לישון בשטח ולהרגיש בבית

קצת לפני שהטמפרטורות מזנקות והחום והלחות של אוגוסט גורמים לנו להישאר במזגן ולא להוציא את האף החוצה , זה הזמן לצאת לקמפינג. אין כמו שינה באוהל לחיבור משפחתי ויצירת חויות שגדושות בטבע ושיתוף אמיתי.

 

ברשתות החנויות שמתמחות בציוד לטיולים בארץ ובעולם יש מבחר אינסופי של אביזרים שונים שעשויים להפוך יציאה שלכם מהבית למפנקת. המבחר עצום וטווח המחירים רחב ולכן מומלץ לעשות סקר קצר ברשת ולמצוא את המוצרים המתאימים לדרישות המשפחתיות ואת המחירים האטרקטיבים והמשתלמים ביותר בשבילכם.

 

הצורך הבסיסי בקמפינג הוא אוהל ראוי. צאו מנקודת הנחה שכאשר כתוב שהאוהל מיועד ל 4 אנשים, אז סביר להניח שתיאלצו לחמם אחד את השני בלילה ולוא דווקא מרצון, אלא פשוט מצפיפות. אם אתם משפחה של 5 נפשות , כדי ומומלץ, אם המקום ברכב מאפשר וגם התקציב לרכוש אוהל המיועד ל- 8 אנשים ומעלה. אוהל מוצלח ומפנק שכזה הוא אוהל של חברת coleman ל- 9 אנשים- באוהל יש חלוקה לשני חלקים, לשמירת פרטיות או ל 2 משפחות חברים שמבקשות לטייל יחד. לכל חלק יש דלת משלו. הוא גבוה, רחב ואין צורך להצטופף, יש מקום לכולם.

 

 

מחיר: כרגע בהנחה, פחות מ- 200$ ללא משלוח.

 

אפשרות נוספת למי שמבקש לשלב את האפשרויות שיש לרכב שלו עם לינה בשטח, אוהל של CampRight המיועד ל-  6 אנשים ומתחבר לרכבים שונים. האפשרות הזאת מיועדת במיוחד לאנשים שמתקשים לישון על האדמה מסיבות שונות. ובאותה הזדמנות באוהל הזה לא תאלצו לצאת כדי להביא משהו ששכחתם באוטו.

 

 

מחיר: כ- 300 $ ללא משלוח.

 

ועל מה ישנים? אם אתם רוצים להרגיש בבית ואין לכם שום רצון להתחבר לטבע גם במהלך השינה, תפנקו את עצמכם במזרן המתנפח הזה שאליו מחובר שק שינה זוגי. אם אתם חובבי קריאה, אז יש גם מקום מיוחד לספר בצדי המזרן.

 

 

מחיר:כ 50 $ ללא משלוח.

 

אפשרות נוספת , מזרן יחיד מתנפח המכיל כבר משאבה ושק שינה של חברת intex. המזרן מתקפל לתיק נשיאה והניפוח מהיר וקל.

מחיר:  389 ש"ח

 

 

מי שרוצה בכל זאת להרגיש את האדמה ולהתחבר לטבע אבל לא רוצה לוותר על שינה משותפת, האפשרות הזאת יכולה להתאים. שק שינה זוגי ומפנק. שיכול להתחבר אבל גם להפרד לשני שקי שינה נפרדים. כל אחד והפינוק שלו..

 

מחיר: 219 ש"ח

 

אבל מה, תכנסו למיטה המפנקת מלוכלכים ? מה פתאום, כאשר מפנקים, מפנקים עד הסוף! מקלחת סולארית רב פעמית היא פתרון מושלם. אומנם צריך חיבור לנקודת מים, אבל ברגע שמצאתם מובטחת לכם מקלחת נעימה וחמימה. 5 דקות בלבד לחימום המים.

 

 

מחיר: 177 $ ללא משלוח.

 

ומי שבכל זאת לא בטוח שיהיה חיבור למים, האפשרות הזאת של מקלחת שדה יכולה לספק לו מקלחת חמימה לעת. אומנם מדובר בשקית חד פעמית בשילוב ברז, אבל המחיר אטרקטיבי. הצבע השחור של השקית מבטיח שהמים יתחממו עד שתגיע שעת המקלחת.

מחיר: 89 ש"ח

 

ומה עם אוכל , שוב פעם קופסאות שימורים ופיתות? אם אתם כבר ישנים על מזרן באוהל מפנק, עם ה- campchef תוכלו גם ליהנות מריח של לחם טרי על הבוקר ולייצר ארוחה ממש כמו במטבח בבית. מדובר בתנור בעל כישורי אפייה מרשימים שמעליו שתי להבות גז, לטיגון, חימום ובישול. הוא שוקל 32 קילו, קטן, נייד וקומפקטי, ניתן לקחת אותו לכל מקום. עם חיבור לפחית קטנה של גז פרופן איתה מובטחים לכם 5 שעות של בישול , פינוק כבר אמרנו?

מחיר: דרך אמזון 177 $ ללא משלוח, דרך החברה עצמה, יותר.

 

אחת הסיבות שאנשים רבים נמנעים לצאת לטבע הם החרקים. יתושים שעתידים להציק במשך שעות ולהשאיר סמנים ארוכי טווח על הגוף לא ממש עושים לנו את זה. המכשיר הזה מבטיח הגנה מיתושים, כמו כילה גדולה בלתי נראת שנפרסת על כל המשפחה.ה- Terminix AllClear פועל עם שתי בטריות ומפזר בטכנולוגיה של דיפוזיה, פעפוע בעברית, של תערובת בוטנית המורכבת מעשב לימון, קינמון, מנטה ושמן גרניום.

כל מילוי מספק הגנה של 18 שעות.

ללא חומרים כימיים וללא ריסוס.

 

מחיר: 22 $ למכשיר ולאריזה של 2 טבליות מילוי.

 

עם כל הכבוד לטבע, קשה לדמיין שלושה ימים או יותר בלי שימוש כזה או אחר בטלפון החכם או במחשב הנייד.

אז לכל אלה שחייבים לעדכן סטטוס בפייסבוק או כאלה שחייבים לענות למייל מהעבודה, יש פתרון שהוא שילוב של גאווה ישראלית וגם ידידותי לסביבה – מטען סולארי למחשב נייד וטלפונים בפיתוח ותכנון של חברה ישראלית.

 

 

מחיר: 816 ש"ח כולל משלוח.

 

למי שהסכום קצת יקר עבורו, יש גם פתרונות אחרים הנעים בין עשרות עד מאות שקלים. ההבדלים ביניהם הם משך הטעינה הנדרש, כמות האנרגיה שהם מייצרים ועמידותם.

אז אפשר לצאת לשטח ולהתפנק והסימן הכי טוב שנהניתם הוא שאתם מצטערים לחזור הביתה. מהרו, לפני שהטמפרטורות עולות.

תגובות (0)
הוסף תגובה