תחתונים נוחים ותכשיטים לא קיטשיים: 5 פריטים לט"ו באב

בהשראת ט"ו באב שיגיע עלינו לטובה, החלטנו לצאת השבוע ולחפש חמישה פריטים קצת אחרים: חמש מתנות שכל אישה הייתה שמחה לקבל מבן הזוג או לפנק את עצמה.

 

אז השארנו את הלבבות האדומים בצד ובחרנו בשבילך חמישה פריטים מנצחים ופרקטים מבלי לוותר על השיק. החל מהאוזניות הכי מתוקות, התכשיטים המקוריים ואפילו הלבשה תחתונה שלא מתיישבת על המשבצת הרגילה.

 

1. אוזניותpioneer  בעיצוב דובדבן

 

אוזניות בצורת דובדבן. מחיר: 148 שקל

 

לכל מי שסולדת מ"פסטיבל הלבבות האדומים" שמציפים את החנויות לקראת ט"ו באב, אבל בכל זאת לא תתנגד לקבל מתנה מתוקה, הנה הפתרון המושלם: אוזניות מעולות באיכות שמיעה לא מתפשרת ובעיצוב הכי חמוד שיש.

 

האוזניות הקטנטנות יכולות ללוות אותך לכל מקום ובלי לתפוס הרבה מקום בתיק, ואפשר לשלוף אותן בכל רגע שמתחשק לשמוע קצת מוזיקה מבלי לוותר על הסטייל. מתנה פרקטית ומקורית.

 

 

2. תחתוניTOUCH  ללא תפרים במידות גדולות

תחתונים ללא תפרים של דלתא, מחיר: 70 שקל

 

אי אפשר לדבר על ט"ו באב בלי לדבר על הלבשה תחתונה, אבל בעולם בו הלבשה תחתונה מסתיימת במידה L (שהיא מידה שמתאימה לנשים ששוקלות 70 קילו לכל היותר), מה אמורות לעשות שאר הנשים?

 

בחברת דלתא הרימו את הכפפה והוציאו לאחרונה ליין הלבשה תחתונה במידות גדולות שמתאים לכל הנשים – באמת בכל המידות. אז נכון, לא מדובר בחוטיני סקסי כמו שמנסים למכור לנו בכל מקום, אבל בינינו, זה הכי נוח שיש.

 

 

3. שרשרת הרוכסנים של OSHI

 

שרשרת של אושרת נתן. מחיר: 440 שקל

 

מי צריכה זהב ויהלומים כשמעצבת מוכשרת כמו אושרת נתן מצליחה לחולל פלאים בחומר פשוט כמו ריץ' רץ'?

 

השבוע נתקלנו בקולקציה המיוחדת שלה, שכולה עשויה מרוכסנים שפורקו וחוברו מחדש לכדי חומר חדש ומקורי. בקולקציה היא משלבת עור בגוונים שונים והתכשיטים מגיעים במתכות כסף או ציפוי זהב. מדובר באקססורי מיוחד, מקורי ומומלץ ביותר.

 

ניתן להשיג את השרשרת ב-MADEO, רח' פנחס 13 ת"א. לעמוד הפייסבוק של OSHI.

 

 

4. שמלה של גרי וובר ב-50% הנחה

 

שמלה של גרי וובר. מחיר: 545 במקום 1095 שקל

 

אין מה לעשות, שמלה היא סוג של מאסט ברשימת המתנות שאנחנו רוצות לקבל בט"ו באב, אבל אם כבר קונים שמלה, אש שתהיה באמת איכותית וקלאסית.

 

השמלה של ג'רי וובר עונה על הדרישות: ההדפס הפרחוני טרנדי, אבל שלא ייצא מהאופנה לעוד שנים ארוכות, הצבעים נמצאים על הסקאלה הרצויה מיום רומנטי כ"כ והכי חשוב – בעלת גזרה מחמיאה במיוחד, שתהלום את רוב הנשים במנעד גילאים רחב.

 

המכשול היחיד הוא המחיר הגבוה (שאומנם מצדיק את האיכות אבל לא מתאים לכל כיס) ולכן, ברגע שהשמלה נכנסה לסייל של 50% הנחה – מיד הכנסנו אותה לרשימה שלנו.

 

 

5. טבעת זהב של המעצבים Yaarit and Kristin 

 

טבעת LOVE מזהב. מחיר: 1150 שקל

 

אי אפשר בלי קצת קיטש רומנטי לסיום: טבעת בדגםlove  החובקת את האצבע, שיכולה לשמש כטבעת חברות בין אוהבים או אפילו כקמע לאהבה שאת מאחלת לעצמך.

 

במבט ראשון לא מבינים מה כתוב, רק העונדת יודעת, אבל האמת, זה בדיוק מה שקסם לנו כל-כך.

 

ניתן להשיג ברחוב חברת ש"ס 8 – נווה צדק, תל-אביב.

תגובות (0)
הוסף תגובה