היום יש לי פרפרים בבטן: איך עושים שינוי של 180 מעלות ונשארים בחיים

"הבנתי שהגיע הזמן שלי ללכת עם הייעוד שלי ועם מה שנכון עבורי. יש לי פרפרים בבטן שנותנים לי דרייב, והיום אני מבינה מה הרגישו האנשים סביבי במשרד הפרסום כל פעם שעלתה מודעה לאוויר. לא הרגשתי ככה אז, אבל היום, אני מאושרת".

 

ענת מליסדורף, אמא ל-3 ילדים, החליטה באמצע החיים לעצור את הכל, ולעשות שינוי של 180 מעלות. היא החליפה את המשרד שלה באחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, בחדר הלידה והפכה לדולה שמלווה יולדות לפני, במהלך ואחרי הלידה, ברגע הכי אינטימי בחייהן.

 

"כל שינוי הוא לא נוח" אומרת ענת, ומסבירה: "יש פחד משינוי כי אנחנו אוהבים את ההרגלים שלנו, והחששות הם בעיקר כלכליים. עוזבים מקום עבודה מסודר ועוברים להיות עצמאיים".

 

אבל עבור ענת, האפשרות להיות עם נשים ברגע הכי משמעותי של חייהן, שווה את הכל. "להפוך להורים זה מרגש, וזה לא משנה אם מדובר בלידה ראשונה או עשירית".

 

ענת פגשה השבוע את אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, לחגוג את יום השנה לשינוי הגדול של חייה, ראו כיצד היא עשתה זאת:

 

למרות התנאים הנוחים והאנשים איתם עבדה, החליטה ענת לעזוב הכל ולהגשים את חלומה מילדות. "מניסיוני האישי, אסור לוותר על החלום, ובשום אופן לא לתת לרגשות הפחד לעצור או אפילו לעכב אותך. תמיד חשבתי שהריון הוא חוויה מדהימה, אהבתי להקשיב לנשים בהריון, בגיל 10 כבר קניתי ספרי הריון ולידה, ועם השנים זה רק התעצם. הבנתי שאני רוצה ללכת עם היעוד שלי".

תגובות (0)
הוסף תגובה