האם לקנות בושם שישמש כמטהר אוויר? ביקורת המוצרים השבועית

Mascara Volume Effet Faux Cils – Baby Doll של איב סאן לורן

 

 

באינספור הזדמנויות כתבתי על המסקרה הוותיקה של בית האופנה והטיפוח איב סאן לורן ל"מראה ריסים מלאכותיים". בתור בעלת ריסים ישרים ובלתי מתעגלים, אני משתמשת בה מזה שנים, כיוון שמצאתי שהיא האופציה היחידה בשוק שאכן מצליחה לתת לי את אפקט העיגול הנחשק ולעבד את הריסים ללוק "עשוי", בגבולות האפשר (כי תיאום ציפיות זה דבר חשוב). לכן, כשקיבלתי את וורסיית ה"בייבי דול" החדשה שלה, תהיתי מה הסיכוי שבחברה יצליחו לשחזר בשנית את ההצלחה. 

 

הגם שאינני מחובבות מברשות הסיליקון, הופתעתי לטובה: המסקרה החדשה מגיעה באותו מיכל מוזהב, אלגנטי וממותג, המזוהה עם המותג. מברשת הסיליקון מאורכת, קפיצית למגע ובעלת זיזים קטנטנים, והמיכל מצוייד במנגנון הסרת עודפי חומר מיותרים בפייתו, המטפל היטב בעקב אכילס של קודמתה הוותיקה – העמסת בוכטות של חומר על המברשת, שהיוו מכשול ליד בלתי מיומנת.

 

המשיחה, בהתאם, קלילה ומברשת הסיליקון מצליחה להשיג את אותו אפקט מודגש ואף לעגל במעט אם כי בפחות דרמטיות גושית. נדמה לי כי זו תחילתה של ידידות מופלאה.

מחיר: 202 שקל לפני מבצע (20% הנחה בסופר-פארם בחודש אוקטובר). ניתן להשיג כעת בארבעה גוונים.

 

 

"Pure Color Stay-On Shadow" – צלליות עמידות בקרם של "אסתי לאודר"

 

 

צלליות הקרם הפכו זה מכבר לפריט של חובה בארונה של כל מתאפרת המכבדת את עצמה – מאחר והן עמידות במיוחד וקלות לתפעול – על אחת כמה וכמה באקלים הבלתי סלחני שלנו.

גם המותג "אסתי לאודר" מצטרף העונה לטרנד הנמרח ויוצא בקו חדש של צלליות קרם בצנצנות זכוכית קטנות, בדומה לחברות רבות אחרות בשוק.

קיבלתי לדגימה את הצבע "Steel", שהוא מעין אפור כהה ומטאלי שמיד מצא חן בעיני, שכן אני חובבת גוונים מעושנים. את הצללית ניתן להניח באמצעות מברשת סינטטית קטנה (המאגדת את החומר ביתר יעילות מאשר כזו עם שיער טבעי), או אפילו באמצעות האצבע – מה שהופך אותה למאד ידידותית למשתמשת המאותגרת.

התחושה הראשונית היתה סיליקונית וחלקלקה מאד למגע, משהו שלא חוויתי עם מוצרים מקבילים דומים, אבל היא הטשטשה באופן מושלם, וחשוב מכל – נתנה בסיס איתן ועמיד לאיפור עיניים מלא ודרמטי, אשר החזיק מעמד ללא סימני קריסה לתוך קפל העין גם לאחר שעות רבות של יציאה לילית בליל אוגוסט מהביל.

מחיר: 170 שקל ליחידה (15% הנחה בסופר-פארם בחודש אוקטובר). מגיע בארבעה גוונים.

 

קולקציית "אנטוניו לופז" ל"מאק"

 

אל אנטוניו לופז, אחד מגדולי מאיירי האופנה שידעה תעשיית האופנה, התוודעתי בשנת 1985 בערך, כשקיבלתי במתנה מנוי שנתי על ירחוני "ווג" אמריקה. האימג'ים הצבעוניים שלו, שעיטרו בתקופה ההיא כמעט כל כתבת אופנה מערכתית, הקסימו אותי ומצאתי בהם מקור להשראה גדולה. עד היום אני מחזיקה קלסר, אותו אני נוצרת באהבה, בו שמרתי דפים רבים של איורים שלו שתלשתי בחדווה מאותם ירחונים.

 

ולמה אני מספרת לכם את כל זה? מאחר שלא היתה שמחה ממני, כשנודע על שיתוף הפעולה החדש של חברת מאק בקולקציה שעושה לו כבוד ובחרה להנציח חלק מהאיורים המשגעים של לופז. הוא אמנם נפטר (בשנת 1987 מאיידס, עוד עובדה שאני מניחה שגרמה לחברה ליצור את השת"פ הזה, כחלק מפעילותה החברתית בנושא), אבל האיורים שלו לנצח ישארו רלוונטיים.

 

הקולקציה הינה מוגבלת עד לגמר המלאי וניתן למצוא בה ערכות של צלליות, ערכות של מוצרי לחיים, ערכות של שפתונים וכן אביזרים נלווים שונים, כשהמחירים נעים בין 129 ל-291 שקל לפריט.

החסרון המהותי: בדומה לכל קולקציות המארזים המיוחדים (לרבות קולקציות החגים), לא ניתנת עליה הנחת מאפר אופציונלית. אבל לטעמי, כשמדובר בפריט מותרות לאספנים, מדובר בהקרבה כספית לא גדולה.

 

 

"Mousse Nettoyante" ג'ל ניקוי לפנים-"PAYOT"

 

יש לי וידוי שערורייתי – בכל מה שקשור לרוטינת טיפוח הפנים אני עצלנית איומה. אני מכירה בחשיבות העניין, יודעת שהיא הכרחית לתחזוקה השוטפת של הפרצוף איתו אני קמה בבוקר, אבל בשורה התחתונה, אני די מעגלת פינות.

כל העסק של רוטינת ה"מי פנים, חלב פנים ורק אז קרם לחות ומוצרי טיפוח אחרים" קצת טרחני מדי בשביל אישיות ה-ADHD  חסרת הסבלנות שלי. את איפור העיניים אני מסירה עם מסיר ייעודי ואז במקלחת פשוט מעדיפה להוריד את איפור הפנים עם תכשיר מקציף כלשהו, בין סיבון הגוף לשירה בקולי קולות. לכן, שמחתי לקפוץ על המציאה ולהתנסות בתחליב ניקוי פנים שמבוסס על הקצפה במים, כמו המוצר של PAYOT

 

הדבר הראשון והבולט לעין הוא גודלו המכובד שקצת יוצא דופן בנוף התכשירים הללו (200ml). הוא מגיע בטיובה לחיצה העומדת על הראש, והג'ל עצמו שקוף ונוח לתפעול.

 

הניחוח – תרופתי משהו, וקצת הוריד לי מהאופוריה, למרות התחושה ה"נקייה" שנשארה על העור, הייתי בהחלט שמחה אם היה מתלווה אליה ריח קצת יותר ידידותי למשתמש. בנוסף, הוא ייבש לי מאד את העור.

 

בשורה התחתונה: לטעמי יש מוצרים טובים ממנו בשוק (שגם בעלי ניחוח נחשק יותר), וממש לא מאסט לרכוש. 

 

מחיר: 177 שקל לפני מבצעים (65% הנחה בסופר-פארם בחודש אוקטובר).
 

 

"Icon Vanilla Black" – בושם חדש לחברת "ג'ייד"

 

במדור הקודם שלי, התוודיתי על אהבותיי המבושמות ועל חיבתי הלא מודעת לבשמים שממותגים כ"מאסקיים ועציים", בעלי אריזות שחורות.

ובכן, הבושם החדש של "ג'ייד" נראה מבטיח מאד, לפחות על פי מיתוגו העיצובי ושמו.
הגם שאני סקפטית למדי לגבי מוצרי בישום של מותגים ישראליים (לטעמי, בארץ השוק מאד לוקה בחסר ומבוסס בעיקר על סוגי רפליקות לבשמים יוקרתיים מחו"ל), החלטתי לתת לו צ'אנס מכובד וללא משוא פנים.

על פניו, ולנוכח התווים השולטים בבושם (קרי: וונילה, אמבר, סנדלווד וגרדניה), הייתי אמורה לחבב אותו עד מאד. התמהיל אכן מפתה, אבל התוצאה הסופית עמוסה עד כדי מתיקות קשה וחונקת, מהסוג שגם לאורך זמן חודר לעומק הסינפסות במוח.

הניחוח הכבד נשאר איתי גם לאחר שעות ארוכות בהן אמור היה להתעדן קצת וזו אולי במילה אחת עקב האכילס של ענף הבישום הישראלי – יש בו פשוט קצת יותר מדי מהכל:
מתוק מדי, כבד מדי ופשטני מדי בנסיון לתרגם מתיקות מלאכותית לכדי ניחוח נחשק שאשה תרצה להיות מקושרת אליו.

בקיצור, כבושם אישי, עבורי – לא, אבל הוא עבד נהדר בתור מבשם לבית והחזיק מעמד שעות.

נקודת זכות ראויה לציון בכל זאת: "ג'ייד" נמנית בין שאר חברות הקוסמטיקה הישראליות הלבנות אשר אינן מבצעות ניסויים בבע"ח ועל כך מגיעות לה כפיים.

מחיר: 222 שקל ל-50ml שלא בעיתות מבצע (40% הנחה בסופר-פארם בחודש אוקטובר).

 

עד כאן להפעם יקיריי-אתם מוזמנים כתמיד להגיב כאן למטה, לשאול ולחלוק.
***הכותבת הינה מאפרת מקצועית

תגובות (0)
הוסף תגובה