מבצעי סוף עונה: 10 הפריטים שאסור להשאיר בחנות

השלטים על מבצעי סוף עונה בחלונות הראווה מנסים למגנט אותנו להיכנס פנימה, ובאמת שאין זמן טוב יותר מסוף השבוע להסתובב ולרכוש מציאות חדשות. אבל הפער בין הפנטזיה למציאות הוא עדיין עצום, לצערנו: בין הרשתות שמבטיחות "עד 70 אחוזי הנחה" ובפועל מציעות גג 20 אחוזים, לבין האכזבה כשמגלים שהם הוציאו את כל הג'אנק (עודפים וסוג ב').

 

כדי למנוע את עוגמת הנפש של עוד צרכנית לא מרוצה, חיפשנו, ליקטנו ומצאנו 10 פריטים במבצעי סוף עונה, שהמחירים שלהם באמת נמצאים קרוב לרצפה, והופכים את הקניה להכרחית. איך לומר, לא תקני עכשיו – תתחרטי על כך כל העונה.

 

אלו הם 10 הפריטים שחייבים לקנות במכירות סוף העונה:

 

1. שמלת ג'ינס של לורד קיטש. מחיר: 110 שקל במקום 230

 

שמלה של לורד קיטש. צילום: מיכאל טופיול

 

יש כמה רשתות אופנה, שאולי לא נמצאות בסיבוב השופינג הקבוע שלנו, אבל מדי פעם, משהו כמו פעם בחודש-חודשיים ככה, אנחנו נכנסות לחנות ומתעדכנות במה שקורה על המדפים. כזו היא לורד קיטש.

 

לפחות פעם בעונה, יש להם הבלחות מצוינות של פריטי חובה, וכשמתחילים המבצעים – הם הופכים לעצירת חובה בסיבוב.

 

לשמלת הג'ינס של לורד קיטש יש גזרה מצוינת שמבליטה את המתניים (ומה צריך יותר כדי לשוות לעצמך מראה שעון חול?), רכיסת הכפתורים הכפולה מעניקה ללובשת אותה מראה מתוחכם, האורך מדויק והלוק הכללי נוטף שיק אירופאי.

 

 

2.נעליים של ג'פרי קמפבל. מחיר: 100 שקל במקום 800

 

נעליים של ג'פרי קמפבל באושר בוטיק. צילום: טל טרי

 

יודעת כל אישה שאי פעם הציצה בקטלוג של ג'פרי קמפבל – ובילתה את השעה שאחרי בעודה מריירת את עצמה למוות – עד כמה העיצובים המגניבים שלו הופכים כל רגל לחטובה וכל מראה למתוחכם במיוחד.

 

הבעיה היחידה (אם מתגברים על גובה העקב) היא המחיר. רוב הזמן, הנעליים של קמפבל עולות כמה מאות טובות של שקלים (ובמקרה הרע, דולרים), ולכן, כשגילינו שבאושר בוטיק מוכרים אותן (גם בצבע שחור) במאה שקל בלבד, מיהרנו כל עוד רוחנו בנו, בדרך לנעל המובטחת.

 

 

3. בגד ים של גוטקס. מחיר: 186 שקל במקום 250

 

בגד ים של FREE BY GOTTEX. צילום: מוטי פישביין

 

בגד הים הזה די מדבר בעד עצמו, לא? גם אם כבר קנית בגד ים אחד העונה, ובכלל, את לא טיפוס של מים – את עדיין חייבת לקנות את בגד הים הזה. 

 

מדובר באחד העיצובים הכי יפים שראינו השנה, השימוש בשחור-לבן הטרנדי, בשילוב עם הקשירה בצבע צהוב, הגזרה המחמיאה והאיכות של גוטקס – אין מה לעשות, כנראה את פשוט תהיי חייבת ללכת לים.

 

 

4. שמלה של רונן חן. מחיר: 190 שקל במקום 590

 

שמלה של רונן חן. צלם: אלון שפרנסקי

 

על העיצובים של רונן חן לא צריך להרחיב – אין מי שלא מכירה את הבגדים שלו, שעשויים מהחומרים הכי איכותיים, ולכן, כמעט תמיד, המחיר גם בהתאם. בגלל זה, את ההנחות שלו צריך לצוד עם פינצטה, וכשרואים משהו ראוי, להסתער כאילו אין מחר.

 

השמלה הזו של רונן חן, בצבע חול בהיר, שמתאים גם לסוף הקיץ וגם לסתיו, תפסה את עינינו עוד בתחילת העונה, אבל נתנו לה להתבשל על המדף. מהרגע שהמחיר ירד בצורה כ"כ דרסטית, ידענו שהכפלים הרכים קוראים לנו, והיא היתה חייבת להיות שלנו.

 

המלצה שלנו: לצוות עם נעליים בעלות נוכחות.

 

 

5. שמלה משובצת של ג'אמפ. מחיר: 90 שקל במקום 300

 

שמלה של ג'אמפ. צילום: שי יחזקאל

 

נכון, טרנד השחור-לבן אולי יצא לכן כבר מכל החורים, אבל אין מי שתגיד בפה מלא שהיא לא מתה עליו. מדובר באופציה קלאסית לכל פגישה ולכל אירוע, ועכשיו המחיר פשוט הופך את העסקה לעוד יותר משתלמת.

 

בנוסף, רשת ג'אמפ ידועה בטווח המידות הרחב שלה, ומאפשרת לנשים בכל הגדלים להתחדש בשמלה הורסת בפחות מ-100 שקל.

 

רק שימו לב – צוותו לשמלה חגורה צבעונית שתשבור את המראה המשובץ.

 

 

6. חצאית ג'ינס של H&O. מחיר: 30 שקל במקום 150

 

חצאית של H&O. צלם: טל טרי

 

המחיר די מדבר בעד עצמו, אבל אם אתם בכל זאת רוצות סיבה – מקומה של חצאית הג'ינס בארון של כל אחת מאיתנו הוא סוג של נתון ידוע וקבוע. מדובר בפריט על זמני שמתאים כל השנה, כל שנה. בין אם מצמידים לה גופיית סבא בקיץ או גרביונים עבים בחורף, את החצאית של H&O כל אישה צריכה בארון.

 

 

7. שמלת ביאנקה של נעמה בצלאל. מחיר: 324 שקל במקום 650

 

שמלה של נעמה בצלאל. צילום: ניר יפה

 

נעמה בצלאל היא אחת המעצבות הישראליות האהובות עלינו, אבל לעיתים המחירים שלה פשוט לא מאפשרים לנו לרכוש את הפריטים שמוצאים חן בעינינו. לכן, ברגע בו ניתן האות ונפתחת תקופת סוף העונה – אנחנו מסתערות על החנויות, ומחפשות כל דבר שכתוב עליו 50%.

 

כך מצאנו את שמלת ביאנקה המהממת, שמשדרת את הסגנון העדין של בצלאל בצורה הכי טובה שאפשר ומשלבת בין הסיסקטיז, והצבעים הכי נכונים ל-2013. והפפיון, אח הפפיון.

 

 

8. 3 זוגות נעלי בובה בסקופ ב-50 שקל

 

נעלי בובה של סקופ. צלם: שי יחזקאל

 

מצד אחד, אנחנו יודעות שלא מדובר בנעליים באיכות גבוהה (בלשון המעטה), מצד שני, 3 זוגות נעליים ב-50 שקל? כוסית ערק עולה יותר!

 

הנעליים אולי לא יחזיקו לכן לקיץ הבא, אבל הן לגמרי ישמשו אתכן בתקופת סוף הקיץ והסתיו הקרובה. קנינו.

 

 

9. תיק פפיטה של קרייזי ליין. מחיר: 50 שקל במקום 100

 

תיק של קרייזי ליין. צילום: שי נויברג

 

מודות, פפיטה היא הדוגמא האהובה עלינו, ואנחנו מוכנות לקבל אותה על כל פריט, אבל במיוחד על תיקים ונעליים.

 

התיק של קרייזי ליין קייצי, קליל, הרצועות שלו נוחות לסחיבה ובאורך מצוין, ובמחיר של 50 שקל – הוא פשוט שווה את הכמות שתחרשי עליו.

 

 

10. שמלת מקסי של סאקס. מחיר: 383 במקום 753

 

שמלה של סאקס. צילום: קובי מהגר

 

סאקס היא אחת מהחנויות האלה, שאנחנו תמיד עוברות לידן, ולא מעיזות להיכנס. לכל היותר מכניסות את הראש פנימה, מתפעלות מהבגדים, נופלות מהמחירים, מתבאסות, ויוצאות לאכול גלידה.

 

ככה זה כשמדובר ברשת שמציעה בגדים שנוטפים נונשלנטיות בצורה שלא גורמת לך להיראות שלוכית, להפך, אבל עולות כמו משכנתא קטנה.

 

לכן, כשמגיע סוף העונה, אנחנו מעזות להציב כף רגל בטוחה על רצפת החנות ואפילו מרשות לעצמנו למדוד דברים (יש עד מידה XL). כך יצא שזכינו בשמלה המושלמת הזו. ההדפס הטרנדי, הבד הקליל והנעים והגזרה שנשפכת על הגוף, כל אלו מצדיקים את המחיר, למרות שהוא לא הכי זול.

תגובות (0)
הוסף תגובה