החזייה שמעצבת את החזה המושלם. המלצת השבוע

בשבועיים האחרונים השיקו רוב חברות האופנה את קולקציות החורף שלהן, דבר שהצליח להכניס אותנו למוד קצת קריר מהרגיל, אך מכיוון שהחום של אוגוסט דואג להזכיר לנו שאנחנו עוד ממש לא שם, החלטנו להתפשר על פריטים שיתאימו לעונת המעבר שבתקווה תגיע לה ממש בקרוב, יחד עם החגים.

 

1. שמלת ג'ינס של ליוויס

 

מחיר: 400 שקל

 

נתחיל ממשהו ללבוש ואין ספק כי שמלת ג'ינס היא פריט נצחי שתמיד רלוונטי בארון. העניין הנוח ביותר בשמלת ג'ינס הוא התאמה הקלה לשאר האאוטפיט: כיוון שלג'ינס מתאים כמעט הכל, עבודת הסטיילינג שלך תהיה קלילה מתמיד. כל מה שנותר לך הוא להתייחס למזג האוויר – בשעות הערב של סוף הקיץ לשלב סנדלים מתוכשטות ולקפל שרוולים, בסתיו ובאביב נעלי בובה או מוקסינים וצעיף צבעוני, ובחורף מגפיים, גרבונים וז'קט. בקיצור, אין כמו פריט רב עונתי בארון.

 

להשיג בחנות הדגל בנמל ת"א, ג'ינס בר ופקטורי 54

 

2. מעיל גשם שכמייה של עונות

 

מחיר: 100 שקל

 

זה אולי נשמע מופרך לדבר על גשם באמצע אוגוסט אבל לא יכולנו להתאפק כשנתקלנו בשכמיית הגשם המהממת הזו בהשקת קולקציית החורף של "עונות". אז כדי שבכל זאת נישאר בגבולות ההגיון הישראלי, בואו נאמר שהפריט הזה מיעד למי שמתכננת לצאת לחופשה אירופאית בחגים (שם כבר סביר להניח שיתפוס אותך גשם) ובא לה להיראות הכי שיקית שיש. המחיר נוח, והיא מגיעה עם נרתיק קטן שתוכלי להכניס לתיק ולשלוף במקרה הצורך. גם פרקטי וגם סופר אופנתי, אנחנו התאהבנו.

 

3. חזייה של טריומפ

 

מחיר: 320 שקל

 

נכון, החזייה הזו לא שייכת לעונת המעבר אבל בכל זאת רצינו להמליץ עליה ובהקדם האפשרי. אז למי היא מומלצת? לכל מי שמבנה החזה שלה מתאפיין במרחק גדול יחסית בין השדיים. החזייה הזו מופלאה בקירוב בניהם וביצירת אשליה של חזה קרוב יותר בצורה טבעית ומעודנת (בניגוד לחזיות פוש אפ רגילות). החיסרון היחסי הוא המחיר, אבל זה ממש לא המחיר הכי מופקע ששמענו עליו עבור חזייה איכותית באמת.

 

 

4. נעלי ד"ר מרטינס לבנות

 

נעלי ד"ר מרטינ'ס 799-949 שקל

 

בשבועות האחרונים יצא לנו לחזות בתופעה בלתי מוסברת ברחובות ישראל: יותר ויותר נעלי דר' מרטינ'ס בשלל גוונים ודוגמאות (כן כן, אלו ששלטו פה בשנות התשעים ובשלב כלשהו פשוט נעלמו מהשטח). השבוע נכנסנו לאחת מחנויות רשת הנעליים "אוריג'ינלס" ומשיחה קצרה עם אחד המוכרנים מסתבר כי בהחלט מדובר בתופעה, והנעליים האהובות מפעם פשוט הפכו ללהיט שנחטף בחנויות כמו לחמניות.

 

עם זאת, ולמען האמת, כמו בהרבה מהטרנדים העכשוויים שסוחפים לשניה וחצי את הרחוב, לפעמים כדאי לוותר או לכל היותר להשאיר אותן לדור הצעיר יותר. בכל זאת הכנסנו אותן לרשימה שלנו בשם הרטרו והנוסטלגיה, והעובדה שכן, הן עדיין הכי מגניבות שיש.

 

 

5. חצאית קלוש של קסטרו

 

מחיר: 400 שקל

 

ובהמשך להתרשמות שלנו מהקולקציות הקרובות לחורף, לא יכולנו להתעלם מחזרתן של חצאיות הקלוש המרשימות. הן בהחלט מתאימות יותר לימי הסתיו והחורף הקרירים כי מן הסתם עודף הבד מוסיף עומס מיותר על הגוף, אבל למה לא להתחיל להתכונן כבר עכשיו?

 

ההמלצה שלנו היא לשלב נעלים במפתח סירה ולא מגפונים כיוון שמדובר בחצאית באורך ברך ויש לאורך הזה נטייה לקצר את הרגליים, מפתח הסירה העמוק יעניק לרגלייך אורך מקסימלי לעומת מגפון שיקצר אותן (על הדוגמנית בתמונה זה עובד, אבל אל תנסי את זה בבית).

תגובות (0)
הוסף תגובה