מסקרה או בושם: ביקורת המוצרים שבועית

הקדמה:

תמיד הייתי הומניטרית גדולה, ומכיוון שכך, החלטתי לתרום – מתוך תחושת שליחות אלטרואיסטית – מזמני, מעור פני, מעיניי, משפתיי, ומניסיוני המקצועי העשיר, ולשמש לכן כשפן ניסיונות אנושי במתן ביקורת מוצרים עניינית ובגובה העיניים.

המדור החדש יסקור אחת לשבועיים מוצרים חדשים וחדשניים שמציעות חברות האיפור והקוסמטיקה להציע לקהל הרחב, תוך כוונה לעזור לכן להתמקד בשאלה "על אילו מוצרים כדאי להוציא כסף?", ועל אילו – קצת פחות. 

 

"Terracotta 4 Seasons" – "Guerlain" – למעושרת

 

חברת "גרלן" ידועים מזה שנים כחברה אשר יורה גבוה מאד בכל הנוגע למיתוגה ומיצובה בשוק הקוסמטיקה. שימת הדגש לדבר באה לידי ביטוי בעיצוב המוצרים עצמם, כמו גם במארזיהם המתוכשטים. ליין הברונזרים המפורסם שלהם, ה"טרקוטה", המתחדש מדי שנה -הפך כבר לשם דבר בעולם האיפור.

גם הקיץ הנפיקו ב"גרלן" לסדרת ה"טרקוטה" ליין ברונזרים בעל חמישה גוונים חדשים הנקרא "ארבע העונות". הברונזר מגיע במארז מהודר ואלגנטי דמוי צדפה הנסגר ע"י מגנט. הוא מחולק לארבעה גווני מאט משזפים ויתרונו הבולט הוא שהוא לא נותן מראה מלאכותי כתום ומנצנץ בדומה לברונזרים אחרים בשוק.

 

בנוסף, הוא ניחן בניחוח ורדים מתקתק, האופייני למוצרי החברה ונמרח בקלילות על גבי עצם הלחי. הגוון המתקבל על העור נהדר להצללות טבעיות ואין סכנה שתראי כאילו טבלת את פניך באבקת קקאו טרום צאתך את הבית.

נקודת התורפה העיקרית, כמו תמיד במוצרי "גרלן", היא זו שגורמת לכיס שלך לזעוק "אללי", כלומר: 442 שקל למוצר המכיל 10g.  

 במבצע 20% הנחה בתוקף עד 30.9. 

 

"Silky Eyeshadow"-"Life" – לבעלת המודעות האקונומית

 

 

לייף, חברת הבת של "סופר-פארם", מתחדשת ומשתדרגת בשנה האחרונה מתוך שאיפה להנגיש לקהל הרחב מוצרי קוסמטיקה השווים לכל כיס, מבלי להתפשר על איכות המוצרים.

 

בסדרת צלליות המשי החדשה שלהם, הם נחלו לדעתי הצלחה מסחררת. המוצר קומפקטי, תבליט הפרחים על הצללית חינני להפליא, קשת הגוונים נאה, רווית הפיגמנט מעולה (הצבע הנראה לעין בקופסה הוא גם זה המתקבל על גבי העפעף) והעמידות איננה נופלת מצלליות איכותיות של חברות המובילות בשוק (מהשוואה דומה שנערכה על גבי בסיס עמיד, כמו פריימר לעיניים).

התחבבו עלי במיוחד גוונים מספר 409#  – "Brown Moca" ו- 407# – "Metallic Grey" אשר ניתן בקלילות ליצור איתם איפור מעושן, אך לא "עשוי" מדי.

 

יתרון נוסף ומנצח מבחינתי הוא שחברת "לייף", כמו שאר החברות הישראליות (ע"פ רשימת "לא קונה בלי ארנב"), איננה מבצעת ניסויים בבע"ח.

החיסרון בסדרה: כרגע, היא מכילה אך ורק צלליות מבריקות, ללא אופציה מאטית כלשהי.

המחיר סביר לחלוטין: 55 לצללית המכילה 2.5g, ועכשיו במבצע 1+1 או 40% הנחה על כל מוצר בתוקף עד ה30.9 , לגמרי הייתי רוכשת (בחזירות טיפוסית) את כל הסדרה.

 

 

 

"Bold Mascara"-"CARELINE" – לפטריוטית

 

 

חברת "קרליין" המתחדשת, משכילה לנפק בשנתיים האחרונות סדרות שוות וחדשות של מוצרים עדכניים יותר ומודעי טרנדים.

המוצר האחרון שיצא מבית היוצר של החברה הישראלית הוותיקה היא המסקרה המדוברת. מסקרה זו מצטרפת לטרנד המסקרות בעלות מברשות הסיליקון ומתיימרת, באמצעות המברשת הזיזית והקטנטנה, להגיע לכל ריס וריס וליצור אפקט של נפח דרמטי.

 

למרבה הצער, המסקרה הקומפקטית נחלה אצלי כשלון של ממש. המברשת אמנם נוחה מאד לתפעול ובשל מימדיה הקטנים אכן מגיעה לכל ריס וריס, אבל מצאתי את עצמי נאבקת בכמות החומר העצומה שיצאה לשווא, ולא עזרו לי הניגובים החוזרים ונשנים של ראש האפליקטור על מכסה המיכל. גם הניסיון הנואש לסרק את הריסים בחזרה למקומם הטבעי כששורשיהם טובעים בצבע שחור – נכשל.

על אף כל זאת-מן הראוי לפרגן לחברה ישראלית מצליחה, המנפיקה מוצרי קוסמטיקה "כחול-לבן" ומוכרת כחברה "לבנה", אשר איננה מבצעת ניסויים בבעה"ח.

מחיר: 60 שקל (במבצע עד 11.9) למסקרה.

 

בושם Jimmy Choo Exotic

 

מי שמכיר אותי מראשית דרכי המקצועית, יודע שמעולם לא סיקרתי בשמים. ראשית – אני חושבת שבחירת בושם היא עניין סובייקטיבי, שלא לדבר על כך שקצת קשה לתאר ניחוח בכתב או בתמונה, מקסימום ניתן להעביר במראה את התדמית אליה הוא שואף לכוון, או לשווק אותו כסמל סטטוס. שנית – הטעם שלי בבשמים מובהק למדי ופונה לנישה פחות פופולרית: "עצית", "מאסקית" ואפלה יותר בנוכחותה (כך ע"פ ניתוח מאלף של מומחית בישום ששמעה ממני מהם הניחוחות האהובים עלי).

 

אז נכון שבאופן כמעט מובהק מרבית הבשמים שבארון הטואלטיקה נופלים תחת ההגדרה דלעיל, אבל מדי פעם גם אני מבצעת גיחה נועזת אל עבר הריחות המתוקים והפירותיים, מאלה שהניחוח שלהם איננו נחבא אל הכלים ונוכחותם נותרת על בגדי הדייט של אמש כשמסניפים אותם בערגה מצועפת. כזה הוא בדיוק הבושם החדש במהדורה המוגבלת לבית "ג'ימי צ'ו".

 

אם לסכם לכן את זה במשפט אחד ישיר: אם אהבתן את הוורסיה המקורית והראשונה שלו, סביר להניח שתאהבו גם את זו, שהיא למעשה סוג של טייק-אוף על כמה מתוויו הבסיסיים של אחיו הבכור.

בהתזה הראשונית קשה מאד לפספס את נוכחותו: הוא מתוק, אם כי לא סכריני, בתווי המרכז ניתן בנקל להבחין בניחוח הפסיפלורה ואילו את תווי הבסיס חותם גוון הפצ'ולי, מה שגרם לי מן הסתם, להתאהב בו קליל. את ההחלטה הסופית חתמה בלולה בתי, בת החמש וחצי, שנייה אחרי שרחרחה בעניין את צווארי ופסקה בידענות: "אמא, את מריחה מ-מש טוב!". וכבר אמרו חכמים-"מפי עוללים"…

 

בקיצור: 398 ל-60 מ"ל ו-564 ל-100 מ"ל.

20% הנחה בתוקף עד 30.9.

 

למוסרית – Vegan Cosmetics-"Antonym"

 

 

חברת "אנטונים" אמנם עשתה עליה לארץ רק לפני כשנה וחצי, אבל בשקט בשקט, תוך עבודה קשה ועם אג'נדה מוסרית אותה חרטה על נס דגלה, היא כובשת לה פלח שוק נכבד בקרב חובבות האיפור שהינן גם בעלות מודעות לצרכנות מוסרית.

החברה הוקמה לפני שלוש שנים (ע"י מאפרת אמריקאית) כחברה עצמאית אשר איננה נשלטת תחת תאגיד מסחרי כלשהו. מברשות החברה אקולוגיות ועשויות קני במבוק, חבקי אלומיניום ושיער סינטטי מובחר העשוי סיבי טקלון איכותיים.

כרגע ניתן למצוא בליין מגוון נאה מאד של מברשות בודדות וכן סטים לשימוש עצמי ומקצועי, כשליין האיפור הטבעוני נמצא בימים אלו ממש תחת רגולציות אחרונות של משרד הבריאות.

 

אני יכולה להעיד כמי שמשתמשת מזה שנה וחצי במברשות הללו (לשימוש עצמי ומקצועי כאחד), כי הן עמידות בצורה בלתי רגילה, קל לתחזק אותן והן אינן משנות את צורתן, גם לא לאורך זמן. יתרון נוסף הוא, שאין חשש שהן תעוררנה אלרגיות בעור המתאפרת (כפי שמברשות העשויות שיער טבעי עלולות לעורר לעיתים).

את מברשות המותג ניתן להשיג און ליין באתר החברה ובבתי טבע ובתי מרקחת נבחרים.

מחירי המברשות הבודדות נעים בין 75-179 שקל ללא הנחת מאפר אופציונלית וניתן גם להשיג אותן בסטים מובנים, לנוחות המשתמשת.

 

נהניתן? ספרו לחברותיכן. לא נהניתן? אתן רשאיות לחלוק את חוות דעתכן כאן, ממש למטה. מבטיחה לנסות ולענות לכל אחת. נשתמע בטור הבא.

תגובות (0)
הוסף תגובה