5 הפריטים שיטשטשו את נזקי החג

רגע אחרי סוף השבוע של ראש השנה, שמזמן לנו אינספור ארוחות כבדות שמשאירות בנו משקעים (או במקרה שלנו, קילוגרמים עודפים), החלטנו להמליץ על חמישה פריטים שיעזרו לטשטש את הנזקים, ויעזרו לכל אישה להרגיש הכי טוב שאפשר:

 

1. שמלת הדפס של אלמביקה

 

שמלה של אלמביקה. עכשיו במחיר סוף עונה 665 שקל

 

הגזרה – קז'ואלית ולא נצמדת וזו כבר התחלה טובה, אבל ההדפס הוא זה שיעזור לך לטשטש את כל הקילוגרמים העודפים (והכי חשוב, מבלי לוותר על הדגשת המותן).

 

למראה של בוקר הוסיפי שרשרת חרוזים גדולה וכפכפים מדליקים. ולמראה ערב שיקי ולא מתאמץ, שלבי עקבים גבוהים וליפסטיק אדום לוהט.

 

2. עליונית של "עונות"

עליונית של עונות. מחיר: 300 שקל

 

הצבע הלבן ישאיר אותך באווירה החגיגית, ונפילת הבד באזור הבטן תעזור לטשטש את הכרס שאוהבת להתמלא סביב תקופת החגים. אגב, השיטה הזו מומלצת גם לערבי החג הבאים, ויאפשרו לכל אחת לא לחשוב פעמיים לגבי מה שנכנס לה לצלחת.

 

המלצה קטנה שלנו: הקפידי על חזייה חלקה בגוון גוף ולא חזייה לבנה שתבלוט מאוד תחת השקיפות של החולצה ותפגום באלגנטיות.

 

 

3. טוניקה של הוקו לבוטיק הרציף

 

טוניקה של הוקו. מחיר: 220 שקל

 

"הרציף" היא חנות קונספט חדשה לעיצוב ישראלי ולמידות גדולות (אבל ממש לא רק) הממוקמת ברחוב הברזל בתל אביב. אנחנו אהבנו במיוחד את הטוניקה של הוק.

 

הצבע מיוחד ויחמיא לרוב גווני העור, והגזרה ש"מתרחקת" באזור הבטן תהיה מצוינת לימים שאחרי החג. אומנם המפתח הסגור באזור הצוואר לא מומלץ לבעלות חזה גדול, אבל אם את מתחת לcup C  אין שום בעיה.

 

ההמלצה שלנו: לשלב ג'ינס בגזרת סקיני ושרשרת דומיננטית.

 

 

4. מכנסיים של חגית טסה

 

מכנסיים של חגית טסה. מחיר: 530 שקל

 

כשמכוונים להסתרת הבטן, אין כמו גזרה גבוהה (וכמה שיותר גבוה – מבורך) לטשטש את כל מה שצריך. השבוע בחרנו במכנסיים של המעצבת חגית טסה, שכבר שנים מצטיינת בגזרות הגבוהות שלה, שיודעות ל"אסוף" את המותניים בצורה המחמיאה ביותר.

 

הבעיה היחידה שלנו היא המחיר המוגזם, שעם כל הכבוד לאיכות ולעיצוב – רחוק מלהצדיק את הרכישה. אנחנו נחכה לסוף העונה, אבל משאירות את הבחירה בידייך.

 

 

5. סט מחטב של ליה לונדון

 

סט מחטב של ליה לונדון. מחיר: 650 שקל

 

באמת חשבתן שנסיים אייטם ש"מטשטש נזקי חג" מבלי לצרף את המלך, או בשמו השני, מחטב טוב? אז השבוע החלטנו להתפנק וללכת על כל הקופה: מחטב+חזייה – כי למה להסתפק במועט כשאפשר ליהנות מכל הסט.

 

את המותג ליה לונדון שמתמחה בהלבשה תחתונה למידות גדולות כבר הצגנו בעבר, אבל כמה נחמד לראות שהם ממשיכים להצטיין. התחתון המחטב יעזור לאסוף ולהחליק את כל התפוחים והדבש שתקעתן בחג (לא, שזה החלק המשמין באמת, אבל ניחא), מבלי שתצטרכו להכניס את הבטן.

תגובות (0)
הוסף תגובה