נשואה לגבר שצעיר ממני ב-20 שנה: ענת תורתי

"אני סבתא לשלושה נכדים, אמא לשני ילדים, ואישה לגבר מקסים ומהמם שצעיר ממני בכמה וכמה שנים. 20 שנה ליתר דיוק", כך אומרת ענת תורתי, בת 60, שמנהלת עסק לשמלות ערב וכלה עם בתה נעמה כבר 16 שנים.

 

כמו כל סיפור רומנטי טוב, גם סיפור האהבה בין ענת ובעלה התחיל באי הבנה. "הקשר בינינו התחיל כשהוא היה בשנות ה-20 לחייו. הוא עבד בעירייה, והחל לפקוד את העסק שלנו הרבה מעבר לנורמה. אני כמובן חשבתי שהוא בא בשביל בתי, שהיא יפהפייה אמיתית, והפצרתי בה להגיד לו שהיא עומדת להינשא וחבל שהוא יפתח סתם ציפיות". ענת מחייכת לעצמה כשהיא נזכרת כיצד בתה אמרה לה "אמא, אני מצטערת לאכזב אותך, אבל הוא בא אלייך, כדאי שתשימי לב".

 

וכך, היא מספרת, החל השינוי המשמעותי ביותר של חייה. "אנחנו מכירים כבר 12 שנים, ונשואים ארבע. היינו ידידים מאוד קרובים והפכנו בהדרגה מידידים לאוהבים. בעיניי זו הדרך הכי מומלצת, כי מכירים את כל הסיפורים אחד של השני ויודעים את כל האמת. בן הזוג שלי הוא בהחלט השינוי המשמעותי של חיי".

 

ענת פגשה השבוע את אפרת אצ'רקן, מאפרת לייף, לחגוג את השינוי הגדול של חייה, ראו כיצד היא עשתה זאת:

 

 

ענת תורתי יודעת שלמי שמסתכל מהצד, הזוגיות שלה יכולה להיראות אחרת, ועדיין, היא לא מנסה לשנות את הדרך בה אנשים רואים אותם. "אני לא אגיד לאף אחד מה לעשות, כל אחד עושה מה שמרגיש לו נכון, ומה שטוב לו בחדרי חדרים. אני יודעת שאנחנו זוג קצת מוזר, אבל מקסים".

 

וכששואלים את ענת מה יקרה אם היא חס וחלילה תמות לפניו, גם על זה, היא עונה בהומור אופייני "מקסימום חיים יחד 20 שנה, את תמותי לפניו והוא ימשיך את חייו עם אישה צעירה יותר… מה כבר יכול לקרות? אז אנחנו מלמעלה נדאג שהיא תהיה צעירה וחמודה."

תגובות (0)
הוסף תגובה