איך נראה ריח?

איך נראה ריח? מותגי על כמו גוצ'י, קלואה ולנווין גילו בשנים האחרונות את פלטפורמת האינסטגרם והן דואגות להמטיר עלינו שפע של ויזואלים מפתים שיעבירו את רוח המותג.

אם בתחילת דרכה נחשבה אפליקציית אינסטגרם (רשת חברתית שבה ניתן לעלות תמונות ולחלוק אותה עם חברים) כמגמה טרנדית השמורה לצעירים בלבד, היום מתברר כי גם בתי האופנה הותיקים והיקרים ביותר בעולם רתמו אותה לשירותיהם.

 

אבל, בעוד שאנחנו מצלמים לרוב את כפות הרגליים שלנו, החתול השכונתי או את ארוחת הערב האחרונה, מותגי העל מקפידים ליצור ויז'ואלים מדויקים ויפיפיים שמתכתבים עם רוח המותג. אז עד שתגיע הטיסה שלכם, הנה כמה מותגים שכדאי לקבל מהם השראה:

 

1. גוצ'י

שם משתמש: Gucci

מספר עוקבים:678,542

מה אפשר לראות שם: סלברטיז והרבה. מתחשק לכם לראות את ביונסה בחליפה החדשה? לראות איך ג'ניפר לופז נראית מאחורי הקלעים? ולקינוח: ליידי גאגא כשהיא מאופרת "קלות".

 

אווירה:ג'וצי הוא מותג יוקרתי, נהנתי וסופר נשי שדורש תשומת לב של 360 מעלות. ברוח הבושם המוביל שלהם גוצ'י פלורה, מקפידים במותג כי כל התמונות שיעלו לרשת החברתית יחגגו את הנשיות הזו בצילומים עוצרי נשימה. נעליים שהורסות את הבריאות, אקססוריז מוגזמים ולהט איטלקי שמשאיר אחריו סימנים גם אחרי שגוצ'י יצאה מהחדר. בראבו!

 

 

 

2. ברברי

שם משתמש: Burberry

מספר עוקבים: 863,494

מה אפשר לראות שם:המותג הבריטי שיחגוג בקרוב 160 שנה להיווסדו התגלה מחדש על ידי פאשניסטיות צעירות ולהוטות. בעמוד תוכלו לראות בעיקר תמונות לא מרוטשות של הפרזנטורית קארה דלווין (היא עדיין מהממת) אבל גם צילומים שווים של פריטים שלא שוחררו לקהל הרחב ותיעוד בלייב ממסיבות ההשקה המפורסמות של המותג שלא ניתן להשיג אליהן הזמנה.

 

אווירה: בברברי גאים במוצא הבריטי שלהם ובמסורת ארוכת השנים מה שבא לידי ביטוי בתיעוד כמעט אובססיבי של לונדון המודרנית מזוויות צילום מאתגרות. המותג, שערך שינוי תדמית רדיקלי בשנים האחרונות והפך למותג האהוב על ידי it girlsבממלכה המאוחדת מנפיקים תמונות סופר מגניבות עם קריצה לתרבות הפאנק ולמשפחת המלוכה (שברברי נחשבים לספקי המעילים הרשמיים של המלכה ובני משפחתה). סנוביזם צונן, אבל מהסוג שכל נערה תרצה לאמץ לעצמה. 

 

 

 

3. פראדה

שם משתמש: PRADA

מספר עוקבים: 102,604

מה אפשר לראות שם: למרות מספר העוקבים המרשים, העמוד של פראדה עדיין מחפש כיוון ואין בו כמות תמונות מרשימה כמו של המתחרים. מצד שני, התמונות שמופיעות בעמוד שוות את הציפייה. היצירות של מיוצ'ה פראדה נראות במרחק נגיעה עם פרשנות אישית מצד צלמים ועובדי החברה שמקפידים לעדכן את העמוד.

 

אווירה:פראדה מאמינה באישה המודרנית, הקרייריסטית והעצמאית שרוצה פריט שהוא גם נוח וגם סקסי. הצילומים של המותג באינסטגרם תמיד מלווים בקריצה קלילה של חוש הומור מודע לעצמו, אבל גם בסטייל מהודק ומחמיא שלא משאיר מקום לטעויות. בקיצור: שלמות. 

 

 

 

4. טום פורד

שם משתמש: tommford

מספר עוקבים: 30,191

מה אפשר לראות שם: הסטייל הפרובוקטיבי של פורד לצד פולחן האישיות העצמי של המעצב בהחלט נוכחים בכל פריים שעולה לעמוד. צילומים מהבחור מנופשים שלו ברחבי העולם, חדרי מלון יוקרתיים, הסתחבקויות עם דניאל קרייג (פרזנטור וחבר קרוב) וצילומי נעליים לעייפה.

 

אווירה:סקסית, מפתה וקצת אפלה. כיאה אצל טום פורד, כל פריים מתוכנן לעילא (גם אם זה לא נראה ככה) וכל תו נבחר בקפידה. הפטיש על אקססוריז זוכה פה לטיפול ויזואלי מיוחד והבושם בלק אורכיד, אולי התגלמות החזון של פורד, זוכה פה לפריימים מפנקים במיוחד.

 

 

 

5. מארק ג'ייקובס

שם משתמש: marcjacobsintl

מספר עוקבים: 759,967

מה אפשר לראות שם: אולי אחד מחשבונות האינסטגרם הטובים ביותר שקיימים וכעדות יש לו את מספר העוקבים הגבוה ביותר. ג'ייקובס, גאון בתחומו, מחזיק צוות של עוזרים, צלמים וחברות שכל תפקידם הוא לעדכן את האינסטגרם. התוצאה היא מבחר אקלקטי של רגעי הווי בבית האופנה המפורסם לצד תיעוד מפורסמים, פריטים חדשים, עובדים בחנות, אופנת רחוב, צילומי טבע ועוד.

 

אווירה: הרוח הכיפית והשובבה של ג'ייקובס, הילד שלא דופק חשבון בעולם האופנה האמריקאי מנשבת מעל. אצל ג'ייקובס אין גבולות, אין חשש להשתמש בצבע וגם פריים נראה כמו מסיבה אחת גדולה. שווה להצטרף ולהתחיל לרקוד.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה