מבזק ידיעות חם: לינזדי לוהן מתחדשת והוויטמין הכי טוב לעור הפנים

1. ויטמין A  – המלך ששומר על עור הפנים

אתר Ivillage מפרסם השבוע כי אכילה של מזונות מסויימים יכולה לסייע לשמור על עור הפנים. בכתבה מבהירים את חשיבותו של ויטמין A לגוף, החל משמירה על בריאות השיניים, העצמות, הרקמות ועד העור שלנו, ומסבירים כיצד – למרות שהוא לא זוכה לאותו "פירסום" כמו ויטמינים חיוניים אחרים (B, C, ו-D) – ויטמין A הוא קריטי לחיי היומיום הבריאים.

 

עם זאת, המומחים טוענים כי אין צורך לקחת תוספי תזונה וכדורים משלימים, וכל מה שנחוץ כדי לשמר את הרמות הגבוהות של ויטמין A בגוף הוא מזונות מסויימים.

 

איפה תמצאו את ויטמין A המופלא?

מוצרי חלב – חלב מועשר, גבינת

דגים – כמו בקלה, שמן של דגי הליבוט

ביצים – וחלמון ספציפית

ירקות – גזר, ברוקולי, בטטות, קישואים, דלעת, תרד, קייל , דלעת, פלפל אדום, כרוב עלים

בשר – כבד בעיקר

פירות – אשכולית אדומה, משמשים טריים, מלון, פפאיה

דגני בוקר מועשרים

 

זה קייל. מעין צמח דמוי-כרוב בעל עלים מקורזלים אכילים, שתדעו

 

אסנת בוברוב, דיאטנית לייף, מוסיפה עוד מידע שחשוב לדעת: "ויטמין A ובמיוחד הרטינול , אחד מנגזרותיו הכימיות המרובות, עשוי להשפיע על מראה העור שלנו באופן נעים לעין ולמגע.  הסיבה היא משום שוויטמין A הוא מרכיב נחוץ להתחלקות והתחדשות תאים, וגם משום שהוא נוגד חמצון מאוד מועיל".

 

זאת לא סיבה, אגב, להעמיס על עצמנו תוספים תזונתיים של ויטמין A כי עודפים לעולם לא רצויים. בובורוב מסבירה שכאשר העור מקבל גוון כתמתם כדאי לבדוק האם מדובר בעודפי ויטמין A הנאגר בשכבת השומן התת עורית.

 

עוד אומרת בובורוב, כי שילוב של גזר/בטטה/כרישה/ברוקולי או תרד עם שמן זית יביא לספיגה מוגברת של ויטמין A. מקורות אחרים כמו מנגו/פאפיה/אפרסק לצד אגוזים יהיו גם כן הגשה מתאימה. במקרה של מקורות מן החי כגון: ביצה/גבינה/בקר/הליבוט השומן כבר נמצא באוכל עצמו. 

 

2. לוהן פותחת בלוג

במעבר חד מתזונה מטפחת לעולם הנוצץ, לינדזי לוהן, נערת הפוסטר לסמים ואלכוהול רק יצאה מהכלא, התראיינה אצל אופרה ווינפרי, וכבר היא פותחת בלוג אופנה וטיפוח, שבו היא מתיימרת לייעץ למעריצותיה הצעירות את כל הניסיון שהיא צברה בחייה.

 

לוהן השיקה את הבלוג לפני 10 ימים בערך, וכבר עידכנה בו את הלוקים שלה מהשבוע החולף + תמונות ביוטי מהשנים בהן היא לא תיחזקה נוכחות חובה במכוני הגמילה המובילים של קליפורניה.

 

אמנם ניתן להתייחס לבלוג של לינדזי ברגשות מעורבים, בכל זאת, אנחנו לא באמת מחפשים טיפים כמו "איך להיראות טוב בתמונת המעצר שלך?" או "איך לשמור על המראה הנוצץ של השיער בכלא?", ועדיין, אנחנו לא אומרים ממנה נואש.

 

יכול להיות שמדובר במאמץ אמיתי לשמור על עצמה, ואין דרך יותר טובה לשמור על שפיות מאשר להיות עסוקה. וגם אם בשנים האחרונות לוהן לא באמת נחשבת כמודל ליופי וטיפוח, אי אפשר להתעלם מהניסיון שלה להתחבר למעריצים שלה מחדש, והפעם, בצורה בריאה לכל הדעות. והכי חשוב, אולי היא תשתף אותנו בסודות מהמכון גמילה או מהכלא. זה באמת יהיה מעניין

 

מהבלוג: התמונה אחריה ראיון עם אופרה

 

3. ליפסטיק אדום: סקסי או לא?

מאז ומעולם נחשב האודם האדום לצבע הסקסי ביותר מכל השפתונים, ונשים מכל העולם – מפשוטות העם כמונו ועד הכוכבות הכי גדולות – השתמשו בו לאורך השנים, בניסיון להבליט את עצמן ולמשוך תשומת לב גברית (השמועות אומרות כי אליזבת טיילור כ"כ אהבה את הצבע האדום שלה, שהיא אסרה על נשים אחרות על הסט של סרטיה לשים ליפסטיק בגוון אדום).

 

במשך השנים גם נערכו מחקרים רבים שאישרו את הסברה הרווחת, והם אכן מצאו כי שפתון אדום הוא הצבע הסקסי ביותר שניתן למרוח על על השפתיים.

 

מחקר שנערך באוניברסיטת מנצ'סטר בדק ומצא כי הצבע האדום מושך את תשומת הלב של גברים אל שפתי הנשים. במחקר, עקבו המדענים אחרי תנועות העיניים של 50 גברים שבחנו תמונות שונות של נשים, והממצאים גילו כי גברים מבלים יותר זמן בבהייה בנשים עם ליפסטיק אדום.

 

בממוצע, גברים בילו 7.3 שניות בהתבוננות בשפתיים המרוחות באודם אדום, 6.7 שניות בשפתיים עם ליפסטיק ורוד, ו-2.2 שניות בנשים שלא מרחו אודם בכלל.

 

מחקר צרפתי אחר בדק ומצא שמלצריות שהשתמשו בליפסטיק בעבודה, קיבלו 50% יותר טיפים מאשר מלצריות שהשתמשו בכל גוון אחר, כמובן מידם של גברים. כשנשאלו מדוע העניקו למלצריות יותר טיפ, הודו הגברים כי הם מוצאים אותן יותר אטרקטיביות.

 

מחקרים פסיכולוגיים במשך השנים בדקו ומצאו כי הצבע האדום מקושר לחום, אנרגיה חיובית ומוטיביציה, מעורר את החושים שלנו, וגורם לנו להרגיש יותר חזקות ובעלות בטחון עצמי. השחקנית גווינת' פאלטרו אף אמרה בראיון בעבר "עבורי, יופי, הוא להרגיש בנוח בתוך העור שלך. זה או שפתון אדום בן זונה".

 

ליפסטיק אדום של מייבלין ניו יורק

 

אולם, סקר שערך השבוע האתר האפינגטון פוסט, מגלה כי יש גברים שלא יודעים שהם אמורים להסתנוור מהליפסטיק האדום, להפך. מסתבר שיש גברים שעבורם אודם אדום הוא אפילו מרתיע. המערכת בדקה את דעתם של עשרות גברים לגבי נשים עם שפתון אדום, והתגובות שלהם היו לא חיוביות בלשון המעטה.

 

בין התגובות הנבחרות היו "אודם אדום יכול להיות ממש טרן-אוף", "אם אתה מסתכל על אישה וכל מה שאתה רואה זה ליפסטיק, זה יכול להיות הסחת דעת משאר הפנים שלה", "לעיתים קרובות, ליפסטיק מסיח את הדעת מהיופי הכללי של האישה ויכול להצטייר כאילו היא מנסה יותר מדי" ועד "אני לא מבין למה יש נשים ששמות ליפסטיק אדום עם טי שירט ושורטס וחושבות שזה נורמלי. זה סתם נראה מוזר. זה כמו שאני אלבש עניבה עם טי-שירט ומכנסיים קצרים". האהוב עלינו ביותר היה "קרוב לוודאי שהיא פשוט תעורר את הפחד שלי מליצנים".

 

אז מה אתם אומרות, ליפסטיק אדום – כן או לא?

תגובות (0)
הוסף תגובה