קואצ'ינג להרזיה: האלטרנטיבה השפויה לדיאטה

בשנים האחרונות מדברים במחוזותינו על קואצ'ינג (אימון אישי) בכל הבט של החיים. וכמו בכל תחום, אפשר לקחת את האימון האישי גם למקום של ירידה במשקל. הדבר הכי חשוב בדיאטה כמו בחיים הוא להציב לעצמך מטרות. אם את מרגישה שאת מנסה שוב ושוב להציב לעצמך מטרות בדרך אל המשקל הנכסף ולא ממש עומדת בהן, כדאי קודם כל להבין  למה זה לא מצליח לך.

 

עוד באון לייף:

·         לגרום לילדים לאכול פירות וירקות

·         רוצים לרזות? אל תעשו דיאטה

·         הלחם הבריא והמזיק ביותר

 

אחת הסיבות לכך שזה קורה היא שמטרות נראות לנו בדרך כלל מאוד גדולות. ברגע שהמטרה בלתי מושגת, היא  הופכת למאיימת. התחושות האלה פוגעות במוטיבציה וגורמות לנו להתייאש בקלות ולוותר מראש, לפעמים אפילו בלי לנסות בכלל. אז הנה תרגיל קטן בקואצ'ינג שיאפשר לך להתחיל לצעוד לעבר המטרה שלך כבר היום.

 איך עושים את זה ? הנה ככה, בצעדים קטנים:

 

1.      קבעי לעצמך מטרה – זו יכולה להיות מטרה כמו לרדת מספר מסוים של קילוגרמים או מטרה אחרת כמו להתחיל לעשות פעילות גופנית או אפילו להפחית בכמות הקפה או להגדיל את כמות המים היומית.

 

2.      עצמי את העיניים ותראי את עצמך שם. ממש שם, במקום הזה שבו את רוצה להיות. תרשי לעצמך. השתיקי את הקול הפנימי שאולי אומר ברגע זה " לא תצליחי גם הפעם… אין סיכוי שזה ילך". פשוט שימי את הקול הזה על mute  ותני לעצמך לחלום. לראות תמונה גדולה, ברורה וצבעונית של עצמך במקום של השגת המטרה (להמחשה: תוכלי לצפות בסרטון הזה).

 

3.      חלקי לעצמך את המטרה למטרות משנה קטנות. למשל, אם החלטת להתחיל לעשות פעילות גופנית, המטרות יכולות להיות – להחליט מה באמת את אוהבת לעשות כפעילות גופנית, לברר איפה בסביבה שלך יש מקום מתאים או לחילופין למצוא חברה שתרצי ללכת אתה. לאחר מכן, תוכלי לקנות בגד שיתאים או נעלי ספורט. בשלב הבא תחליטי כמה פעמים בשבוע תרצי בשלב הראשון להתחייב וכו'. ממש רשמי את כל מטרות המשנה שלך בצורה מסודרת, מתחת למטרה הגדולה שרשמת בשלב הקודם.

 

4.      רשמי ליד כל מטרה תאריך שבו את יכולה לבצע אותה. קבעי תאריך ריאלי והגיוני שמתאים לכל שאר ההתחייבויות שלך.

 

5.      עכשיו קבעי לעצמך תגמול קטן ורשמי אותו ליד תאריך השגת המטרה ( בחרי תגמול שאינו קשור לאוכל. למשל: בגד חדש, מניקור או כל דבר שאת רואה אותו כפרס נחמד). רשמי גם את התגמול ליד מטרת המשנה.

 

6.      וכעת תתחילי לבצע. בכל פעם תתייחסי רק למטרת המשנה הקרובה. כך היא תראה קטנה וקלה לביצוע. התקדמי ממטרת משנה אחת לשנייה בדיוק בקצב שבו תכננת לעשות זאת.

 

7.      עם כל השגת מטרת משנה עצרי לרגע , התבונני בדרך שעברת וטפחי לעצמך על השכם. כן, חשוב מאוד ליהנות מההצלחה וההישג מכיוון שהצלחה הזו תביא את ההצלחה הבאה. ואל תשכחי יש לך גם תגמול שמחכה לך. קחי אותו, הרווחת אותו בגדול. 

 

בדרך הזו תוכלי להשיג כל מטרה שתבחרי לעצמך. אני מאחלת לך דרך מעצימה ומעניינת. עוד על קואצ'ינג והרזיה בשילוב תפריטים, מתכונים ו NLP וגם הרשמה לסדרת סרטונים חינמיים בקישור הזה: http://liorahoubara.mypages.co.il/pages/13301

תגובות (0)
הוסף תגובה