הכל אלומיניום: איך יודעים למצוא את אנשי המקצוע הטובים?

אני מרימה טלפונים לחברות החמודות שלי לקבל המלצות ותוך זמן קצר בידי רשימה לבנה ורשימה שחורה. ברשימה השחורה המתקינים שאיחרו, עשו עבודה זוועה או שסתם היו אנטיפתיים, ברשימה הלבנה אלה שהיו סבבי בבי. אני מגיעה לאלום רענן, מורשים של קליל, וזו אהבה ממבט ראשון. לא סתם כתבה לי חברה שלי עליהם "אין דברים כאלה".

 

אז איך באמת בוחרים מתקין אלומיניום מקצועי?

אלי מאלום רענן אומר שזו משימה קשה "יש מעל ל-2500 מתקינים בארץ.חשוב לבחור קבלן אלומיניום שעליו קיבלתם המלצות מלקוחות שביצע עבורם עבודות אלומיניום. רצוי לבקש מקבלן האלומיניום לראות פרוייקטים שביצע"

 

ולמה כל כך חשוב שיהיה מורשה?

"כלקוח, שתחום החלונות הוא לא תחום ההתמחות שלו, רצוי שאיש המקצוע שיבצע עבורך את אחת מההשקעות הגדולות בשיפוץ הבית, יהיה אדם רציני מקצועי ואמין. המתקינים המורשים של קליל עומדים בסטנדרטים המחמירים של החברה ומקבלים ליווי, הכשרה והעשרה להתקנה איכותית של המוצרים".

 

עזוב אותי ססמאות אני אומרת. תאכלס מה זה אומר?!

"זה אומר שיש לך אבא ואמא. עברנו כולנו הדרכות, ובודקים גם את רמת המקצועיות שלנו, ותאמיני או לא, וגם את רמת השירות. ולך כלקוח יש תעודת אחריות כפולה. גם מהמתקין וגם מהחברה".

 

ולמרות שכולם עושים את אותה העבודה, המחירים שלהם שונים, נכון?

" נכון, חלק ממוקמים במקום ששכר הדירה יותר יקר אז הם צריכים לתמחר את זה, לחלק לא איכפת להרוויח קצת פחות על כל עבודה אבל בסופו של יום לעשות יותר עבודות. רק צריך לשים לב שהצעות המחיר יהיו זהות במפרט. לפעמים שינוי פרופיל קטן עלול/עשוי לשנות את כל התמונה ובעצם קיבלתם שתי הצעות על שני דברים שונים ואי אפשר להשוות בין תפוחים לענבים..

 

גם שלי יראה פעם ככה – אולי בלי הבריכה שבחוץ. צילום: אלי גרוס

 

היה תענוג צרוף לעבוד עם אנשי האלומיניום שלי. בני, אלי ויהודה הגיעו שוב ושוב ושוב לחשוב ביחד עם שאר בעלי המקצוע על פתרונות לבעיות שנוצרו (וכל פעם שנפתרה אחת, נוצרה אחרת). תמיד עם חיוך גדול ומצב רוח טוב. בתקופה עמוסה שכזו, שנדמה שהתקלות קורות רק לך, שהעומס הוא רגשי וכלכלי ושלמרות ההנאה הרבה יש גם לא מעט משברים, המפגש עם החבורה הזו היה נקודת האור שלי.

 

תגובות (0)
הוסף תגובה