית השנטי

אין דבר טוב יותר משופינג שמשלב מעשים טובים. לאחרונה התחדש בית השנטי בלוגו חדש, המורכב מאוסף של סמלים שכל אחד מהם מייצג ערך בו דוגל הבית, כאשר כל הסמלים יחד מרכיבים צורה של בית.

 

המעצבת מיכל נגרין השיקה קולקציית במהדורה מוגבלת של חמישה תליונים המעוצבים בצורת חמישה מסמלי הלוגו – כל תליון מסמל את אחד מהערכים בהם דוגל בית השנטי, על מנת להעניק לבני הנוער תחושת מסוגלות, מיצוי והגשמה עצמית. תליון לב – מסמל אהבה, תליון פרפר – מסמל מעוף וטרנספורמציה, תליון בצורת עיגול – מסמל אמונה שלמה, תליון בצורת פרח – מסמל פריחה ושגשוג ותליון בצורת כוכב – מסמל ישראליות.

 

תליוני "בית השנטי" מבית מיכל נגרין יימכרו במחיר 99 שקל כאשר 20 שקל מתוך כל מכירה, יועברו לתרומה עבור בית השנטי. אנחנו כבר רכשנו את תליון העיגול כי אנחנו בעד אמונה וחשיבה חיובית. מה הסמל שלכן?

 

תליוני בית השנטי. מחיר: 99 שקל

 

 

4. חולצה צבעונית של עונות

אחת הבעיות עם מותגי מידות גדולות בארץ היא המחירים הגבוהים יחסית לרשתות אופנה רגילות. זו הסיבה שמבצעי סוף עונה הם הזדמנות מצוינת לחגוג ולרכוש כמה שיותר פריטים, במחירים הגיוניים.

 

כך לדוגמא, מצאנו את החולצה המרעננת הזו שגם מתאפיינת בצבעוניות מפתיעה (לעומת ה"אוהלים" שחורים ומשעממים שכבר התרגלנו לראות בחנויות מהסוג הזה וגם מוצעת עכשיו במחיר מעולה של 99 שקל במקום 279. החולצה מבד סאטן תתאים למראה ערב  אלגנטי בשילוב של מכנסים מחוייטים, אבל גם תשתלב נהדר עם ג'ינס למראה קז'ואל לא מחייב.

חולצה של עונות ב-100 שקל במקום 280

 

 

5. מכנסי ברמודה של "אלף אלף"

לכל מי שהתייאשה מלחפש מכנסיים קצרים הגיוניים לקיץ (כי רוב הדגמים המוצעים ברשתות האופנה מכסים באורכם בקושי את הישבן) – הנה מכנסיים באורך מושלם שבאמת מיועדים למגוון רחב של גילאים ומידות של נשים.

 

בלי קשר לצניעות, אורך מכנסי הברמודה הוא ללא ספק הכי נכון ונוטף שיק לעונה, וחבל שברשתות האופנה לא השכילו להפנים זאת עדיין. אגב, בדגם הזה שמצאנו ב"אלף אלף" יש גומי בגב, מה שהופך אותו לנוח בצורה בלתי רגילה.

 

ניתן להשיג בחנות המותג ברוחמה 9, יפו/ אשתורי הפרחי 9, תל אביב.

 

מכנסי ברמודה של אלף אלף. מחיר: 470 שקל

תגובות (0)
הוסף תגובה